גגפגרת המונדיאל יוצאת לדרך ותעצור את ליגת העל לחודש. בראש הטבלה נמצאת מכבי חיפה שרוצה לקחת אליפות שלישית ברציפות, עם 33 נקודות מתוך 39 אפשריות, בפער של ארבע נקודות ממכבי תל אביב והפועל באר שבע, שנמצאות במקום השני והשלישי, עם אותה כמות של נקודות ואותה כמות שערי זכות.
מכבי חיפה אירחה הערב את הפועל ת"א וסיפקה תצוגת תכלית כשניצחה 2:5. חיפה עם מאזן מושלם במשחקי הליגה הביתיים כשעד כה ניצחה את כל שבעת המשחקים בסמי עופר. עבור הירוקים, שסיימו את דרכם בליגת האלופות לפני כשבוע וחצי, זהו המשחק ה-12 מאז תחילת חודש אוקטובר, לאחר שכמעט ולא היה שבוע ללא שני משחקים. בשביל האוהדים מדובר בחגיגה של ממש אבל העייפות אצל השחקנים מורגשת, כשחלקם גם סופגים פציעות כמו: חזיזה, סונדגרן, בטובינסיקה וסוף פודגוראנו.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
תחתית הטבלה סיפקה לנו לא מעט דרמות לאורך העונה וזהות שתי הקבוצות שנמצאות מתחת לקו האדום עדיין לא ידועה. עירוני קריית שמונה, שהפסידה 2:0 להפועל באר שבע, נועלת את הטבלה עם תשע נקודות. גם בית"ר ירושלים שקועה בתחתית אחרי סיבוב רע.
2 צפייה בגלריה
יאו מול דריק לוקאסן
יאו מול דריק לוקאסן
יאו מול דריק לוקאסן
(צילום: אלכס קולומויסקי)
עוד קבוצה שמסובכת במאבקי התחתית היא הפועל חיפה, שפגשה את מכבי ת"א בבלומפילד וספגה שער בדקה ה-98 שקבע את תוצאת המשחק, 1:0. לעומתם, מכבי נתניה, ללא בני לם שהודיע על התפטרותו מאימון הקבוצה לפני כשבוע, הצליחה לחבר ניצחון שני ברציפות כאשר ניצחה 2:3 את מ.ס אשדוד וטיפסה למקום השמיני בטבלה.
הפועל ירושלים, שפתחה את העונה בצורה מדהימה, שומרת על המקום הרביעי בטבלה ומנצחת 0:2 את מכבי בני ריינה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.