לקראת "הישרדות": זה מה שחשבנו על הסטייל של מאיה קיי

הדוגמנית תשתתף בעונה הקרובה של תוכנית הריאליטי, ואנחנו בדקנו את הבחירות האופנתיות שלה • מז'קטים מחויטים, דרך מראה טרנדי של "סקול גירל", ועד בחירות תמוהות שלא הצלחנו להבין • ומה דעתכם? כתבו לנו בתגובות

מאיה קיי בצילומים לקמפיין של מותג אופנת הספורט JUV, צילום: אור גפן

העונה החדשה של "הישרדות" צפויה לעלות בחודש דצמבר. הפרומו לריאליטי כבר מככב בהפסקות הפרסומות, ומייצר עניין רב סביב התוכנית המצליחה. אמנם מדובר בעונת אנונימיים, אבל מצאנו כמה פרצופים מוכרים. הבולטת שבהם היא הדוגמנית מאיה קיי, שאמנם לא כיכבה בתוכניות בעבר, אבל מצליחה מאוד בתעשיית האופנה הישראלית, ומתחזקת עמוד אינסטגרם עם 270 אלף עוקבים.

רק השבוע היא נבחרה לשמש כפרזנטורית של מותג אופנת הספורט JUV, וכבר הצטלמה לקמפיין החורף שלהם. לקראת השתתפותה בתוכנית, החלטנו לעבור על האינסטגרם שלה, ולנסות להגדיר את הסטייל האישי שלה.

מאיה קיי

אין ספק שקיי חובבת אופנה ואוהבת טרנדים. בלוק הראשון שבחרנו היא לובשת מכנסיים מחויטים עם משבצות, בשילוב וסט תואם, חולצה לבנה מכופתרת ותיק צד קטן של המותג לואי ויטון. ללא ספק מדובר בטוטאל לוק מוצלח, שנכנס בקלות לקטגוריית ה"סקול גירל" הפופולרית, כשהיא משלבת שני טרנדים בולטים – וסט אופנתי ודוגמת משבצות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Maja Kravarusic (@maya.keyy)

בלוק השני שבחרנו קיי ממשיכה עם טרנד המשבצות, כשהיא לובשת ז'קט מחויט בצבעוניות של כחול נייבי ואדום, בשילוב עם שמלה שחורה קטנה, גרביונים שחורים שקופים, סרט ראש שחור ותיק קטן שחור מעוטר לבבות. עפנו על הלוק הזה שמצד אחד ממשיך בקו ה"סקול גירל", אבל עם קריצה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Maja Kravarusic (@maya.keyy)

את הלוק השלישי פחות אהבנו. היא לבשה גופיית בטן בצבע סגול לילך, עם הדפס פרחים וחלק שחור שקוף, בשילוב עם חצאית תואמת. לטעמנו יש בסט הזה יותר מדי. גם משחק  שקיפויות, גם הדפסים וגם שילוב בין שני צבעים. יש כאן יותר מדי, וגם אם היה מדובר בשמלה ולא בשני חלקים, כנראה שלא היינו מתחברים. העליונית השחורה הגדולה לא מוסיפה למראה הכללי, וככה גם הכפפות שחושפות אצבעות. למרות שיש בטוטאל לוק רק שני צבעים, עדיין יש תחושה של עומס, ואנחנו חושבים שהיא מסוגלת לבחירות טובות יותר.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Maja Kravarusic (@maya.keyy)

לוק עם פוטנציאל שכמעט הצליח, כלל חולצה מכופתרת עם הדפס צבעוני, בשילוב מכנסיים לבנים קלילים. עד כאן הכל טוב, ואז הגיעו הכפכפים הירוקים שלא קשורים לצבעוניות הכללית. הטיפ שלנו -  תבחרו כפכפים באחד הצבעים שמופיעים בחולצה. ככה יהיה הקשר צבעוני לבחירה. גם התיק לא מתאים לצבעים, אבל הוא לא בולט ומפריע כמו הכפכפים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Maja Kravarusic (@maya.keyy)

לסיכום, למאיה יש פוטנציאל גדול להיות פאשניסטה מרעננת, שתייצר טוטאל לוקים מעוררי השראה שמושפעים מטרנדים בינלאומיים. אנחנו רק ממליצים לשים לב שכל הפרטים בלוק מתחברים ביחד. אנחנו מהמרים שהיא תייצר סביבה באז במהלך שידור העונה. תתכוננו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר