שתף קטע נבחר

ונגר: "משחק פנטסטי, ניצחנו קבוצה נהדרת"

מנג'ר ארסנל היה מרוצה לאחר ה-1:2 והחמיא למנצ'סטר יונייטד: "כדורגל יכול להיות משחק מדהים כששתי קבוצות כאלה משחקות". פרגוסון התלונן על לוח המשחקים: "אומרים שהוא לא מסודר מראש, אבל אני לא כל כך בטוח"

"זה היה משחק פנטסטי, ניצחנו מול קבוצה נהדרת שהיתה מסוכנת מאוד כשיצאה קדימה. אני גאה מאוד בהופעה שלנו", שיבח ארסן ונגר את התצוגה של שחקני ארסנל לאחר ה-1:2 על מנצ'סטר יונייטד.

 

"לא היה לנו משחק נקי מטעויות, אבל מבחינת רוח המשחק היינו בדיוק במקום הנכון. עכשיו אנחנו צריכים לשמור על יציבות ולהמשיך לנצח", התייחס הצרפתי לעובדה ששחקניו הגיעו להתמודדות מול האלופה כשהם עמוסים בבעיות ובהרכב חסר.

 

בניגוד לעבר, אז היה מנצל כל הזדמנות כדי להקניט את יריבו ממנצ'סטר, אלכס פרגוסון, הפעם הגניב ונגר מחמאה דרך הדלת האחורית. "היה משחק מאוד פתוח מאחר ורצינו לתקוף בכל פעם שהיה לנו את הכדור, והם עשו אותו דבר בדיוק. זה מראה כמה כדורגל יכול להיות משחק נהדר כששתי קבוצות משחקות כך".


ארסן ונגר, אפילו החמיא לפרגוסון וחניכיו (רויטרס)

 

"מדובר במכה קשה למירוץ האליפות שלנו, היינו צריכים לנצח", הודה אלכס פרגוסון בסיום. "התוצאות שלנו מול שאר הקבוצות הגדולות מדאיגות אותי מאוד, זה ההיפך מאלו של השנה שעברה". הסקוטי התייחס לעובדה שהשנה הוציאה האלופה רק נקודה אחת משלושת מפגשי החוץ מול צ'לסי, ליברפול וארסנל, לעומת ארבע בשנה שעברה.

 

פרגי תקף את לוח המשחקים הקשה של הקבוצה, שזימן לה מפגשי חוץ עם כל שמונה הראשונות של השנה שעברה כבר בחצי העונה הראשונה. גם השילוב עם ליגת האלופות לא עזר לשדים האדומים, מאחר ואחרי כל משחק חוץ בצ'מפיונס הגיע גם משחק חוץ בפרמייר-ליג.


כריסטיאנו רונאלדו, התוצאות של יונייטד מול הגדולות מדאיגות (רויטרס)

 

"אומרים שלוח המשחקים לא מסודר מראש, אבל אני לא כל כך בטוח. יגה לא זה לא קל לשחק בחוץ אחרי שעשית זאת באירופה כמה ימים קודם לכן. לשחק

מול סלטיק בחוץ ביום רביעי ואז בחוץ מול ארסנל בצהרי השבת שאחרי זה דבר מאוד קשה, למרות שלא נראה לי שזאת היתה בעיה היום", אמר הסקוטי.

 

מנגד, נותרה האלופה כשהיא מנסה לעכל הפסד שני ברציפות לאחת מארבע הגדולות. "אחנו מאוכזבים. הגענו למספיק הזדמנויות כדי לכבוש יותר משני שערים, אבל כנראה זה לא היה אמור לקרות", אמר בסיום מייק פילן, עוזרו של פרגוסון.

 

"זה היה משחק פתוח במיוחד, שעבר מצד לצד. הוא היה פתוח מדי בשבילנו וסבלנו מכך. לחצנו עליהם ויצרנו בערך 20 מצבים, אבל קיבלנו את המזל לו היינו זקוקים", הוסיף פילן.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים