באדיבות כאן 11 המשדר הרשמי של מונדיאל 2022
דרמה בנבחרת קמרון: שוער הנבחרת ואינטר, אנדרה אונאנה, הודח מסגל למשחק מול סרביה וסיים את דרכו במונדיאל 2022. כל זאת שעה בלבד לפני ה-3:3 המשוגע של הנבחרת האפריקאית מול סרביה בבית 7. תוצאה שהשאירה לשתיהן סיכוי להעפיל במחזור האחרון של הבית המוקדם.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
על-פי מספר דיווחים באפריקה, הסיבה להדחת אונאנה מהסגל היא מחלוקת מקצועית עם מאמנו ריגובר סונג. באירופה, לעומת זאת, מספרים כי השוער עבר עבירת משמעת, שגרמה למאמן להשעות אותו מהסגל. אונאנה היה זה שעמד בין הקורות במשחק הראשון של קמרון, בו הפסידה 1:0 לשווייץ.
2 צפייה בגלריה
אנדרה אונאנה
אנדרה אונאנה
ממשיך להסתבך. אונאנה
(צילום: AP)
סמואל אטו, נשיא ההתאחדות הקמרונית, היה זה שניסה לגשר בוויכוח בין סונג לאונאנה, אבל השוער הבהיר כי מבחינתו מדובר בהחלטה שתוביל לסיום דרכו בגביע העולמי הנוכחי.
אונאנה, למי ששכח, הוא מסתבך סדרתי. באמצע העונה שעברה חזר מהשעיה אחרי שנכשל בבדיקת סמים והושעה לשנה עקב כך. בקיץ האחרון הוא עבר מאייאקס לאינטר בהעברה חופשית וממש לפני המונדיאל רשם הופעות בכורה במדי הקבוצה מהסרייה א'.
2 צפייה בגלריה
אלכסנדר מיטרוביץ'
אלכסנדר מיטרוביץ'
החמיץ המון. מיטרוביץ'
(צילום: AP)

ביקורת בסרביה על מיטרוביץ': "אגואיסט"

התקשורת בסרביה קיבלה בכעס את ה-3:3 מול קמרון, בעיקר לאור העובדה שהנבחרת מהבלקן כבר הוליכה בשני שערים בתחילת המחצית השנייה. "משחק אגואיסטי של מלך השערים", נכתב ב"קורייר" על אלכסנדר מיטרוביץ', שאמנם כבש את השער השלישי, אבל החמיץ המון.
חלוץ פולהאם היה מתוסכל: "זה היה בידיים שלנו. הבקענו את השער השלישי בדיוק בזמן ואז ספגנו שני שערים נאיביים. זה מה שזה. חבל מאוד שלא ניצחנו, נשאר לנו טעם מאוד מר מהמשחק הזה ואנחנו נצטרך לנתח ולנסות להבין כיצד זה קרה לנו. לדעתי ספגנו שני שערים טיפשיים וגם אני יכולתי לעשות דברים אחרים".