תמנון מפלצתי או גיבורת על? קריס ג'נר מככבת על שער מגזין ווג

כוכבת הריאליטי הצטלמה למגזין האופנה הנחשב, והציגה שלל לוקים מעניינים • ומי כבר לבשה את השמלה המיוחדת שאיתה הצטלמה הכוכבת? • כל הפרטים בכתבה

קריס ג'נר בטקס נוצץ במנהטן, נובמבר 2022, צילום: אי.אף.פי

קריס ג'נר, המלכה האם של שבט הקרדשיאנ'ס, ומי שכבר שנים מנהלת מעצמה של גלאם ובעיקר מיליארדי דולרים, לקחה פסק זמן מניהול חייהם של ילדיה ונכדיה, והצטלמה לכתבת שער לוהטת למגזין הנחשב ווג.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Kris Jenner (@krisjenner)

אומנם מדובר "רק", בגרסה הצ'כית של מגזין האופנה המצליח, אבל ג'נר בת ה-67 מוכיחה שוב שעם הרבה ריטוש ותחזוקה שוטפת, היא לוהטת לא פחות מבנותיה שזכו (למעט קלואי, ע"ח) לככב על שער מגזין האופנה בגרסותיו השונות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by art8amby (@art8amby)

המגזין פרסם בתחילת השבוע סרטון בשחור-לבן שמציג את ג'נר מגיל צעיר ועד היום, עם הכיתוב: "השטן עובד קשה, וקריס ג'נר עובדת קשה יותר", כספוילר לפרסום הכתבה. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Vogue Czechoslovakia (@vogueczechoslovakia)

"זה כבוד עבורי לככב על שער גיליון דצמבר של מגזין ווג הצ'כי. תודה לכל הצוות", כתבה ג'נר בפוסט שהעלתה לאינסטגרם, עם סדרת תמונות בשחור לבן מסט הצילומים.

באחת התמונות ג'נר עושה מחווה לדמותה של מירנדה פריסטלי מ"השטן לובשת פראדה", כשהיא עוטה גלימה שחורה ארוכה, כפפות שקופות, נעליים מחודדות ומשקפי שמש. בלוק נוסף היא לובשת אאוטפיט שחור עם זרועות שמדמות תמנון, ברוח אורסולה מבת הים הקטנה. הבגד נלבש בעבר בעבר על ידי הזמרת ליזו בצילומים למגזין האופנה ואניטי פייר, ומגיע מבית האופנה Bad Binch Tong.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Kris Jenner (@krisjenner)

סדרת התמונות הלוהטת צברה במהירות יותר מחצי מיליון לייקים, והתגובות המפרגנות מצד גולשים לא איחרו להגיע. "את מלכת העולם והכל. קשה להאמין שאת אם לשישה וסבתא ל-12", כתבו.

ג'נר כאמור אינה היחידה בבית משפחת קרדשיאן ג'נר שיכולה להתגאות בצילומים למגזין היוקרתי. בראש הרשימה מככבת קנדל שעיטרה את שער המגזין לא פחות מ-13 פעמים, ואחריה קים עם עשרה שערים. גם קורטני וקיילי זכו לסמן וי על שערים, כשרק קלואי נותרה עד כה מחוץ לחגיגה וטרם זכתה בשער משלה.

אנה וינטור, לטיפולך המסור.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר