בדרך ליו"ר חדש למינהלת הליגה ? היום (ראשון) התקיימה הפגישה האחרונה של וועדת האיתור ליו"ר המינהלת, במהלכה התקיימה הצבעה של כל חברי הוועדה.
בוועדת האיתור שנקבעה על-ידי דירקטוריון המינהלת נמצאים יו"ר בני הרצליה אלדד אקוניס, יו"ר הפועל חולון איתן לנציאנו, מנכ"ל מכבי ת"א עדלי מרכוס, יו"ר הפועל ת"א רמי כהן ושני דירקטורים חיצוניים.
2 צפייה בגלריה
רמי כהן
רמי כהן
נמצא בוועדה. כהן
(צילום: עוז מועלם)
בשבועות האחרונים התקיימו פגישות רבות ביניהן גם ריאיונות היכרות עם המועמדים הרלוונטיים: מנכ"ל מועדון אשמורת 360 ומועדון ההטבות של הסתדרות המורים, ארי שטיינברג. יזם ההייטק המוכר מתוכנית "הכרישים", זוהר לבקוביץ' שמשמש גם כנשיא הפועל גליל-עליון, והמועמד השלישי כשכיהן בעבר כמנכ"ל חברת תנובה, אריק שור.
היום נפגשו חברי הוועדה על מנת לקיים הצבעה בה כל אחד יכול להצביע לשני מועמדים. ל-ynet נודע שכהן הצביע ללבקוביץ' ושור, אקוניס ולנציאנו הצביעו לשור ושטיינברג, מרכוס הצביע לשטיינברג ולבקוביץ' ושני הדח"צים הצביעו לשטיינברג וזוהר. כך שמספירת הקולות עולה שלשטיינברג יש 5 קולות, ללבקוביץ' 4 קולות ולשור 3 קולות.
2 צפייה בגלריה
זוהר לבקוביץ' מנכ"ל L1ght
זוהר לבקוביץ' מנכ"ל L1ght
זוהר לבקוביץ' מנכ"ל L1ght
(צילום: עומר הכהן)
לפי תקנון המינהלת, במידה שאין רוב קולות למועמד אחד, שני המועמדים שיש להם את מספר הקולות הגבוה ביותר ממשיכים להצבעה הסופית של דירקטוריון המינהלת, שם מצביעים כל 18 נציגי הקבוצות והדחצ"ים, כולל הקול הכפול של יו"ר המינהלת הנוכחי שמואל פרנקל. מכך עולה שמועמדותו של אריק שור הוסרה.