כבר לא צריך קבוצה: ווטסאפ משיקה את הפיצ'ר החדש שחיכיתם לו

אפליקציית ההודעות מכריזה על Messaging yourself - חידוש המאפשר למשתמשים לשלוח הודעות פרטיות לעצמם

סופסוף זה כאן. וואטסאפ, צילום: אי.אף.פי

חדשות טובות: הימים המביכים של פתיחת קבוצות ווטסאפ משונות, צירוף אנשי קשר וזריקתם מייד החוצה רק כדי שתישארו בהן לבד ותוכלו לשלוח הודעות לעצמכם - הסתיימו.

בצעד מבורך (אם כי יש שיגידו באיחור של כמה שנים טובות), ווטסאפ הכריזה על השקת הפיצ'ר Messaging Yourself, שיאפשר למשתמשים לשלוח הודעות פרטיות לעצמם. למה זה טוב? לתזכורות (בטקסט או בהקלטה), לתיעוד רעיונות, לעריכת רשימות ולשמירת טקסטים, תמונות וקבצים פרטיים שיהיו זמינים לשליפה מהירה, כמו סידורי עבודה למשל. כמו כן, מדובר בדרך יעילה מאוד להעביר לעצמכם קבצים ממכשיר אחד לשני - מטלפון למחשב, למשל - ומובן שהצ'אטים העצמיים מוצפנים לגמרי, בדיוק כמו הצ'אטים הרגילים.

כך זה נראה, צילום: יח"צ

אז איך שולחים לעצמכם הודעות? בקלות: נכנסים לווטסאפ, יוצרים צ'אט חדש ומבחינים ש"איש הקשר" של עצמכם מופיע בראש הרשימה. בוחרים אותו, מתחילים לצ'וטט סולו, והעולם פתאום הופך להרבה יותר יעיל ונוח.

הפיצ'ר החדש יהיה זמין בהדרגה החל מהשבועות הקרובים למשתמשי אנדרואיד ו-iOS, גם בישראל (אצל חלק הוא כבר זמין. ניסינו אותו בעצמנו, גם ב-WhatsApp Web). עם זאת, צריך לוודא שגרסת הווטסאפ שמותקנת אצלכם היא החדשה ביותר.

לפיכך, אם אתם עדיין לא מוצאים את עצמכם ברשימת אנשי הקשר שלכם - היכנסו לחנות האפליקציות, עדכנו את ווטסאפ והפעילו אותו מחדש. או המתינו שבוע-שבועיים. תודו לנו - ולעצמכם - אחר כך.     

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר