הם שברו שיאים, זכו בפרסים אישיים, לקחו כל תואר אפשרי בקבוצות ובנבחרת, אבל רק דבר אחד חסר להם, והוא החשוב ביותר – גביע העולם. בזירה הבינלאומית יש לשניהם הצלחות (רונאלדו זכה ביורו ובגביע האומות, מסי הניף את גביע הקופה אמריקה וגביע הפיצ'צ'י) אבל במונדיאלים הם לא הצליחו ללכת עד הסוף.
במונדיאל 2006, הראשון של רונאלדו, הוא הגיע עם פורטוגל עד חצי הגמר, שם הם הפסידו 1:0 לצרפת משער של זידאן בפנדל. לאחר מכן במונדיאל 2010 הפנומן כבש שער אחד נגד צפון קוריאה והודח כבר בשמינית הגמר בהפסד 1:0 לספרד (שער של דוד וייה). גם במונדיאל 2014 רונאלדו כבש שער אחד בלבד, נגד גאנה, והודח כבר בשלב הבתים. את מונדיאל 2018 הוא דווקא פתח טוב עם שלושער נגד ספרד ועוד שער נגד מרוקו, אך סיים את חלקו בשמינית עם הפסד 2:1 לאורוגוואי מצמד של קבאני.
1 צפייה בגלריה
לאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו
לאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו
לאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו
(צילום: getty images, AP)
גם עבור מסי מונדיאל 2006 היה הראשון ובו הודח כבר ברבע הגמר בדו קרב פנדלים נגד גרמניה. במונדיאל 2010 הפרעוש לא כבש בכלל והודח ברבע הגמר עם תבוסה משפילה 4:0 לגרמניה. במונדיאל 2014 מסי נבחר כמצטיין עם ארבעה שערים ובישול, אבל נשאר בידיים ריקות לאחר הפסד אכזרי בהארכה לגרמניה משער של מריו גצה. במונדיאל 2018 הכוכב הודח כבר בשמינית הגמר אחרי הפסד 4:3 לצרפת.
מסי כבר בן 35, רונאלדו ובן 37, כך שקטאר 2022 היא ההזדמנות האחרונה בקריירה שלהם להשיג את מה שחסר ולחזור למדינות שלהם כגיבורים לאומיים. אני מאחל לשני הסופרסטארים האלה המון הצלחה, ומי ייתן והם יעניקו לנו הצופים עוד כמה רגעים מענגים שניקח לכל החיים.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.