הפועל ירושלים הודיעה היום (שני) על החתמתו של הקומבו-גארד, ברנדון בראון (33, 1.85 מ'), עד לסוף העונה.
בראון, בוגר מכללת מונטנה ווסטרן, החל את דרכו המקצוענית בליגה האוסטרלית, ומאז צבר ניסיון רב באירופה, כאשר בשנים האחרונות קפץ מדרגה לקבוצות כמו ניז'ני נובגורוד, פריז מטרופוליטנס, ובעונה שעברה רשם במדי קלוז' הרומנית ממוצעים של 14.6 נקודות, 5.2 אסיסטים ו-45% מחוץ לקשת בליגת האלופות, שם הייתה קלוז׳ מרחק נגיעה מהפיינל-פור.
1 צפייה בגלריה
ברנדון בראון
ברנדון בראון
ברנדון בראון
(צילום: באדיבות הפועל ירושלים)
מאמן הקבוצה אלכסנדר דז'יקיץ' אמר אחרי ההחתמה: "חיפשנו שחקן כתוספת, לא במקום שחקן אחר. אנחנו מאמינים שברנדון יעזור לנו להשיג את המטרות שלנו, ובו בזמן זה מבחן עבור כולנו במועדון - צוות, שחקנים והנהלה - להמשיך להיות ממוקדים במטרה ושהשינויים שאנו עושים לא ישנו את היעדים שלנו".
המנהל הספורטיבי, יונתן אלון אמר: "ברנדון הוא קומבו גארד איכותי, מנוסה מגוון התקפית ואישיות יוצאת דופן. חשבנו שיהיה נכון לעבות את הסגל שלנו לאור הדרישות והאתגרים שעומדים לפנינו, וברנדון הוא תוספת נהדרת במטרה להמשיך ולהשתפר".
בראון עצמו סיכם: "משפחתי ואני שמחים מאוד להצטרף להפועל. זה מועדון בעל שם באירופה שתמיד מכוון לטופ וזה משהו שמגדיר גם אותי. היו לי שיחות טובות מאוד עם המאמן דז'יקיץ', אני יודע שהוא בנה קבוצה קשוחה מאוד ואני מקווה שאוכל להשתלב ולהראות את הכישרון שלי. שמעתי גם הרבה על האוהדים שלנו ואני מצפה בקוצר רוח להתחיל לשחק עבורם".