עייפות של סוף השנה, שאריות של פציעה או דעיכה? רפאל נדאל הפסיד אתמול (שלישי) בפעם הרביעית ברציפות, דבר שקרה לו בסך הכול בפעם השנייה בקריירה המפוארת שלו. הפעם הקודמת שזה קרה הייתה אי שם ב-2009, אז הפסיד בטורניר המאסטרס בפריז ולאחר מכן שלוש פעמים בטורניר גמר הסבב. הספרדי נשבר אתמול פעמיים בטורניר גמר הסבב בטורינו והפסיד בפעם השנייה, 6:3, 6:4 לפליקס אוז'ה עליאסים.
נדאל אמר אחרי המשחק: "אני לא חושב ששכחתי איך לשחק טניס ואיך להיות חזק מספיק מבחינה מנטאלית. אני רק צריך להחלים ולהחזיר לעצמי את הרגשות החיוביים האלה, את הביטחון ואת המנטאליות החזקה. רק כך אוכל לחזור לרמה שאני רוצה להיות בה. אני לא יודע אם אגיע שוב לרמה הזו, אבל אין לי שום ספק שאני אמות בשביל זה".
1 צפייה בגלריה
רפאל נדאל טניסאי ספרדי
רפאל נדאל טניסאי ספרדי
המשחק מול רוד כבר לא יקבע כלום. נדאל
(צילום: גטי אימג'ס)
הספרדי הוסיף: "יש גם דברים חיוביים, כמו זה שהצלחתי לשחק בשני טורנירים בשלושת השבועות האחרונים. זה משהו שלא הצלחתי לעשות כבר זמן מה".
לנדאל עוד נשאר לשחק מול קספר רוד במשחק השלישי והאחרון בשלב הבתים, אבל זה כבר לא יקבע כלום מבחינתו. בנוסף, ההדחה המוקדמת שלו קבעה שהוא איבד סיכוי לסיים את השנה במקום הראשון בעולם ומי שיעשה את זה יהיה בן ארצו קרלוס אלקראס.