נבחרת ישראל ניצחה הערב (חמישי) 2:4 את זמביה במשחק ידידות, בזכות שער עצמי בדקה ה-89 ושער של איתמר שבירו בתוספת הזמן.
המאמן אלון חזן אמר אחרי המשחק: "זה משחק הכנה ולשם הדברים האלה המשחקים האלה מתקיימים, לבדוק מה אנחנו צריכים לשפר. הייתה עייפות ואפשר להבין אותה. ידענו שנצטרך להחליף מספר שחקנים. זה משחק הכנה ולא הייתי תופס את הראש אם היה קורה פה משהו ואני לא יוצא מגדרי עכשיו. אני שמח שהשחקנים הצעירים ניצלו את ההזדמנות. אנחנו ניקח את הדברים הטובים".
1 צפייה בגלריה
אלון חזן מאמן נבחרת ישראל
אלון חזן מאמן נבחרת ישראל
לא משתגע אחרי ניצחון כמו שלא היה מתאבל במקרה של הפסד. חזן
(צילום: יאיר שגיא)
חזן הוסיף: "אני בחיים לא אגיד לשחקן שלי למה הוא מכדרר יותר מדי, שחקן צריך להביא לידי ביטוי כישרון ויצירתיות. אנחנו רוצים לעשות את הדברים בצורה קבוצתית, לחבר את הפעולות האישיות לקבוצה. נראה לשחקנים את הדברים שעשינו בצורה אולי פחות טובה כדי ללמוד מזה. לא הייתה לי תחושה שהשחקנים מרגישים בנוח מדי. כשאתה עייף אתה מקבל החלטות פחות טובות והיו רגעים כאלה. יש עייפות וזה בסדר גמור".
על העובדה שהנבחרת שלו לא רק נבחרת של מאני טיים, אמר המאמן: "אנחנו לא נבחרת של מאני טיים או משחקי ידידות, אנחנו רוצים להשתפר ממשחק למשחק וזה מה שחשוב. המטרה שלנו היא להמשיך להשתפר".
מגן הנבחרת אלי דסה: "היה חשוב לעשות משחק טוב היום, בטח לנו השחקנים גם להראות כדורגל טוב. אנחנו צריכים לשפר כמה דברים, אבל יצרנו הרבה מצבים והגיע לנו לנצח. אחרי ה-0:2 הרגשנו קצת יותר מדי בנוח וזה דבר שלא צריך לקרות. אם היינו לוחצים על הגז, היינו סוגרים את המשחק מוקדם יותר ולא מגיעים לדקות האחרונות ככה".