פרטים חדשים פורסמו אמש (שישי) באולפן שישי על פרשת החשד לרצח במעבר החצייה בחולון. עדי מזרחי, החשוד ברצח יורי וולקוב ז"ל ביום רביעי, תכנן לברוח מן הארץ ואף להעלים את האופנוע שבו נהג בעת האירוע, כך לפי גורמים במשטרה. במקביל: אישה כבת 30 נורתה אמש ברחוב יצחק שדה בתל אביב מרכב חולף, מצבה בינוני, הרקע נבדק.

ירי מרכב חולף בתל אביב: אישה נפצעה בינוני, המשטרה פתחה בחקירה

אישה כבת 30 נורתה אמש ברחוב יצחק שדה בתל אביב מרכב חולף. צוותי מד"א טיפלו בה ופינו אותה לביה"ח איכילוב עם פציעה חודרת כשמצבה בינוני. המשטרה עדכנה כי "התקבל דיווח על אירוע ירי לעבר הולכת רגל מרכב חולף". לפי המשטרה, זהות האישה עדיין אינה ידועה, וכוחות המשטרה נמצאים במקום ומבררים את נסיבות האירוע, וההערכה כי הרקע פלילי. לכתבה המלאה.

החשוד ברצח בחולון תכנן להימלט לחו"ל ולהעלים את האופנוע | פרטים חדשים

עדי מזרחי, החשוד ברצח יורי וולקוב ז"ל במעבר החצייה בחולון ביום רביעי, תכנן לברוח מן הארץ ואף להעלים את האופנוע שבו נהג בעת האירוע - כך פרסמנו אמש (שישי) ב"אולפן שישי". לפי גורמים במשטרה, מדובר בתיק מורכב, שבו אחת הראיות המרכזיות היא האופנוע שקושר בין החשוד לבין התיק. כלי הרצח עדיין לא אותר בידי המשטרה. לכתבה המלאה. לכתבה המלאה.

סקר אולפן שישי: בדרך לממשלה - האם הציבור תומך במינוי של בן גביר?

סקר מיוחד של מכון "מדגם" בראשות מנו גבע בשיתוף איי-פאנל שפורסם אמש (שישי) ב"אולפן שישי" מגלה שרוב הציבור לא מאמין שלממשלה החדשה בראשות בנימין נתניהו יהיה פתרון לגל הטרור. עוד עולה מהסקר כי יותר אחוזים מהציבור תומכים במינוי של איתמר בן גביר לתפקיד השר לביטחון הפנים מאשר מתנגדים לו. עם זאת, 80% ממצביעי גוש מתנגדי נתניהו מתנגדים למינוי. לכתבה המלאה.

תמונות הלוויין חושפות: בגלל המתקפה הרוסית - אוקראינה בעלטה

תמונת לוויין של יבשת אירופה חושפת את משבר האנרגיה החמור שאוקראינה ניצבת בפניו - בגלל תקיפות הטילים האינטנסיביות של רוסיה על מתקני התשתית האוקראיניים. התמונה מציגה את הערים המוארות של אירופה, כפי שהן נראות מהחלל, כמו גם את הבירה הרוסית מוסקווה והעיר סנט פטרבורג. לעומת שכנותיה - בלארוס, ליטא ואסטוניה, אוקראינה נותרת בעלטה בצל המלחמה ומזג האוויר הקר. לכתבה המלאה.

תמונות לווין של נאס"א: משבר האנרגיה באוקראינה (צילום: NASA‏, רויטרס)
צילום: NASA‏, רויטרס

אחרי שהודיע שירוץ בבחירות 2024: טראמפ אירח את קניה ווסט ומכחיש שואה באחוזתו

ממשיכים להסתבך - בזמן שכל אחד מהם עסוק בצרותיו, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ נפגש עם הראפר קניה ווסט ועם ניק פואנטס, לאומן ומכחיש שואה. על פי הדיווחים, השלושה ישבנו לארוחת ערב ופואנטס הוזמן למקום על ידי ווסט. טראמפ אישר את הדברים בפוסט שכתב: "קניה הופיע באופן בלתי צפוי עם חבריו, שלא ידעתי עליהם דבר". לכתבה המלאה

למעלה מתריסר בני אדם נעדרים בעקבות מפולת באי הנופש האיטלקי איסקיה

מפולת בוץ פגעה היום (שבת) באי האיטלקי איסקיה והותירה אחריה הרס רב. לפי הרשויות במדינה, כ-10 בניינים באי חרבו, תושביו נותרו מנותקים מחשמל ורחובות רבים כוסו בפסולת כך שלא ניתן לעבור דרכם. על אף 13 נעדרים עד כה, לא אושרו מקרי מוות. עולות חיפוש והצלה מתבצעות כעת, ותגבורת נשלחה מרחבי המדינה. לכתבה המלאה.

תעלומה: עשרות קילוגרמים של סמים נפלטו אל חופי המרכז והצפון

עשרות קילוגרמים של חומרים החשודים כסמים, בהם חשיש, נפלטו היום (שבת) אל חופי המרכז והצפון. כל הסמים, שתחילה נחשדו כחפצים חשודים, הועברו לבדיקת מעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל. בין החופים שעליהם דיווחה המשטרה: תל אביב, נהריה וחיפה. שני דיווחים בנושא התקבלו אחד אחרי השני בתוך שעות בודדות, ובמשטרה בודקים אם יש קשר בין המקרים. לכתבה המלאה.