דריכות גדולה במכבי ת״א והפועל ת״א לקראת הדרבי הראשון של העונה הסדירה שיתקיים הערב (ראשון, 21:00) בהיכל מנורה מבטחים, במשחק שגם יהיה קרב ישיר על המקום הראשון בטבלה.
בהפועל ת״א רשמו באתר הרשמי הסבר לאוהדים לקראת המפגש שם נכתב "מה יקרה אם מנצחים? הפועל תחזור למקום הראשון ותהיה קבוצה היחידה בליגה עם מאזן מושלם, והכי חשוב: תל אביב תהיה אדומה".
2 צפייה בגלריה
לורנזו בראון ג'ייקובן בראון
לורנזו בראון ג'ייקובן בראון
דריכות אצל שתי הקבוצות. לורנזו בראון וג'ייקובן בראון
(צילום: עוז מועלם)
הפועל ת״א ומכבי ת״א הן שתי הקבוצות היחידות שנותרו מושלמות עד עכשיו בזירה המקומית, כששתיהן עם מאזן של 0:4. באירופה המצב מעט שונה, האדומים מתרגמים את פתיחת העונה שלהם בזירה המקומית גם להצלחה בזירה האירופית עם מאזן של 3 ניצחונות לעומת הפסד בודד אחד ביורוקאפ ועם ראשות טבלת בית 2. מנגד, הצהובים סופרים כבר שלושה הפסדים רצופים ביורוליג, כשהאחרון היה ביום שישי מול פרטיזן בלגרד בסרביה, וכעת הם במקום העשירי בטבלת המפעל עם מאזן 4:4.
לראשונה העונה, אם נוציא את משחקי גביע ווינר בתחילת העונה, הפועל ת״א תשחק עם חמישה זרים בסגל. זאת לאחר התגייסות האוהדים לקמפיין גיוס הכספים בסך 500,000 ש״ח שכיסה את ההפרש בין הסכום שהבעלים הוסיף על מנת לרשום חמישה זרים ובכך לאבד את המענקים ממנהלת הליגה שעולים על מיליון ש״ח. בעקבות המהלך, ג׳ורדן מקריי יערוך את הופעת הבכורה שלו בליגה. הרכש החדש צי׳נאנו אונואקו עדיין לא יתלבש, וזאת מאחר והצטרף לאימונים הקבוצתיים רק השבוע.
2 צפייה בגלריה
בר טימור
בר טימור
"לא קל לחזור אחרי פגרה". טימור
(צילום: עוז מועלם)
"לא תמיד קל לחזור אחרי פגרה", אמר בר טימור על כך שקבוצתו לא שיחקה במשך 13 יום בעקבות פגרת הנבחרות. "אבל דווקא העובדה שיש דרבי עוזרת לנו להתפקס ולבוא הכי מוכנים שאפשר. כולנו יודעים כמה זה חשוב לאוהדים ולכל מי שקשור למועדון הזה. אנחנו נעשה הכול כדי לשמח את כולם".
כזכור, שתי הקבוצות כבר נפגשו העונה בגמר גביע ווינר, בו מכבי יצאה עם ניצחון 84:88 אחרי הארכה. באותו משחק הפועל ת״א הגיעה בנחיתות מסוימת כשהיא ללא הכוכב ג׳ייקובן בראון שאז היה פצוע. הפעם הוא כבר כשיר.