יום ראשון, 09.06.2024 שעה 05:21

לואיס אנריקה: גרמניה הכי דומה לנו, יהיה מאתגר

מאמן הלה רוחה דיבר לקראת המפגש מול המאנשאפט היום ב-21:00: "הולך להיות משחק פתוח מאוד". האנזי פליק: "יש לנו תכנית, נקווה שהיא תצא לפועל".

|
לואיס אנריקה במסע
לואיס אנריקה במסע"ת לקראת גרמניה (רויטרס)

למרות פתיחת המונדיאל המסחררת של נבחרת ספרד עם שביעייה לרשת של קוסטה ריקה האומללה, במחנה של לה רוחה כבר מתכוננים לקרב הענק מול נבחרת גרמניה היום ב-21:00.

לקראת ההתמודדות מול המאנשאפט מאמן הנבחרת הספרדית, לואיס אנריקה, התייחס לאופי היריבה ולדמיון בין הנבחרות: “ גרמניה זאת הנבחרת שהכי דומה לספרד. היא תמיד משחקת התקפי, מנסה ללחוץ על המגרש של היריבה ומנסה להחזיק בכדור. זו הנבחרת שהכי דומה לנו ולכן זה אתגר עבורנו.”

אנריקה גם התייחס לכישרון העצום של שחקן ברצלונה, גאבי, ששבר את שיאו של פלה והפך כובש הצעיר ביותר במונדיאל: “הדבר שהכי מפתיע את כולם הוא שלמישהו בגיל כזה צעיר יש את הביטחון העצמי הזה. הוא שולט בהיבטים הטכניים של הכדורגל והיכולת הפיזית שלו פשוט אדירה, למרות העובדה שהוא  רק בן 18”.

גאבי בפעולה (טוויטר)גאבי בפעולה (טוויטר)

המאמן הספרדי גם צינן את השמועות לגבי האופוריה שאופפת את המחנה הספרדי לאחר התבוסה שהנחילו לקוסטה ריקה: “צריך לזכור שאלו רק שלוש נקודות וזהו, גם נבחרת גרמניה היא נבחרת שגורמת למצב שלא יהיה לך הרבה ביטחון. קיוויתי שנפתח בצורה טובה, אבל לא ציפיתי לפתיחה כך כך חזקה”.

כשנשאל לגבי ההרכב שצפוי לפתוח ענה המאמן: “אין לי 11 קבועים לכל משחק, אני לא עובד ככה. זה בהתאם למה שאנחנו רואים באימונים אין לי משהו קבוע. בדרך כלל לא חוזר על אותם 11. השחקנים בהרכב הפותח זה לא הדבר החשוב, אלא 16 השחקנים שהולכים לשחק כי שינויים זה הדבר החיוני”.

לאחר ההפסד הסנסציוני 2:1 לנבחרת יפן, גם מאמן נבחרת גרמניה, האנזי פליק, התייחס לתחושות של מחנה המאנשאפט לקראת המפגש מול ספרד: “המפגש מחר הולך להיות מכריע ואנחנו חייבים לנצח. יש לי תכנית ואנחנו מקווים שמחר היא תצא לפועל”. 

האנזי פליק במסע"ת (רויטרס)האנזי פליק במסע"ת (רויטרס)

על הלך הרוח במחנה הגרמני לקראת המפגש הקריטי מחר אמר המאמן: “ מחר נראה קבוצה שיודעת מה עומד על הפרק, קבוצה שתעשה כל שביכולתה כדי לוודא שעוד יהיה לנו סיכוי להגיע לשמינית הגמר".

המאמן גם התייחס להפקת הלקחים שנעשתה בשורות הנבחרת הגרמנית לאחר ההפסד ליפן: “ התייחסנו לדברים בצורה ברורה. חשוב שנדע מה עשינו רע, כולם לקחו את כל השגיאות שלהם איתם. זה בדיוק מה שאנחנו צריכים לעשות”.

לגבי חזרתו של הקיצוני, לירוי סאנה, הגיב המאמן: “עם לירוי נצטרך לחכות לאימון האחרון, אחרי זה נוכל לומר יותר. נראה איך יתקדמו האימונים. הדבר הטוב הוא שיש לנו כמה אופציות לעמדה שלו. אחרי האימון מחר אהיה חכם יותר”.

לירוי סאנה חוגג עם אילקאי גונדואן (רויטרס)לירוי סאנה חוגג עם אילקאי גונדואן (רויטרס)

היכולת הנהדרת של קשרי הנבחרת הספרדית גאבי ופדרי, לא נעלמה גם מעינו של פליק: “האיכות שיש לגאבי ופדרי בגיל כל כך צעיר היא פנטסטית. הם התפתחו טוב מאוד בברצלונה בשנתיים האחרונות, ועכשיו הם מצאו אתהמקום שלהם בנבחרת. יש להם את גם את בוסקטס שמגן עליהם מאחורה, אז ככה שזה עובד טוב”.

הרכב משוער נבחרת ספרד: אונאי סימון, סזאר אזפיליקואטה, רודרי, פאו טורס, ג’ורדי אלבה, גאבי, סרחיו בוסקטס, פדרי, פראן טורס, דני אולמו ומרקו אסנסיו.

הרכב משוער נבחרת גרמניה: מנואל נוייר, ג’ושוע קימיך, ניקו שלוטרבק, אנטוניו רודיגר, ג’מלא מוסיאלה, לאון גורצקה, אילקאי גונדואן, סרג’ גנאברי, קאי האברץ, תומאס מולר.

אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */