יום שני, 10.06.2024 שעה 16:35

ליאו מסי פותח בארגנטינה, גם פאפו גומס בהרכב

ב-12:00 הפרעוש יפתח מונדיאל מול ערב הסעודית, ברוסאריו ערכו מחווה והוא אמר: "יפה שהרבה לא ארגנטינאים רוצים שנזכה". גם לאוטרו ודי מריה יפתחו

|
זה מתחיל. ליאו מסי (רויטרס)
זה מתחיל. ליאו מסי (רויטרס)

האם המסע הזה של ליאו מסי וארגנטינה יסתיים עם גביע עולם? היום (שלישי, 12:00) בצהריים הוא ייצא לדרך מול ערב הסעודית במשחק הראשון של אלופת דרום אמריקה במונדיאל 2022 וכולם מבינים שזה כנראה הצ'אנס האחרון של הפרעוש לזכות בתואר שחמק ממנו כל הקריירה. זה יהיה גביע העולם הראשון של ארגנטינה ללא האיש האחרון שהביא לה אותו - דייגו מראדונה ב-1986 - ומסי חולם ללכת בעקבותיו, לעמוד באצטדיון בדוחא בעוד פחות מחודש ולהעניף את הגביע שכולם רוצים.

"החלום הגדול של מסי ושל כל הארגנטינאים", נכתב בכותרת של עיתון 'אולה' רגע לפני שהנבחרת יוצאת לדרך בקטאר, ההתלהבות מתחילה". במסיבת העיתונאים מספר 10 הרגיע את הארגנטינאים והבהיר שהוא כשיר ב-100% אחרי שהתאמן בנפרד בסוף השבוע. "זה יפה שהרבה אנשים לא ארגנטינאים רוצים שנזכה בעיקר בגללי", הוא אמר.

באינסטגרם כתב מסי לצד וידאו שלו במדי ארגנטינה: "יש הרבה רגעים, חלקם טובים וחלקים לא כל כך, אבל תמיד הייתי גאה לייצג את המדינה והנבחרת. אנחנו מתחילים עוד מונדיאל עם רצון עז והתלהבות, נעשה את זה ביחד".

המשחק מול סעודיה ייצא לדרך ב-07:00 שעון ארגנטינה וברוסאריו ערכו מחווה למסי ואנחל די מריה - ילידי העיר - כשתמונותיהם במדי האלביסלסטה הוקרנו על בנייין גדול מול אלפי אוהדים. בקרוב עיניהם יהיו נשואות למשחק מול סעודיה וההרכב של ליאונל סקאלוני כבר פורסם כאשר השאלה היחידה שהייתה היא מי יפתח בקישור במקום ג'ובאני לו צ'לסו לצד רודריגו דה פול ולאנדרו פארדס: פאפו גומס או אלכסיס מק אליסטר. בסופו של דבר הפור נפל על פאפו הוותיק יותר. בהתקפה ישחקו כמובן מסי, די מריה ולאוטרו מרטינס.

הרכב נבחרת ארגנטינה: דמיאן מרטינס, נאוהל מולינה, כריסטיאן רומרו, ניקולאס אוטמנדי, ניקולאס טאליאפיקו, רודריגו דה פול, לאנדרו פארדס, פאפו גומס, ליאו מסי, אנחל די מריה ולאוטרו מרטינס. 

הרכב ערב הסעודית: מוחמד אלעוויס, סעוד עבדלחמיד, חסן טמבאחטי, עלי אלבולאהי, יאסר אלשהראני, סלמן אלפרג', מוחמד קאנו, עבדוללה אלמלקי, פיראס אלבורקאן, סאלח אלשחרי ונאסר אלדוואסרי.

בינתיים, סרחיו אגוארו שנאלץ לפרוש וייראה את חבריו מהצד, כעס אחרי שלא נתנו לו לפגוש אותם: "זה מוזר, אבל נראה מה יהיה. זה לא שהם לא רצו אותי שם (עם הנבחרת), מסתבר שצריך אישור מיוחד כדי להיכנס. זה נראה מוזר שזה לוקח שלושה-ארבעה ימים, שאלתי שאלות וזה מגיע מלמעלה. אני לא מאשים אף אחד, הם ישחקו ולא אפריע להם, אחכה שהכל יסתיים. מעולם לא עשיתי משהו לא בסדר, תמיד התנהגתי יפה ואולי יש אנשים שלא אוהבים שאומרים להם דברים לא טובים. אם לא רוצים אותי, הכל טוב - שיגידו לי בפנים".

מסי ממשיך להפגיז בפרסומות לקראת המונדיאל
אסור לפספס
נגןהצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
הצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
נגןצ'ארלס בארקלי כמעט ומכניס אגרוף לאוהד
צ'ארלס בארקלי מאיים על אוהד מציק באגרוף
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */