מאגדה לבעלים: דיוויד בקהאם מתעניין ברכישת מנצ'סטר יונייטד

לפי ה"טיימס" הלונדוני, בעלי אינטר מיאמי מהליגה האמריקנית בהווה וסמל המועדון לשעבר פתוח לשיחות בנוגע להקמת קבוצת רכישה • תג המחיר שהעמידה משפחת גלייזר: כ-7 מיליארד ליש"ט

דיוויד בקהאם. יחזור הביתה?, צילום: איי.אף.פי

האם אנחנו בדרך לאחד מהסיפורים המרגשים? לאחר הודעת משפחת גלייזר כי היא פתוחה לקבל הצעות על רכישת מנצ'סטר יונייטד, היום (חמישי) דווח בעיתון ה"טיימס" הלונדוני כי דיוויד בקהאם, אחד מסמלי המועדון – מעוניין לעמוד בראש קבוצת משקיעים שתיקח לידיה את הבעלות של השדים האדומים.

הונו של אגדת יונייטד, בעלי קבוצת אינטר מיאמי מליגה האמריקנית (MLS), עומד לפי דיווחים על כ-500 מיליון דולר, סכום שאינו מספיק לכדורגלן לשעבר לרכישה עצמית ולכן הוא צריך לחבור למשקיעים נוספים מה שיוריד את השפעתו.

במקביל, משפחת גלייזר כבר קבע תג מחיר על המועדון בסכום של 7 מיליארד ליש"ט (7.8 מיליארד יורו), אבל אם יגיעו מועמדים רציניים הם יהיו מוכנים להתגמש, מה שמכניס את בקהאם – שאהוב על האוהדים, לתמונה.

בקהאם בימיו ביונייטד, צילום: גטי אימג'ס
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

לאחר שמשפחת גלייזר הודיעה שהיא פתוחה לקבל הצעות לרכישת מנצ’סטר יונייטד, עלו ביומיים האחרונים שמות של מועמדים פוטנציאלים רבים – חלקם ריאלים וחלקם הרבה פחות. בין השמות שעלו היה שמו של האדם העשיר בבריטניה ג’ים רטקליף, כמו גם ספקולציות הזויות שאמאזון או פייסבוק מעוניינות לקחת בעלות על מועדון הפאר האנגלי.עם זאת, השם החדש שעלה לרכישת המועדון הוא המסקרן מכולם – דייוויד בקהאם. לפי דיווח ב’טיימס’, שחקן העבר האגדי של השדים האדומים ובעלי אינטר מיאמי כיום פתוח לרכישת המועדון בו גדל מאז שהיה ילד. כמובן שלמרות הונו הרב העומד על 500 מיליון דולר, בקהאם עדיין לא מסוגל לרכוש את יונייטד לבד והוא כמובן פתוח לרכישה יחד עם קבוצת רוכשים פוטנציאלית – בה הוא יהיה חלק פחות משמעותי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר