צפו באלון חזן מדבר לפני זמביה: "חושב על המונדיאל כל הזמן"
(צילום: ONE)
בצל פרישתו של עומר אצילי מהמדים הלאומיים, נבחרת ישראל תקיים שני משחקי ידידות באצטדיון המושבה - מחר (חמישי, 20:30) מול זמביה וכעבור שלושה ימים נגד קפריסין. רגע לפני המפגש מול הזמבים, ערך הערב מאמן הנבחרת, אלון חזן, את מסיבת עיתונאים המסורתית.
"עבורי כמאמן נבחרת, ההכנה היא ברמה הכי גבוהה", סיפר חזן. "זה לא משחק אימון, זה משחק הכנה. אנחנו צריכים לתת לשחקנים את כל הכלים כדי להגיע ברמה הכי גבוהה. המטרה של המשחקים האלו היא להטמיע יותר ויותר את מה שאנחנו רוצים לראות".
2 צפייה בגלריה
אלון חזן
אלון חזן
אלון חזן
(צילום: עוז מועלם)
"אם היה פה שחקן אפילו חצי פצוע, הוא לא היה מגיע", הוסיף חזן. "לא נסכן אף שחקן גם אם הוא חשוב לנו. אנחנו נשב עם כל השחקנים והצוות הרפואי כולו כדי להתאים את דקות המשחק ולא לסכן אף אחד. אנחנו נשב ונשמע מכל אחד מה מצבו. חלק צריך יותר מנוחה וחלק צריך יותר דקות".
חזן אף הודה: "אני חושב כל הזמן על כך שלמונדיאל הבא אגיע בתור מאמן הנבחרת". על האינטרקציה עם הקבוצות, אמר המאמן הלאומי: "אנחנו כל הזמן בקשר איתן, מקבלים מידע על השחקנים, באיזה מצב גופני הם מגיעים אלינו. אנחנו עוקבים אחריהם לאורך כל הדרך".
2 צפייה בגלריה
נאתכו
נאתכו
"באמת שזה משחק שחשוב לנו כנבחרת". נאתכו
(צילום: עוז מועלם)
קפטן הנבחרת, ביברס נאתכו: "כשאלון מונה הוא אמר שהמטרה שלו זה שנגד אלבניה יהיה אצטדיון מלא, ועמדנו בזה. עכשיו אנחנו רוצים שגם למשחקים כאלה הקהל יבוא והוא יידע שהתמיכה שלו חשובה".
"בלי עין הרע יש לי באמת עונה טובה, גם מבחינת מספרים", המשיך נאתכו. "אני מרגיש טוב פיזית, הגוף שלי מגיב טוב. באמת שזה משחק שחשוב לנו כנבחרת ונראה להוציא ממנו את המקסימום. זאת המטרה שלי ושל שאר השחקנים".
פורסם לראשונה: 17:40, 16.11.22