מכבי ת״א סימנה לעצמה מספר מטרות בשבוע הקרוב, כשאחת כבר הושלמה עם הניצחון בתחילת השבוע בדרבי מול הפועל ת״א. היום (שלישי, 21:05) הצהובים יקוו לסמן וי על יעד נוסף כשיארחו בהיכל מנורה מבטחים את אולימפיאקוס במסגרת המחזור התשיעי ביורוליג, בתקווה לחזור למסלול הניצחונות באירופה ולעלות שוב למאזן חיובי.
שחקניו של עודד קטש מדורגים במקום העשירי בטבלת היורוליג עם מאזן של 4:4 אחרי שלושה הפסדים רצופים מול באסקוניה, ברצלונה והאחרון פרטיזן בלגרד. עם זאת, במשחקי הבית הצהובים עומדים על ארבעה ניצחונות מול הפסד. מהצד השני, אולימפיאקוס מגיעה להיכל כשהיא מדורגת במקום השני בטבלה עם מאזן של שישה ניצחונות לעומת שני הפסדים ועם מאזן מושלם של 4 ניצחונות חוץ.
2 צפייה בגלריה
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
(צילום: EPA)
מאמן מכבי ת״א עודד קטש התייחס ליריבה הקשה: "יצא לנו לשחק נגד פנרבחצ'ה, ברצלונה ופרטיזן בחוץ, אבל אולימפיאקוס משחקים היום את הכדורסל אולי הכי טוב באירופה, גם מבחינת התוצאות וגם מבחינת הדרך שבה הם משחקים. הדבר הכי בולט שם זה ההמשכיות שלהם לאורך שלוש-ארבע שנים והם מתחזקים משנה לשנה, וזה אתגר גדול".
״אנחנו קבוצה חדשה, ואנחנו משתפרים בכל יום", אמר רומן סורקין, "אנחנו מחפשים לעשות את הצעד הזה, ההתקדמות הזאת כדי להיות בטופ. אנחנו מגיעים לכל משחק במחשבה לנצח וגם למשחק הזה אנחנו מגיעים על מנת לנצח".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א רומן סורקין עם ג'יילן אדאמס
שחקן מכבי ת"א רומן סורקין עם ג'יילן אדאמס
"אנחנו משתפרים בכל יום". סורקין
(צילום: עוז מועלם)
קפטן מכבי, ג'ון דיברתולומיאו הוסיף לקראת המפגש מול הקבוצה היוונית: “אולימפיאקוס חזקה מאוד, אבל אנחנו מכבי ויש לנו ציפיות כשאנחנו משחקים בבית שלנו מול הקהל שלנו. זה היורוליג, זה האתגר ואנחנו מצפים לו“.
בשני המשחקים האחרונים של לורנזו בראון מול פרטיזן בלגרד והפועל ת״א, הכוכב של הקבוצה העמיד ממוצעים של 6 נקודות עם 3/10 ל-2 ו-2/9 מחוץ לקשת, מה שלא בדיוק מזכיר את היכולת שלו מפתחית העונה. במועדון ובצוות המקצועי אומנם לא ממש מתרגשים מהירידה הזו בגלל שלכל שחקן יש עליות וירידות במהלך עונה שהיא כ״כ ארוכה, אבל מקווים שהוא יחזור לעצמו במהרה.