בקרב על המקום הראשון, מכבי ת"א תארח מחר (21:00) את הפועל ת"א לדרבי חם ומעניין כששתי הקבוצות מגיעות עם מאזן מושלם בזירה המקומית אחרי ארבעה ניצחונות ברציפות.
מאמן מכבי ת"א עודד קטש החליט שלא לרשום בטופס המשחק את ג׳וש ניבו, דארן היליארד, ג'רל מרטין ואוסטין הולינס. מי שכן יתלבשו מהזרים הם לורנזו בראון, ווייד בולדווין, אלכס פוית'רס ובונזי קולסון. מהצד השני, אחרי שגיוס הכספים מהאוהדים הושלם והבעלים השלים את יתר הכסף הנדרש, הפועל ת"א תעלה לשחק לראשונה עם חמישה זרים, מה שאומר שהצוות המקצועי ייאלץ להשאיר על אזרחי שלושה זרים, סיטואציה שבמועדון לא ממש רגילים אליה.
1 צפייה בגלריה
צ'ינאנו אונואקו
צ'ינאנו אונואקו
לא ישחק בדרבי. אונואקו
(צילום: הפועל ת"א)
בצוות המקצועי של הפועל ת"א החליטו לא לרשום את צ'ינאנו אונואקו להופעת בכורה. ההחלטה נובעת מכך שנחת רק השבוע בארץ ולקח חלק רק באימונים בודדים. מי שכן נרשמו הם ג׳ייקובן בראון, אקסבייר מנפורד, ג׳ורדן מקריי, ג׳יי.פי טוקוטו וכריס הורטון.
מכבי ת"א מגיעה אל המשחק במצב רוח ירוד אחרי שהפסידה 96:88 בשישי לפרטיזן בלגרד בסרביה, ההפסד השלישי ברציפות שלהם ביורוליג. מהצד השני, בהפועל ת״א לא שיחקו במשחק רשמי כבר 13 ימים, בעצם מאז היציאה לחלון הנבחרות. לפני כן האדומים הספיקו לנצח 81:86 את הפועל גלבוע/גליל.