אלון חזן אחרי המשחק של הנבחרת מול זמביה
(באדיבות ONE)
שוער מכבי ת"א, דניאל פרץ, צפוי לפתוח בהרכב הנבחרת ביום ראשון הקרוב (18:30) במשחק הידידות השני באצטדיון המושבה מול קפריסין.
אלון חזן העדיף אתמול (חמישי) את שוער הפועל באר-שבע, עומרי גלזר, ב-2:4 מול זמביה - ניצחון שהושג הודות לשני שערים מאוחרים של הנבחרת בדקות הסיום. למרות זאת, מראש הוחלט כי תהיה רוטציה בין השוערים, כשפרץ לא יצא לטורניר ההכנה של הנבחרת הצעירה בשל כך. קפטן באר-שבע, מיגל ויטור, שוחרר מהמשחק נגד קפריסין כדי לזכות במנוחה, החלטה שגם היא נקבעה מראש.
2 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
יפתח מול קפריסין. פרץ
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל
נבחרת ישראל
ניצחון במשחק הכנה. נבחרת ישראל
(צילום: יאיר שגיא)
מי שערך הופעת בכורה במדים הלאומיים היה אוסקר גלוך, שנכנס לחצי השעה האחרונה. קשר מכבי ת"א אמר: "אשמח מאוד להוביל את נבחרת ישראל בעתיד, זה החלום של כל שחקן. הופעת הבכורה ריגשה אותי מאוד, אבל אני צריך המשכיות".
שני משחקי הידידות היו אילוצים של הנבחרות כחלק מהבונוסים מזכויות השידור שהן מקבלות ומחויבות למספר משחקים מפיפ"א. "כל משחק כזה חשוב, לראות כמה שיותר שחקנים, לקבל כמה שיותר ניסיון", אמרו בנבחרת.
"בסופו של דבר צריכים להגיע מגובשים יותר ומוכנים לקראת הדבר האמיתי - מוקדמות היורו במרץ. עד אז נוכל לראות מה הצרכים ומה צריך לשפר, המשחק מול זמביה הבליט הרבה חולשות".