באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022
ברזיל פתחה בחמישי את מונדיאל 2022 בצורה מוצלחת עם 0:2 על סרביה מצמד של רישרליסון, אבל בסיום הניצחון כולם שאלו רק שאלה אחת: מה מצבו של ניימאר?
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
הכוכב הברזילאי נפצע והוחלף בדקה ה-80 אחרי שנפגע בקרסול, כשהוא ממרר בבכי בזמן שקיבל טיפול עם קרח על הספסל. ניימאר גם לא חגג עם שאר חבריו ונאלץ לרדת מיד עם שריקת הסיום אל חדר ההלבשה כשהוא צולע.
3 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר מודאג על הספסל
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
הקרסול של חלוץ נבחרת ברזיל ניימאר
הקרסול של חלוץ נבחרת ברזיל ניימאר
הקרסול של ניימאר
(צילום: AFP)
כעת, לאחר שנבדק, הדיווחים הם שניימאר יושבת עד תום שלב הבתים, ויחמיץ את המשחקים מול שווייץ וקמרון. גם המגן הימני דנילו נקע אמש את הקרסול, כשההבדל היחיד הוא שאצלו הפציעה היא ברגל שמאל, ולפי התקשורת הברזילאית גם הוא ייעדר עד שמינית הגמר.
"קשה להסביר את הגאווה שאני מרגיש כשאני לובש את החולצה הזו", כתב היום ניימאר בחשבון האינסטגרם. "אם אלוהים היה נותן לי הזדמנות להיוולד בכל מדינה בעולם, הייתי בוחר בברזיל. שום דבר בחיי לא היה קל, תמיד הייתי צריך לרדוף אחר החלומות והמטרות שלי. זה אחד הרגעים הכי קשים בקריירה שלי, ועוד במונדיאל. יש לי פציעה, כן, זה מרגיז, זה יכאב, אבל אני משוכנע שתהיה לי הזדמנות לחזור ולעזור למדינה שלי, לחברים שלי ולעצמי. האמונה שלי אינסופית".
3 צפייה בגלריה
ניימאר שחקן נבחרת ברזיל
ניימאר שחקן נבחרת ברזיל
דאגה גדולה בברזיל. ניימאר
(צילום: רויטרס)
כזכור, ניימאר סבל מפציעות לפני ובמהלך שני המונדיאלים הקודמים. ב-2014 הוא נפצע במהלך רבע הגמר מול קולומביה והחמיץ את ההפסד 7:1 לגרמניה. אל 2018 הוא הגיע אחרי פציעה שעבר ושמנעה ממנו לשחק במשך שלושה חודשים.
"לניימאר יש פציעה בקרסול ימין", אמר רופא נבחרת ברזיל ד"ר רודריגו לסמאר אחרי הניצחון על סרביה. "התחלנו טיפול מיידי על הספסל, אבל עכשיו צריך לחכות בין 24 ל-48 שעות להערכה טובה יותר. אין בדיקת MRI מתוכננת, אבל מחר נעשה הערכה חדשה. אנחנו צריכים לחכות".
"הוא הרגיש את הכאב הזה לאורך כל המשחק, אבל בחר להישאר על המגרש כדי לעזור לנבחרת במשך 11 דקות אחרי הפציעה שלו. זה מדהים שהוא עשה את זה", הוסיף הד"ר.