כשהכוכב נשאר בחוץ, אז או שהקבוצה מתרסקת או שכל השאר מראים שהם בעצם אינם נופלים ממנו במאומה. לפעמים זו הדרך היחידה לדעת ששחקן הוא אוברייטד. למה זו הדרך היחידה? כי כשאני כותב שהם כאלו, אתם רוצים יותר מהכל למלוק את ראשי וטוענים בתוקף שאין לי מושג. ובכן, ג'ון וול היה המלך של וושינגטון עד לא מזמן, אבל כאשר הוא נפצע הקבוצה פתאום רצה. והם נתקעו מחדש כשהוא חזר לבסוף. למען האמת, זו לא הייתה אשמתו הבלעדית, כי וושינגטון ידועה לשמצה בהשחתת דורות על גבי דורות של בחירות לוטרי. הם פשוט לא יודעים לגדל את הדור הבא. אז הם עשו "מה שהם יודעים", זרקו את חוזה העתק של וול והביאו במקומו את ראסל ווסטברוק. הלך העורב ובא הזרזיר. העניין הוא שיש לוויזארדס עוד בעיות חוץ מלגדל את בחירת הלוטרי הנוכחית שלהם.
דני אבדיה שלנו פשוט נפל שם בין הכיסאות והניסיונות הנואלים למדי להתבסס על זוג כוכבים בקו האחורי, בין אם זה וול ובראדלי ביל או ראסל וביל, ובליגה לא חסרים ניסיונות כושלים מהזן הזה בדיוק. בקיצור, הזום לא (היה) על דני, ולא מאתמול, אבל כאשר ביל החליף את מדי הקבוצה בחליפה לאחרונה (כלומר חלה וישב בחוץ), פתאום מגלים שם שוויל בארטון ומונטה מוריס הם קו אחורי לא רע בכלל, אבל גם שיש להם קו קדמי שיכול להוביל כדור.


רגע, לא בדיוק בגלל זה קראו לפורזינגיס "חד קרן"? וקוזמה, לא יודע לשחק פוינט פורוורד? ודני שלנו? אתם יודעים מה? אפילו לא חייבים לצפות ל"תמורה בעד האגרה" מהיום למחר. מילווקי? נתנה או לא נתנה ליאניס לבזבז עונה או שתיים בקו האחורי? ואגב, גם מלקולם ברוגדון התגלה כרוקי העונה - כלומר שחקן ששווה קצת יותר מסיבוב שני - באותה ההזדמנות. את יכולת הובלת הכדור של אנדטוקומבו הם קוצרים מדי עונה, גם כאשר לצדו משחק פוינט גארד במשרה מלאה, ע"ע ג'רו הולידיי והטבעת. לא טבעת הסל, אלא זו שעל האצבע.
אז הוויזארדס ייטיבו לעשות אם ייתנו לגבוהים הצעירים שלהם להוליך כדור, אבל הם צריכים לעבור למוד של השקעה בעתיד ע"פ נסיונות נואשים לכיבוי שריפות. תכנון לטווח ארוך, כל מה שהם מעולם לא עשו. לא יזיק גם אם יצמידו "חונך" לדני, איזה פורוורד שפרש לא מזמן עם כרטיס להול אוף פיים. לא חסרים כאלו. דני צריך לעבוד עם מישהו בפגרה על הטעיות ושינויי כיוון, כמו גם על שימוש ב"צד החלש" שלו. ואם הוויזארדס לא מספיק אחראים לעשות את זה, אז נבחרת ישראל צריכה להתחפש למבוגר האחראי ולשחרר את דני בפגרה לקיץ שלם, אפילו שניים, שיילך להשתלמויות אצל אחד או יותר מהזקנים הללו. כולם ייצאו נשכרים, כולל מי שלא מגיע לו, אבל בראש ובראשונה אבדיה בכבודו ובעצמו. הוא לא צריך להתכתש עם לאורי מארקנן בכל קיץ מחדש באליפויות אירופה, לא כשיש לו את המקור, פורזינגיס, כל יום באימון. כלומר, מההשתלמות בקיץ הוא ירוויח יותר, הרבה יותר, וגם אנחנו, שרוצים לראות אותו "נותן בראש" בשתי המסגרות.
סיכום: 1. הולכת כדור. והבנה שהוא יאבד הרבה כדורים לפני שזה באמת יעבוד. תראו את ג'יילן בראון וג'ייסון טייטום. 2. השתלמויות אצל פורוורד הול אוף פיים, ותזכירו לי בהזדמנות לברר עם כרמלו אם הוא במקרה נשאר לאחרונה ללא תעסוקה. הוא בהחלט יכול ללמד את דני איך להשיג נק' בהתקפה ובאותה הזדמנות, דני יוכל ללמד אותו לשמור, כי (כפי שאמר טימון לשאנזי) אם לא עכשיו אז אימתי ואם לא איתי אז עם מי.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.