2 צפייה בגלריה
מייקל בריסקר מרוצה
מייקל בריסקר מרוצה
מייקל בריסקר מרוצה
(לילך וויס)
חזרה מהפגרה ובענק. עירוני קריית אתא והפועל חיפה פתחו היום (שישי) את המחזור השישי והחזרה מפגרת הנבחרות כשעולה החדשה עשתה זאת בסטייל עם 58:83 חד צדדי שקטע רצף של ארבעה הפסדים.
כבר מהרגע הראשון היה ברור לאן המשחק הזה הולך. קריית אתא שיחקה נהדר מהצבע כשג’בונטה רדיק ואמין סטיבנס הובילו אותה בפתיחה. אז נכנס לעניינים מייקל בריסקר שהיה אחראי על הקליעה מבחוץ וקלע 23 נקודות עם 5/6 מחוץ לקשת שפתחו פער ממנו לא ניתן היה לחזור.
מנגד, הפועל חיפה תהיה חייבת לעשות חושבים אחרי התצוגה האומללה שלה בשני צידי המגרש. עמית שמחון (19 נק’) היה היחיד שהופיע להתמודדות הזאת והוא יהיה חייב עזרה בהמשך כדי להשיג ניצחונות.
קריית אתא מנצחת את הפועל חיפה 58:83
קלעו לקריית אתא: מייקל בריסקר 23 נקודות, אמין סטיבנס 14 נק’ ו-12 ריבאונדים, דיאנטה גארט 13 נק’ ו-8 אסיסטים, ג’בונטה רדיק 11 נק’, כרם משעור 9 נק’ ו-11 ריב’, יותם חנוכי 8 נק’, שלו לוגשי 3 נק’ ועידו דוידי 2 נק’.
קלעו להפועל חיפה: עמית שמחון 19 נקודות, קאדים אלן 11 נק’, מוריאל לוטאטי 9 נק’, אנתוני היקי 6 נק’, וויל ריימן ודבונטה אפסון 4 נק’ כ”א, ג’יילן ג’ונס 3 נק’ וגור לביא 2 נק’.

רבע ראשון – 16:24 לקריית אתא

חמישיית קריית אתא: דיאנטה גארט, עידו דוידי, כארם משעור, ג'בונטה רדיק ואמין סטיבנס.
חמישיית הפועל חיפה: אנתוני היקי, קאדים אלן, עמית שמחון, דבונטה אפסון וג'יילן ג'ונס.
אמין סטיבנס קלע ליי אפ בפתיחה וזכה לתגובה מיידית של קאדים אלן עם שתיים משלו. המארחת תפסה מומנטום כשהיא שלטה באזור הטבעת, קלעה הרבה מקרוב ועלתה ל-9:16 לאחר קליעות של ג’בונטה רדיק ואמין סטיבנס. שלשה של אלן צימקה את ההפרש כשהגארד המשיך להחזיק את הקבוצה שלו במרחק סביר, אך קליעת עונשין מייקל בריסקר קבעה 16:23.
2 צפייה בגלריה
מייקל בריסקר מרוצה
מייקל בריסקר מרוצה
מייקל בריסקר מרוצה
(לילך וויס)

רבע שני – 31:48 לקריית אתא

דיאנדרה גארט פתח את הרבע השני עם חדירה שהסתיימה בסל ועבירה וקבע 17:28. יותם חנוכי עם סל שדה ראשון קלע מחוץ לקשת השלוש וייצר יתרון דו ספרתי – 21:32. המומנטום של העולה החדשה המשיך עם ליי אפ נוסף של רדיק, כששלשה של שמחון צימקה ל-24:39 לטובת המארחת.
פעם נוספת שמחון דייק מחוץ לקשת כשהוא היחיד שבמשחק אצל החיפאים. מייקל בריסקר עם שלה ועידו דויודי בליי אפ העלו את היתרון ל-17 נקודות, עמית שמחון קלע פעמיים מהעונשין, אך גארט הגיב מיד עם ליי אפ שקבע את תוצאת המחצית.
2 צפייה בגלריה
עמית שמחון
עמית שמחון
עמית שמחון
(רפי בן חקון)

רבע שלישי – 38:64 לקריית אתא

עמית שמחון קלע לראשונה לשתיים והוריד את ההפרש, אך אלן החזיר מנגד והוביל ל-34:50. מייקל בריסקר הוביל ריצה בדקות טובות של המארחת וקליעה שלו העלתה את הפער מעל ל-20 עם 36:57. יותם חנוכי סגר את הרבע עם קליעה לשתיים שהמשיכה במשחק החד צדדי.

רבע רביעי – 58:83 לקריית אתא

מייקל בריסקר המשיך להיראות נהדר וקלע מחוץ לקשת השלוש את הסל הראשון ברבע שקבע 38:67. שתי הקבוצות התקשו לקלוע ברבע האחרון כשלבסוף היה זה מייקל בריסקר ששבר את הקרח עם שלשה ואחריו שמחון החזיר מנגד – 47:72 לקריית אתא. בריסקר ולוגשי קלעו לשלוש והעלו את קריית אתא ל-57:81.