דיווח: מנצ'סטר יונייטד רוצה את גודי גאקפו או רפאל לאאו כבר בינואר

השדים האדומים מעוניינים לצרף את שחקן הולנד או כוכב מילאן כבר לאחר פגרת המונדיאל • תקווה כי רוכשים חדשים של המועדון יוכלו לקדם את העסקאות

לאאו. בדרך לאולד טראפורד?, צילום: אי.פי

מאמן מנצ'סטר יונייטד - אריק טן האח - ביקש מראשי המועדון לבדוק את האפשרות לבצע החתמה גדולה בינואר כדי להחליף את כריסטיאנו רונאלדו וכעת השדים האדומים בוחנים רשימה קצרה של אפשרויות הכוללת את קודי גאקפו ורפאל לאאו.

עזיבתו של רונאלדו, שתחסוך למועדון כ-15 מיליון ליש"ט בשכר פותחת את הרעב עבור המאמן ההולנדי שמבין את המגבלות הפיננסיות לאחר ההוצאה הגדולה בקיץ, אך הוא עדיין מודאג מכך שהעזיבה של רונאלדו תשאיר לו אופציות לא מספיק טובות בהתקפה למחצית השנייה של העונה בפרמייר ליג.

יונייטד בחנה את צירופו של גאקפו, שכבש פעמיים עבור הולנד במונדיאל עד כה, כבר בקיץ לפני שהחתימה את אנתוני מאייאקס, כשע"פ דיווחים בבריטניה טן האח מאוד מחזיק מבן ארצו שכבש ביום שישי האחרון מול אקוואדור במסגרת בית א' בגביע העולם בקטאר. פ.ס.וו איינדהובן בכל מקרה לא תסכים לסכום העברה נמוך מ-50 מיליון יורו עבורו.

גאקפו חוגג עם בלינד מול אקוואדור, צילום: אי.אף.פי
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

רפאל לאאו בן ה-23 עזר למילאן לזכות באליפות הסרייה אה בעונה שעברה עם 14 שערים ב-42 משחקים וכבש עבור פורטוגל בניצחון 2:3 על גאנה ביום חמישי שעבר. בניגוד לגאקפו, שוויו של הפורטוגלי הרבה יותר גבוה ומוערך בכ-120 מיליון יורו. יונייטד מקווה כי אם יגיע בעלים חדש למועדון כבר בשבועות הקרובים במקום האחים גלייזר, הוא ירצה לפתוח את הכיס כדי לחזק את הקבוצה במאבקים שלה על המקום הרביעי ובליגה האירופית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר