האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
רק בחולי מעוות לוקח שנים להבין דבר בסיסי הגיוני ופשוט. |
Galgal |
23.11.22 15:56 |
1 |
ממש כך |
ש-עצמון |
23.11.22 16:36 |
23 |
רק עכשיו??? בושה לשופטים שמחממים את הכורסאות עם משכורת שמנה,נמאסתם |
סודה |
23.11.22 17:17 |
39 |
פסק דין שחיכה ב''מדף'' עד לרגע שהעליונים יצטרכו ''לפייס'' את הבבונים |
סטודנט |
23.11.22 16:45 |
31 |
עצוב כמה שאתה צודק. |
רק ימין |
23.11.22 16:47 |
32 |
ל - 31: נכון מאד |
JackAren |
23.11.22 19:35 |
68 |
כל מה שעושה ערבי חשוד מראש כאירוע לאומני וככזה צריך לבדוק אותו. כל תוצר לאומני יש לשפוט בבית דין מיוחד. |
בן יהוידע |
23.11.22 19:39 |
69 |
איךה אנחנו ואיפה מה שרשמת לצערי יש המון עבודה אבל אני מסכים לגמרי שצריך להחמיר בענישה צריך לייעל את הענישה |
רק ימין |
23.11.22 19:45 |
70 |
עשרים שנה בשביל המובן מאליו |
צללפון |
23.11.22 15:58 |
2 |
אם מישהו בעליון מחכה שנעריך את זה, אז זהו שלא. לגמרי לא. |
הדוד תום |
23.11.22 16:19 |
14 |
העתירה הוגשה ב2016 ליתר דיוק |
היגיון |
23.11.22 16:29 |
17 |
זוהי העתירה השניה, עתירה ראשונה הוגשה לפני כמעט 20 שנה ובגץ הכריע פה אחד שמותר להקרינו |
עבד לעם קדוש |
23.11.22 16:59 |
34 |
נקווה שלהחזיר לאפריקה את המסתננים הלא חוקיים יקח פחות מעשרים שנה |
4X6GX |
23.11.22 20:31 |
78 |
תיכף יהיה ג'נין ג'נין 2 |
קפסולה |
23.11.22 15:59 |
3 |
אבל למה יוצר הסרט לא בכלא? |
השפוי האחרון |
23.11.22 16:00 |
4 |
כנראה שאתה השפוי האחרון |
בשישי_לשישי |
23.11.22 16:03 |
5 |
אנחנו מדינה נאורה מדי עבור אנשים מסוימים וחשוכה מדי עבור אנשים אחרים |
השפוי האחרון |
23.11.22 17:22 |
40 |
לא בכלא,במזבלה של ג'נין |
ש-עצמון |
23.11.22 16:36 |
24 |
במדינה דמוקרטית על מלא לא אוסרים סרטים גם כשהם לא מוצאים חן בעינינו - שהקהל יחליט לא בית המשפט |
מאירקה |
23.11.22 16:03 |
6 |
ערכי הדמוקרטיה הם אף פעם לא מוחלטים. |
יהודי ישראלי |
23.11.22 16:07 |
7 |
כשמתחילים להשתיק לא יודעים איפה זה יגמר, מחר ישתיקו אותך, מה תגיד אז? |
מאירקה |
23.11.22 16:10 |
8 |
בשם הפחד מדיקטטורה, אי אפשר לשתק מערכות ולהפסיק להתגונן. |
יהודי ישראלי |
23.11.22 16:14 |
10 |
חופש ביטוי הוא ערך עליון בדמוקרטיה - זה לא סותר את היכולת להתגונן |
מאירקה |
23.11.22 16:17 |
13 |
חופש ביטוי ממש איננו ערך עליון |
אחד פשוט |
23.11.22 16:30 |
18 |
אמרתי ''ערך עליון בדמוקרטיה'' - בלי חופש ביטוי אין דמוקרטיה (זו דעתי) |
מאירקה |
23.11.22 16:41 |
27 |
+1 |
זבנג וגמרנו |
23.11.22 16:44 |
29 |
ואם במסגרת ''חופש הביטוי'' מיושם ''חופש ההסתה והשיסוי'' והוצאת הדיבה, כפי שקבע ביהמ''ש? |
סייר |
23.11.22 17:40 |
41 |
אז החונטה המשפטית טועה, כמו שהיא טועה בהרבה נושאים אחרים |
זבנג וגמרנו |
23.11.22 17:42 |
42 |
גבלס לא רצח אף איש, רק השתמש בחופש הביטוי. יוצרי ג'נין ג'נין קוראים למעשה לפגוע ביהודי ישראל , ראוי לתלות אותם |
תות |
23.11.22 16:53 |
33 |
גבלס עשה הרבה דברים חוץ מתעמולה, זו דוגמה גרועה. דוגמה יותר טובה היא ההוצאה להורג של יוליוס שטרייכר |
זבנג וגמרנו |
23.11.22 17:49 |
46 |
אתה מאשר את דברי. ''המאמרים האנטישמיים והנאציים המקוממים שהוא פרסם בעיתון שלו'' הם דעות במסגרת חופש הביטוי ! |
תות |
23.11.22 18:14 |
57 |
יש הרבה אנטישמים בעולם, אז תוציא להורג את כולם. אני חושב שזו גישה שגויה ומאוד מסוכנת, בסוף זה עלול להגיע אליך |
זבנג וגמרנו |
23.11.22 18:22 |
60 |
נכון ראוי להוציא להורג כל אנטישמי ומי שעושה טריקים הסברתיים בעד אי פגיעה באנטישמים. |
תות |
23.11.22 20:10 |
75 |
יש גם הסתה ודיבה,שזה הסרט הזה של המחבל בכרי {שמקומו צ''ל במזבלה של ג'נין} |
ש-עצמון |
23.11.22 16:37 |
26 |
+1 מה גם שזה מגוחך למנוע הקרנה בעידן האינטרנט...זכור לי שבאחת הפסיקות בית המשפט דרש להפקיד |
winter1 |
23.11.22 16:13 |
9 |
אתה בעד סרטי פדופיליה ? |
LCH |
23.11.22 16:16 |
12 |
זה לא צנזור על סרטים, זה צנזור על שקרים והפצת דיבה מהסוג הגרוע ביותר! |
הדוד תום |
23.11.22 16:20 |
15 |
נוטה להסכים |
Cube |
23.11.22 16:32 |
19 |
במדינה דמוקרטית על מלא, אסור לפרסם לשון הרע שקרי על אדם ועל אחת כמה וכמה לא על קבוצת בני |
עבד לעם קדוש |
23.11.22 17:03 |
35 |
לא מדובר פה ב''צנזורה''. מדובר פה באיסור הפצת דיבה והסתה. |
סייר |
23.11.22 17:46 |
44 |
אפשר לחוקק חוק שיאסור על כל דעה שאתה לא אוהב, למשל לאסור על תמיכה בחלוקת ירושלים. העובדה שיש חוק כזה |
זבנג וגמרנו |
23.11.22 17:58 |
49 |
אני מסכים עמך לחלוטין בכל הקשור לחופש הביטוי, אבל ''סייר'' צודק בנוגע ללשון הרע. |
זבוב על הקיר |
23.11.22 20:09 |
74 |
הם גם אוסרים על הביטלס להופיע בישראל? |
איזי מהחונטה |
23.11.22 16:14 |
11 |
הביטלס מפרסמים שקרים בציבור? |
עבד לעם קדוש |
23.11.22 17:04 |
36 |
כשאתה צריך להסביר בדיחה זה אומר שנכשלת..לא הלך לי הפעם |
איזי מהחונטה |
23.11.22 18:03 |
51 |
אחדש לך: לא נאסר עליהם להופיע בישראל, מחשש ''שישחיתו את הנוער''... |
סייר |
23.11.22 18:06 |
53 |
סגן שר החינוך אהרן ידלין בכנסת ב-1966: ''מבחינה אמנותית אין לקבוצת זמרים זו ערך ראוי לשמו'' |
זבנג וגמרנו |
23.11.22 18:13 |
55 |
20 שנה השופטים ביזבזו לנו כספי ציבור בשביל דבר כזה פשוט |
ויקינג יהודי |
23.11.22 16:28 |
16 |
יש כאן ברוטר הרבה פוסטים שקריים בכל מיני נושאים, ואף אחד לא סוקל אף אחד (וכך ראוי) - זה נקרא ''חופש ביטוי'' |
מאירקה |
23.11.22 16:34 |
20 |
מי שמפציץ לשון הרע שיקרי על הזולת עובר על החוק ובית המשפט מחויב למנוע ממנו זאת, זה אם יש |
עבד לעם קדוש |
23.11.22 17:05 |
37 |
תביא בבקשה פוסט אחד שמופץ כאן ברוטר, שלגבי תוכנו יש הכרעת בימ''ש שהוא הוצאת דיבה. אחד. |
סייר |
23.11.22 17:48 |
45 |
אתה יודע כמה פעמים אמרו פה שביבי, שרה או יאיר חולי נפש? |
זבנג וגמרנו |
23.11.22 18:04 |
52 |
בהכרעת בית המשפט הוא עמד על כך שרק ביטוי ''חולה נפש'' לא היה מצדיק קבלת התביעה, אלה האמירה |
עבד לעם קדוש |
23.11.22 19:28 |
67 |
ועל כגון זה כתב ביאליק בשירו הנודע ''על השחיטה'' |
איתי |
23.11.22 16:34 |
21 |
וכמה רלוונטי השיר הזה היום |
Red Devil |
23.11.22 16:35 |
22 |
פסיקה די מביכה, איך בדיוק יאכפו? מה ימנע מקבוצת אנשים לשבת לראות יחד? מה העונש אם יתפסו? |
R_T |
23.11.22 16:37 |
25 |
פגיעה קשה בחופש הביטוי |
זבנג וגמרנו |
23.11.22 16:43 |
28 |
נראה אותך מדבר על חופש הביטוי כשיקרינו סרט שאמא שלך **** |
עבד לעם קדוש |
23.11.22 17:07 |
38 |
טעות. זוהי פגיעה קשה בחופש השיסוי, ההסתה והוצאת הדיבה. ואם מישהו מצטער על כך, ברורה עמדתו בנושא. |
סייר |
23.11.22 17:51 |
47 |
חופש הביטוי הוא החופש להגיד דברים שאנשים אחרים חושבים שהם לא נכונים ודברים שאנשים טוענים שהם מעליבים אותם |
זבנג וגמרנו |
23.11.22 18:02 |
50 |
אחרי 20 שנה את אף אחד הסרט לא מעניין , רק את השופטים. |
מכתוב |
23.11.22 16:44 |
30 |
הריבון אמר את דברו |
לא ממלכתי |
23.11.22 17:43 |
43 |
אתה בעד ''הדמוקרטיה'' עד שזה יגע לעורך. אם הסרט היה מכפיש ומוציא דיבה על אמך ואביך... |
סייר |
23.11.22 17:53 |
48 |
הכריע סופית? חחח |
ראנץ |
23.11.22 18:09 |
54 |
השופטים דווקא מתייחסים להיבט הזה, ולפרסום של הסרט ביו-טיוב |
ירושלמי ציוני |
23.11.22 18:20 |
58 |
לצערי אין לי את הזמן לקרוא 108 עמודים |
ראנץ |
23.11.22 18:21 |
59 |
קראתי בדילוגים... והתובנה היא שצריך לקרוא לאט :-) |
ירושלמי ציוני |
23.11.22 18:26 |
61 |
תודה.כבר אראה את הסרט |
ראנץ |
23.11.22 18:27 |
62 |
חחח. בטח תחכה שיעלו אותו ליו-טיוב |
ירושלמי ציוני |
23.11.22 18:37 |
65 |
מעולה, לא צריך להקרין תעמות אויב! |
דיוגנס |
23.11.22 18:14 |
56 |
מחכה ליום שנשמע על בג''ץ ופסיקותיו רק פעם בחודש, ולא כמה פעמים ביום כפי שקורה עכשיו, |
מרשמלוי |
23.11.22 18:33 |
63 |
עכשיו נשאר רק להוציא את ג'נין מישראל. ואת שכם גם. |
אדם פשוט |
23.11.22 18:36 |
64 |
הערב בערוצי הטלויזיה יראו תקציר של הסרט ג'נין - ויסבירו לצופים שזה הסרט שנאסר להקרנה בארץ |
מכתוב |
23.11.22 19:16 |
66 |
הטיפשים בתקשורת לא יחמיצו הזדמנות להשמיץ את מדינת ישראל. |
מבט צלול |
23.11.22 20:07 |
73 |
כ''כ הרבה שנים לקח להם להבין את זה? מביש. באמת מביש |
טלקו |
23.11.22 19:49 |
71 |
כבר אמרתי. בית המשפט העליון מתחיל ''ליישר קו''. וטוב שכך. |
מבט צלול |
23.11.22 20:06 |
72 |
כפרומו לג'נין ג'נין 2 |
DBS |
23.11.22 20:11 |
76 |
לדעתי מרוב התקפות על בתי המשפט מהימין השופטים השתפנו ולא עשו את הנדרש כדי להגן על עקרון חופש הביטוי |
מאירקה |
23.11.22 20:22 |
77 |
חבר מתאריך 2.12.17
15409 הודעות, 95 מדרגים, 152 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
69228 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
934 הודעות, 7 מדרגים, 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.5.08
6950 הודעות, 84 מדרגים, 144 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
בכל פעם נשלף פסק דין, בתזמון מושלם ואקטואאלי. נראה שהעליונים מחזיקים רשימה של פסקי דין, שאפשר "פתאום" לפרסם אותם כשהם כועס ורוגז.
"
אזרחים פצחו נא בשיר
כי אמת וצדק משפטו של האמיר
אזרחים פצחו נא בשיר
כי אמת וצדק משפטו של האמיר"
(חיים חפר)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.22
2224 הודעות, 5 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.1.09
13559 הודעות, 79 מדרגים, 138 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.22
1066 הודעות, 22 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
התוצרים האלה צריכים לגרום להעמדה לדין בבית דין צבאי על הסתה לאומנית שדינה מינימום עשר שנות מאסר ועד 40 שנות מאסר - על פי חומרת העבירה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.22
2224 הודעות, 5 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
בבית דין מיוחד לטרור ערבי על רק לאומני ודתי אבל חשוב לא פחות להפסיק את קייטנת הטרוריסטים בכלא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.13
12909 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
6796 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
החלטה מתבקשת שהייתה צריכה להתקבל מזמן מזמן!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.16
3628 הודעות, 13 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
56483 הודעות, 214 מדרגים, 391 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
לא רק שבג"ץ התיר את הקרנתו, למעשה הוא כפה על המועצה לביקורת סרטים לאפשר את הקרנתו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.9.16
4293 הודעות, 15 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
בסוף בג'ץ מחליט נכון. רק באיחור אדיר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.20
7153 הודעות, 43 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
1078 הודעות, 14 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לורי שם טוב שהכפישה ( חשפה שחיתות במערכת המשפט בפייסבוק ובבלוג אישי) נזרקה לכלא לשנים רבות והוחזקה בצינוק שתנאים שאפילו פדופילים לא זוכים להם בעודה מחכה למשפט בעניינה במשך שנים רבות וכל פעם מערכת המשפט המציאה תירוץ חדש מדוע אי אפשר לשחרר אותה למעצר בית (בין היתר הטענה ההזויה שכולם תומכים בה ולכן אי מי שיערוב שתשאר במעצר בית). וכל זה מפני שהיא כביכול הכפישה את מערכת המשפט (למרות שהחוק מתיר הכפשת מערכות ואוסר הכפשת אינדיבידואלים ולמרות שלא הייתה שום השפעה לפרסומים שלה בפייסבוק וזה לא פגע באיש). אבל יוצר הסרט ג'נין ג'נין משום מה לא נעצר ולא יושב בכלא על הכפשת הצבא? וזאת למרות שעשרות מיליוני אנשים נחשפו לסרט שלו ברחבי העולם, הושפעו ממנו והדבר גרם נזק חסר תקדים למדינת ישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.6.22
1480 הודעות, 6 מדרגים, 11 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
אנחנו מדינה נאורה מדי, נבין את הטעות (כמדינה) כשיהיה מאוחר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
1078 הודעות, 14 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
האכיפה הבררנית הזאת, כשעל אותו מעשה בדיוק אחד מקבל עונש חסר כל פרופורציה בחומרתו והשני לא נענש כלל - האכיפה הבררנית הזאת היא סופה של הדמוקרטיה. עדיף שחוק מסוים לא ייאכף באופן גורף מאשר שתהיה אכיפה בררנית. לפחות כשחוק מסוים לא נאכף כלל נשמר עיקרון השוויון בפני החוק והציבור לומד לחיות עם העובדה שמעשה מסוים אינו מהווה עבירה על החוק. אבל כשיש אכיפה בררנית הרי שזה אומר שיש גזענות וחוסר שוויון ואי אפשר לכנות משטר כזה דמוקרטי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
69228 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.20
1912 הודעות, 4 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא אוהב כשבית המשפט משמש צנזור על סרטים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.12
19216 הודעות, 149 מדרגים, 287 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
חופש ביטוי תקף כל עוד הוא לא פוגע ולא מכפיש אף אחד אחר.
חופש התנועה, כל עוד זה במרחב הציבורי ולא מסכן אף אחד.
חופש העיסוק, כל עוד מדובר בעיסוק חוקי.
מדינה דמוקרטית חפצת חיים דואגת להתגונן מפני הקמים עליה וחותרים תחת קיומה. והפקת סרט מלא שקרים והכפשות שפוגע בנו פיזית וכלכלית, חמור בהרבה מה BDS, וחובה עלינו לחסום אפשרות כזאת! רק ככה נישאר מדינה. אחרת יכרסמו אותנו מבפנים ונישאר צודקים אבל עם מדינה מרוסקת מכל הבחינות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.20
1912 הודעות, 4 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
חופש דיבור וביטוי הוא יסוד חיוני בכל משטר דמוקרטי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.12
19216 הודעות, 149 מדרגים, 287 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
בשנות ה 30, התעמולה של גבלס הכשירה את ליבם של אזרחי גרמניה לקטסטרופה שבאה אח״כ. גם כאן יש נאצים קטנים. בלי שכל ובל יוצר מידי יכולת, אבל עם אותה שנאה רצחנית! וכרגע הם מכוונים את הנשק הזה למקום שהכי יעיל מבחינתם. אז בוא לא נהיה עוורים, ונתגונן כמו שכל דמוקרטיה חפצת חיים אמורה לעשות.
ואם אגלה תמיכה בטרור יום אחד, יהיה נכון אם המדינה תעצור את ׳חופש הביטוי׳ שלי וגם את החופש בכלל. כי לתומכי טרור אנטישמים אין מקום בין בני אדם!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.20
1912 הודעות, 4 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.6.22
217 הודעות
בתגובה להודעה מספר 13
זו הגזמה מכוונת של בתי המשפט.
הגנה ובטחון הציבור - זה ערך עליון
מדינת ישראל כמדינת העם היהודי - זה ערך עליון
שמירת המסורת של עם ישראל - זה ערך עליון
זכויות הפרט/חופש הביטוי/רכוש הפרט הם חשובים כל עוד ציבור גדול לא נפגע.
זכויות האויב - אין דבר כזה. אבל צריך להתנהג כבני אדם ולהוקיר ידידים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.20
1912 הודעות, 4 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
אם לא רוצים בישראל דמוקרטיה אז באמת אין בעיה בלי חופש ביטוי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
67359 הודעות
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
18690 הודעות, 144 מדרגים, 258 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
גם אז יש, לדעתך, להתיר את המשך הוצטת הדיבה באמצעות הקרמת הסרט?
אמחיש זאת בדרך אחרת: אחרי שאולמרט הפסיד במשפטו מול משפחת נתניהו, יש לאפשר לו לצאת במסע הופעות או ליצור סרט בשם "משפחת נתניהו חולי נפש"?
זה , לדעתך, חופש ביטוי?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
67359 הודעות
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.20
6362 הודעות, 38 מדרגים, 55 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
67359 הודעות
בתגובה להודעה מספר 33
ערכתי לאחרונה בתאריך 23.11.22 בשעה 18:04 בברכה, זבנג וגמרנו
בגלל המאמרים האנטישמיים והנאציים המקוממים שהוא פרסם בעיתון שלו, או ההוצאה להורג של ויליאם ג'ויס בגלל שהוא דיבר ברדיו בעד הנאצים. לעומת זאת, הם לא הוציאו להורג הרבה נאצים שהיו ממש מעורבים בהשמדה של העם היהודי.
אחד מהטיעונים בעד חופש הביטוי ונגד צנזורה וסתימת פיות הוא "במקום שבו שורפים ספרים ישרפו בסוף גם בני אדם", אבל אתה כבר רוצה לתלות אנשים אז כנראה שהטיעון הזה לא יעזור במקרה שלך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.20
6362 הודעות, 38 מדרגים, 55 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
ולדעתי זה שהם דעות , לא מתיר להפיץ אותן בתרוץ "חופש הדעות" והיה ראוי לתלות אותו.
כך בדיוק לגבי מי שמפיץ משהו דומה לג'נין ג'נין.
או למי שמגן על ג'נין ג'נין . ( תבדוק ותראה שיש כאלה).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
67359 הודעות
בתגובה להודעה מספר 57
אם יתחילו להוציא להורג אנשים בגלל הדעות שלהם, בסוף מישהו יחליט שגם הדעות שלך הן דעות פסולות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.20
6362 הודעות, 38 מדרגים, 55 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
יש להוציא אנשים להורג בגלל דעות שהם מפיצים כמו גבלס ויוצרי סרטים כמו ג'נין ג'נין.
זה שגבלס רצה להגיע בסוף אלי ולרצוח אותי - לא מזכה אותו ואת המגלגלים בזכות הבעת הדעה שלו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
69228 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
51062 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
את העותקים המקוריים של הסרט כדי שלא יוכלו להקרין אותו (שופטים מנותקים מהמציאות)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.21
6493 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
6796 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
ימ"ש!
מדינה חפצת חיים לא הייתה מאפשרת את ההשתוללות הזו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.17
2040 הודעות, 38 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
ואוסיף שהסרט ביזיון מוחלט בעיני וראוי לכל גינוי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
56483 הודעות, 214 מדרגים, 391 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
18690 הודעות, 144 מדרגים, 258 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
לפי העקרון הנעלה של חופש הביטוי, כפי שאתה מעלה כאן, אין גם מקום לאסור הפצת פורנוגרפיה של ילדים, ועדיין זה אסור, ואנשים נכלאים על כך לשנים רבות בכלא.
אז מה ההבדל? כשהאיסור נובע מחוק שמופר ( חוק לאיסור הפצת פורנוגרפיה של קטינים, חוק האוסר נפצת דיבה והסתה) זוהי לא "צנזורה" שנובעת ממועצת הצנזורה שמחליטה עפ"י דעות חבריה ואינה צריכה לנמק. זוהי מניעה עפ"י ללא העדפות אישיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
67359 הודעות
בתגובה להודעה מספר 44
לא אומרת שהוא הגיוני ולא הזוי.
חוק איסור לשון הרע הוא חוק יותר גרוע כי הוא לא אוסר על דעה מסויימת אלא משאיר לבית משפט סמכות להחליט איזו דעה אסורה, אין לך דרך לדעת מראש מה הוא יחליט ומה תחליט החונטה המשפטית בערעור.
האיסור על פורנוגרפיה של ילדים לא קשור לחופש הביטוי אלא המטרה שלו היא לעצור ניצול מיני של ילדים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
9400 הודעות, 67 מדרגים, 127 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
חופש הביטוי חל על דעות (מתועבות ככל שיהיו), לא על שקרים בוטים למטרת הכפשה. ולא, חוק לשון הרע ממש לא בא לתת לשופט כלים לקבוע ש*דעה* כלשהי היא מותרת או אסורה, אלא רק לקבוע האם הטענות העובדתיות כפי שהובאו מהווים שקר למטרת הכפשה או לא; זה שיש שופטים שמוכנים לקרוא לשקרים מסויימים "אמת לשעתה" טלהכשירם, על סמך הדעה שאותו שקר בא לקדם, מהווה בעיה בפני עצמה (שמקורה בשופטים ולא בחוק).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
46277 הודעות, 139 מדרגים, 222 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
56483 הודעות, 214 מדרגים, 391 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
46277 הודעות, 139 מדרגים, 222 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
18690 הודעות, 144 מדרגים, 258 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
ולא בן גוריון ולא מנכ"ל מ. החינוך שריד (אבא של יוסי) אסרו על הופעתם. מה שמנע מהם להופיע היו אינטריגות מסחריות.לאחר שגדעון גודיק, גדול האמרגנים ב 1962, סרב להצעה להביאם להופעות בארץ, כי לדעתו לא יימכרו מספיק כרטיסים, הרים את העסקה אמרגן אחר, ואז התעורר גודיק, שלמד כי הפסיד הזדמנות פז, וטירפד את העסקה באמצעות קשריו במשרדי החינוך והאוצר, ומנע מהאמרגן השני הקצבת מטבע זר.
מכיוון שלביטלס לא היה עניין במזוודות עם לירות או בעסקת חליפין ("תפוזים תמורת הופעה"), ההופעות לא יצאו לפועל.
עכשיו, בוא ותסביר לי מה הקשר בין צנזורה עם"י דעתם של אנשי ועדת ביקורת הסרטים, לבין פסיקת בימ"ש האוסרת הפצת והקרנת סרט שיוצרו הורשע בגין הוצאת דיבה בגללו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
67359 הודעות
בתגובה להודעה מספר 53
בקיץ 1965 קיבלו חברי הביטלס תוארי כבוד ממלכת אנגליה. אורי אבנרי, עורך השבועון "העולם הזה" ובתקופה ההיא כבר חבר כנסת, פנה בשאילתה לידלין ב־10 בינואר 1966 כדי להבין מדוע הוועדה מסרבת להעניק לביטלס היתר להופעה. "האם ידוע לכבוד השר כי לפני מספר חודשים העניקה מלכת בריטניה לארבעת אנשי הלהקה תארים ממלכתיים?", שאל אבנרי את ידלין. "האם לאור עובדה זו אין בדעת אנשי משרד החינוך לשקול מחדש ענין זה?". ידלין השיב כי "מבחינה אמנותית אין לקבוצת זמרים זו ערך ראוי לשמו".
https://www.makorrishon.co.il/culture/198571
כשפקד מחליט לאיזו להקה יש אישור להופיע בישראל לפי "הערך האמנותי" שיש לה בעיניו, בוודאי שזו צנזורה וסתימת פיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.6.18
1524 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם אני הייתי עושה סרט שיקרי כזה על הערבים בישראל היו סוקלים אותי עוד לפני שהיו צופים לסרט
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.20
1912 הודעות, 4 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
56483 הודעות, 214 מדרגים, 391 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
ניקים אנונימים ברוטר שעוברים על החוק בחסות האנונימיות, זה לא אומר שמותר לעשות גם סרט כזה
אם מישהו יעשה סרט שאמא שלך **** אתה, בצדק, תבקש סעד מבית משפט שימנע ממנו הקרנת הסרט
אם ניק ברוטר יעשה זאת, אז בצדק אתה תפנה למנהלים שימחקו ואם הם לא ימחקו תוכל לבקש סעד מבית המשפט שידרוש את המחיקה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
18690 הודעות, 144 מדרגים, 258 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
67359 הודעות
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
56483 הודעות, 214 מדרגים, 391 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
שאנשי מקצוע יכולים לאשר שהם חולי נפש שיש לאשפזם והעובדה שאולמרט התעקש שזו קביעה ולא רק הבעת דעה שלילית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.5.17
6494 הודעות, 44 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
"וְאִם יֶש-צֶדֶק – יופַע מִיָּד!
אךְ אִם-אחֲרֵי הִשָּׁמְדִי מִתַּחַת רָקִיעַ
הַצֶּדֶק יופִיעַ –
יְמֻגַּר-נָא כִסְאו לָעַד!".
מעט מדי ומאוחר מדי. פס"ד חסר חשיבות. הנזק כבר נעשה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.5.15
3037 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
״נקמת דם ילד קטן עוד לא ברא השטן״
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
13660 הודעות, 83 מדרגים, 114 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
67359 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
56483 הודעות, 214 מדרגים, 391 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
18690 הודעות, 144 מדרגים, 258 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
67359 הודעות
בתגובה להודעה מספר 47
לא צריך את חופש הביטוי בשביל להגיד דברים שכולם מסכימים אותם או אוהבים אותם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.5.22
1039 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.22
23 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
פסיקה הזויה ומנותקת מהמציאות.
בית משפט בישראל - הכל, הכל, חוץ מקשר לדמוקרטיה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
18690 הודעות, 144 מדרגים, 258 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
וגם לאחר שהיית תובע את היוצר על דיבה, וזוכה, הוא היה ממשיך להפיצו, אתה היית בוודאי מרוצה. נכון?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.17
12013 הודעות, 80 מדרגים, 144 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זו פסיקה שמתאימה לשנות ה80.
היום תוך 5 דקות כל אחד יכול להוריד ולצפות בסרט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.13
51619 הודעות, 397 מדרגים, 776 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
זה פסק דין ארוך - 108 עמ' - ודעות חלוקות בחלק מהנושאים שהם עצמם מורכבים.
מצריך קריאה איטית, עקב בצד אגודל; גם ביחס להערתך.
https://supremedecisions.court.gov.il/Home/Download?path=HebrewVerdicts/21/260/017/e13&fileName=21017260.E13&type=4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.17
12013 הודעות, 80 מדרגים, 144 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
קראת? יש תובנות מעניינות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.13
51619 הודעות, 397 מדרגים, 776 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.17
12013 הודעות, 80 מדרגים, 144 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
🤣
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.13
51619 הודעות, 397 מדרגים, 776 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.20
559 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.2.12
10314 הודעות, 68 מדרגים, 119 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לכו כבר...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.22
4261 הודעות, 34 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.5.22
1039 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.7.18
5458 הודעות, 23 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.8.18
22730 הודעות, 211 מדרגים, 409 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.7.18
5458 הודעות, 23 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
3654 הודעות, 20 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.20
1912 הודעות, 4 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לשמגר ואהרון ברק זה לא היה קורה. בקצב הזה לא אתפלא אם נגיע למצב שאנשים יכנסו לבית סוהר על פוסטים ברוטר שלא ימצאו חן בעיני השלטון כמו ברוסיה ובטורקיה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד