1 צפייה בגלריה
עידו שחר
עידו שחר
עידו שחר
(רדאד ג'בארה)
הנבחרת הצעירה התארחה הערב (רביעי) אצל גאורגיה למשחק ידידות, וחזרה עם ניצחון 1:2. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, סתיו למקין וארד בר כבשו לזכות ישראל, כשאיתמר נוי הצטיין עם שני בישולים.
פתיחת המשחק הייתה מהוססת מצד שתי הקבוצות. הרגע המרכזי של המחצית הראשונה הגיע בדקה ה-27 כשהגאורגים זכו בפנדל לאחר עבירה של כארם ג’אבר. כוכב הנבחרת הגאורגית, גיורגי גוליאשווילי ניגש לבעיטה, אך הכדור שלו פגש בקורה השמאלית. החבורה של גיא לוזון לא הצליחה לסכן את השער הגאורגי לכל אורך המחצית, 0:0 בירידה להפסקה.
המחצית השנייה הייתה סיפור אחר לגמרי. מרגע שיצאו הבחורים בכחול-לבן מחדר ההלבשה, הם לחצו את הגאורגים בכל מקום במגרש, וכבר בדקה ה-49 הגיע השער הראשון. איתמר נוי העלה כדור חופשי היישר לראשו של סתיו למקין, שנגח כדור טוב לתוך הרשת, 0:1 לישראל. הלחץ הכבד נמשך וכעבור שבע דקות, בדקה ה-56 הגיע שער נוסף. נוי בישל שוב כשכדור קרן שלו הגיע לרגליו של ארד בר, שבעט בעוצמה מזווית קשה, 0:2 לנבחרת. הגאורגים לא ויתרו ולמרות שהיו בעשרה שחקנים, אחרי כרטיס אדום של סיגוואה, הם הצליחו לצמק ל-2:1 משער של ניקה קחורחלי אחרי טעות של ליאור גליקליך. 1:2 לנבחרת ישראלים בסיום.
הנבחרת הצעירה תערוך ניסוי כלים נוסף בשבת כשהיא תפגוש את נבחרת אוקראינה. החבורה של גיא לוזון מתכוננת כמובן ליורו 2023 שיחל ביוני, בו הוגרלה הנבחרת לבית ג’ עם גרמניה, אנגליה וצ’כיה.

מחצית ראשונה

דקה 27, גאורגיה החמיצה פנדל: המארחת זכתה בבעיטת עונשין מ-11 מטרים לאחר עבירה של ג’אבר, אך למזלה של הנבחרת גיורגי גוליאשווילי בעט את הכדור לקורה השמאלית.

מחצית שנייה

דקה 49, שער! ישראל עלתה ליתרון 0:1: איתמר נוי העלה כדור חופשי מצד ימין, סתיו למקין היה במקום הנכון בשביל לנגוח את הכדור לרשת.
דקה 56, שער! ישראל עלתה ליתרון 0:2: עוד שער לנבחרת ממצב נייח, עוד בישול לאיתמר נוי. כדור קרן מימין הגיע לארד בר, שהשתלט על הכדור וכבש מזווית קשה.
דקה 66, הזדמנות לנבחרת: כמעט שער נוסף, עילאי חג’ג’ קיבל כדור ברחבה אחרי דאבל פס נהדר, אך לוקה קוטלדזה הצליח להציל את הגאורגים מספיגה נוספת.
דקה 71, עוד הזדמנות לנבחרת: בעיטה חזקה של עידו שחר נעצרה אצל קוטלדזה. לחץ גבוה של החבורה של גיא לוזון.
דקה 81, אדום לגאורגיה: גבריאל סיגוואה שעלה כמחליף קיבל צהוב שני והותיר את הגאורגים בעשרה שחקנים.
דקה 83, שער! גאורגיה מצמקת ל-2:1: ניקה קחורחלי ניצל טעות של ליאור גליקליך שיצא אל מחוץ לרחבה ונתן לכדור לחלוף מעליו, לחלוץ הגאורגי נותר רק לגלגל את הכדור לרשת.
דקה 90, החמצה של הנבחרת: טימוטי מוזי בעט החוצה ממצב קורץ, הנבחרת מפספסת הזדמנות לסגור סיפור.
הרכב הנבחרת הצעירה: עומר ניראון(ליאור גליקליך ‘73), סתיו למקין(ניר גוטליב ‘73), גיל כהן, עמרי גנדלמן (נועם מלמוד, ‘73), כארם ג'אבר, עילאי חג'ג' (טימוטי מוזי ‘73), יואב הופמייסטר, עידו שחר(מופלח שלאטה ‘73), ארד בר(אור בלוריאן ‘73), איתי בוגנים (שביט מזל, ‘45) ואיתמר נוי.
הרכב נבחרת גאורגיה: לוקה קוטלדזה, אירקלי אזרובי, ניקה גאגנידזה, גאורג גאגוה, איבה גלאשווילי, גיורגי גוליאשווילי, אלכסנדרה קלנדאדזה, טסוטנה קפאנדזה, סבה ח’ודגיאני, אוטר ממגיאשווילי, לבאן אוסיקמאשווילי.