שתף קטע נבחר

למרות ההצלחה: ג'יאקופלי מפסיק לאמן את פאר

הארגנטינאי, שאימן את הטניסאית בשנתיים האחרונות, הודיע על סיום דרכו בשל סיבות אישיות: "אני לא מעוניין להגיב על הפרידה, רק לאחל לה ולמאמנה הבא המון בהצלחה"

נפרדנו כך. לאחר כמעט שנתיים של עבודה משותפת, הודיע היום (ג') מאמנה של שחר פאר, פאבלו ג'יאקופלי, כי בשל סיבות אישיות הוא מבקש לסיים את תפקידו. בשיחה עם ynet אמר המאמן היוצא: "אני לא מעוניין להגיב על הפרידה, רק לאחל לפאר ולמאמנה הבא המון בהצלחה".

 

בעקבות עזיבתו של פאבלו, הקדימה שחר את יציאתה לאמריקה לקראת אליפות ארצות ברית הפתוחה. שחר, יחד עם מנהלה עמית נאור בוחנים אופציות של מאמנים למלא את מקומו של הארגנטינאי.

 

פאר הוציאה הודעה רשמית בה היא מודה למאמנה על ההשקעה המרובה ועל התקופה הפורייה והמהנה שהביאה אותה להישגים מצוינים ולדרוג שיא, ואיחלה לו הצלחה בהמשך הדרך.

 

מאמני שחר פאר - ההיסטוריה המלאה

במאי 2006, אחרי הרולאן גארוס בפריז, שחר נפרדה ממאמניה בתחילת הקריירה, עודד יעקב ומאמן הכושר ד"ר יובל חיגר, לטובת ניסיון ראשון עם מאמן זר - האמריקני אדם פטרסון. הקשר עם מאמנה לשעבר של לינדזי דבנפורט לא צלח והוא הופסק כבר אחרי חודש וחצי.


שחר פאר ומאמנה לשעבר, פאבלו ג'יאקופלי (צילום: אורן אהרוני)

 

"לא היה בינינו קליק", אמרה בזמנו פאר, לאחר שמינתה את דן הנגבי למאמן זמני. הנגבי בן ה-25, שמשמש גם כמאמן באקדמיית הטניס של שחקן העבר

 גלעד בלום בניו יורק, ליווה את פאר בטורנירי סטנפורד (סיבוב שני) וסן דייגו (סיבוב ראשון). כבר בתחילת הקשר עם הנגבי הוגדר שהוא יהיה לזמן קצוב בלבד, מאחר והיה עליו לסיים את לימודיו בקולג'. אחריו הגיע עודד טייג, שליווה את פאר ב-15 החודשים הבאים.

 

פאר נפרדה מעודד טייג בסוף עונת 2007. את אותה שנה שחר סיימה במקום ה-17 בעולם, קרוב לדירוג השיא שלה בקריירה (מקום 15) ומינתה אחריו את גבריאל אורפי וקונצ'יטה מרטינס בקשר שנמשך חצי שנה בלבד. הישראלית אף ניסתה להתאמן אצל חוסה היגראס האמריקני, שלא יכול היה להתחייב לאורך כל תקופת הסבב, עד שבסופו של דבר מונה כאמור פאבלו ג'אקופלי שהיום סיים את דרכו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים