2 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
חיים סילבס
(חג'אג' רחאל)
זעזוע בבני סכנין. אחרי סיבוב אחד בליגת העל וכשהיא במקום השביעי עם 15 נקודות במאזנה, הקבוצה מהמגזר החליטה להיפרד מהמאמן חיים סילבס, שסיים היום (חמישי) את תפקידו במועדון באופן סופי. מי שמועמד להחליפו בתפקיד הוא קובי רפואה, אקס הפועל תל אביב, שפוטר בעצמו מוקדם יותר העונה מהמועדון האדום מת”א.
מבני סכנין נמסר: “אנו מאחלים הצלחה בהמשך דרכו המקצועית של המאמן חיים סילבס. חיים ישב הבוקר עם הנהלת המועדון והוחלט בהסכמת שני הצדדים על סיום דרכו במועדון. בתקופת כהונתו בסכנין חיים נהג במקצועיות ובאדיבות וברמת נימוס מיוחדת. הוא מסיים עם יחסים טובים עם כל אנשי ושחקני המועדון”. הפרידה נערכה לאחר שסילבס ישב עם חלאד דוכי והשניים סגרו ביניהם הכל. הקבוצה בינתיים שבה להתאמן תחת העוזר דושאן מאטוביץ’, עד אשר ימונה מחליף. לאחר השיחה עם דוכי, סילבס נפרד משחקניו. בסכנין למעשה חיכו עם הפרידה עד אשר המאמן היוצא יחזור מחופשה.
סילבס עוזב כאשר עוד לא מלאה לו שנה על כסא המאמן בסכנין. הוא קיבל את התפקיד ב-19 בינואר האחרון, כאשר החליף את שרון מימר והוביל אותה אל הפלייאוף העליון, שם הקבוצה סיימה לבסוף במקום השישי בטבלה ופספסה את המקום שמוביל לאירופה בגלל שלוש נקודות והפרש שערים נחות. הייתה זו התחנה הרביעית של סילבס בליגת העל, ממנה הוא נפרד אחרי שאימן בעבר את הפועל רעננה, עירוני קריית שמונה והפועל חיפה.
2 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה
(שחר גרוס)
חיים סילבס מסר: “היום סיימתי את עבודתי בבני סכנין. תקופה שהיתה רצופת הצלחות במרבית הזמן עם הגעה לפלייאוף העליון בעונה הקודמת ופתיחת עונה טובה, ויחד איתן חוויות ורגעי אושר שלא אשכח למרות החודש וחצי האחרונים שהיו פחות מוצלחים וסיום העבודה. יש לי רק מילים טובות לומר לאנשים שעברו יחד איתי את הדרך, לקהל להנהלה לאנשי המשק והרפואה במיוחד לאלה שהיו צמודים אליי יום יום בנאמנות ועשייה חרוצה. תודה מיוחדת ואיחולי הצלחה ענקיים לצוות הנאמן והאיכותי שהיינו כאחד, דושאן, לידור וג׳ניה – אוהב”.
“וכמובן לשחקנים שנלחמו כל רגע ורגע בכל אימון ומשחק וגרמו לי להרבה רגעי נחת ואושר, החיבור איתכם היה חזק ומיוחד, אני עוזב כשהקבוצה במקום ה-7 פסע מהפלייאוף העליון ואין לי ספק בכלל שסכנין תגיע למטרה ותחווה עוד עונה שמחה ומוצלחת. ברור לי שהקדנציה שלי בסכנין תהווה אבן דרך חשובה בהמשך הקריירה שלי, הנאמנות המקצוענות ההשקעה ויחסי האנוש שלי לאורך כל התקופה מאפשרים לי לעזוב בלב שלם עם הפנים לאתגר הבא”.
מנכ”ל בני סכנין חאלד דוכי מסר: “ישבתי עם חיים, הייתה שיחה בה שני הצדדים הבינו שזה הכי נכון להיפרד. היינו צריכים לזעזע את הקבוצה, לפעמים זה לא הולך והפעם זה נפל על המאמן. נשב בתחילת השבוע הבא ונמנה מאמן״.