התקציר באדיבות תאגיד השידור כאן - המשדר הרשמי של כל משחקי מונדיאל 2022
השפלה גדולה לנבחרת דנמרק. הסקנדינבים, שהגיעו לחצי הגמר ביורו לפני שנה וחצי, הודחו הערב (רביעי) מהמונדיאל כבר בשלב הבתים אחרי הפסד אומלל 1:0 לאוסטרליה בתום תצוגה רעה במיוחד. דנמרק נותרה עם נקודה אחת מתשע אפשריות בקמפיין חלש ומאכזב מאוד אחרי שרבים הימרו עליה כמי שתהיה הנבחרת המפתיעה של הטורניר.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
באתר "אקסטרה בלאדט" העבירו ביקורת חריפה על השחקנים וכתבו: "כישלון דני ענק: הנבחרת הודחה מהמונדיאל" וגם: "מביך ומשפיל".
2 צפייה בגלריה
קספר יולמאן מאמן נבחרת דנמרק
קספר יולמאן מאמן נבחרת דנמרק
כישלון גדול. יולמן
(צילום: רויטרס)
רוב השחקנים ספגו ציונים נמוכים מאוד על ההופעה שלהם מול אוסטרליה כשהשניים היחידים שזכו לחסד מסוים היו יספר לינדסטרום ואנדראס כריסטנסן. מי שעוד ספג ביקורת חריפה היה המאמן קספר יולמאן, עליו נכתב: "אוי אוי אוי, קספר יולמאן, הוא החליף את ההרכב בפעם השלישית ברציפות. שוב השלישייה הקדמית שונתה ושוב כל המחליפים לא שינו שום דבר. כל הסיפור הנהדר של יולמאן כמאמן הלאומי עכשיו נשכח ונגמר. הסיוט הזה ייזכר תמיד כחלק מהמורשת שלו".
מעבר לכך נכתב: "הנבחרת של קספר יולמן הגיע אל התחתית של התחתית. שלושה משחקים, נקודה אחת בבית בו היה אפשרי ביותר לעלות. הפיאסקו של המונדיאל השתקף מצוין בהפסד המביך לאוסטרליה. זה היה משפיל. הצוות והשחקנים לא הופיעו בכלל למונדיאל. השלד של הנבחרת, שחקנים כמו פייר אמיל הויביירג, כריסטיאן אריקסן, ג'ואקים מיילה, אנדראס סקוב אולסן, קספר שמייכל וג'ואקים אנדרסן היו צל של עצמם וגם השחקנים הצעירים לא הבריקו".
2 צפייה בגלריה
כריסטיאן אריקסן שחקן נבחרת דנמרק
כריסטיאן אריקסן שחקן נבחרת דנמרק
הדחה מפתיעה ומביכה. אריקסן
(צילום: AP)
יולמן עצמו אמר: "אני מרגיש תסכול עצום ואכזבה. כל הרגשות הרעים מבעבעים בי מבפנים. עוד לא הספקנו לנתח את המשחק, אני מאוכזב ומתסוכל והניתוח של המשחק יגיע אחר כך. כרגע אני בוער מרוב רגשות. אנחנו מצטערים שלא הצלחנו לספק לאנשים בבית את מה שהם רצו, זו שורף אותנו. אנחנו יכולים רק להצטער על הרמה הנמוכה שהצגנו. זו האחריות שלי ב-100%".
ג'ואקים אנדרסן הוסיף: "לא הגענו למספיק מצבים ואוסטרליה כבשה שער. אני לא יודע מה לומר. מה שסיפקנו זה לא מספיק טוב אז זה הוגן שהודחנו. אסור שזה יקרה. אנחנו נבחרת טובה מאוד, אז זה כישלון גדול שלא עלינו מהבית הזה. לא כבשנו כמעט שערים, קשה לנתח את מה שקרה עכשיו".