האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
ביריון. השב''כ צריך להתערבב בהם עכשיו! הכתובת על הקיר פשוטו כמשמעו |
אצה_92 |
15.11.22 12:12 |
1 |
אם לא גרפיטי לא מעניין . |
Brasilver |
15.11.22 12:16 |
10 |
רק אני הבנתי מה שכתבת? |
BEBO |
15.11.22 14:31 |
89 |
לא רק שהבנת גם הגבת (: תודה |
Brasilver |
15.11.22 15:14 |
115 |
מפעיל סוכנים בשב''כ (בדימוס) היה ממפקדי המחאה, שקיבלה תמיכה מראש שב''כ שמומחיותו הייתה האוכלוסיה היהודית |
winter1 |
15.11.22 12:17 |
13 |
+++ |
איפכא |
15.11.22 13:26 |
64 |
מה זה משנה בתכלס |
אדריכל |
15.11.22 13:41 |
69 |
בן גביר יצטרך להתמודד עם הפקידים שמתחתיו, בוגרי הווקסנרים למיניהם |
מייקי |
15.11.22 14:23 |
83 |
הציבור כבר הגיב |
מבצבץ |
15.11.22 12:12 |
2 |
0מאל חתרני ובזוי מוכן לקחת את המדינה הזאת למלחמת אזרחים , אנשים כמוהו חייבים לשבת בבית סוהר על |
popay |
15.11.22 12:12 |
3 |
ידוע שהשמאל אלים ומסוכן כשהוא מפסיד , מדובר באנשים פנאטיים והזויים . |
Brasilver |
15.11.22 12:17 |
14 |
ולמה הם חופשיים? |
popay |
15.11.22 12:18 |
18 |
למה הערבים שהם אוייבי ישראל משוחררים וגדלים בתוכנו ופוגעים בנו עשרות שנים ללא מנוחה ? |
Brasilver |
15.11.22 12:41 |
53 |
למה הדביל הזה חושב שהוא נציג הציבור ? |
27סוט |
15.11.22 12:13 |
4 |
כי הוא הוביל בין היתר את הפגנות הגשרים והפגנות בלפור |
אלון_2407 |
15.11.22 12:25 |
30 |
והפגנות הגשרים ובלפור מייצגות את הציבור ? |
27סוט |
15.11.22 14:21 |
80 |
את הציבור של לפיד בוודאי, הרי הוא מהיוזמים של הפגנות הגשרים והצמתים |
אלון_2407 |
15.11.22 14:23 |
82 |
אז רמי בן יהודה ועוד כמה חבר'ה נחמדים בוודאי גם מייצגים את הציבור הליכודניקי? |
27סוט |
15.11.22 14:32 |
91 |
לצערי בוודאי, חלק קטן ממנו ולא אנשים כמוני ועוד רבים כמוני. |
אלון_2407 |
15.11.22 14:33 |
93 |
למרות שאני לחלוטין נגד הממשלה הבאה |
מהיהיה |
15.11.22 12:14 |
5 |
חייב לציין שאני ממש נהנה לראות , ולקרוא את השטויות שלכם ... |
Agent_Smith |
15.11.22 12:16 |
11 |
אתה לא מעניין |
מהיהיה |
15.11.22 12:19 |
21 |
++ חחח גמני כמוך |
בלאגן |
15.11.22 12:22 |
27 |
התבלבלת קצת, המדינה לא שלך אלא שלנו |
אשכנזון |
15.11.22 12:21 |
24 |
רשמתי המדינה שלנו, לא רשמתי שלי |
מהיהיה |
15.11.22 13:01 |
59 |
אבל היא לא שלכם, היא של כולם |
אשכנזון |
15.11.22 13:05 |
61 |
המדינה שלך ולא ידענו? |
אלון_2407 |
15.11.22 12:27 |
33 |
אתה מנופף בשקרים ולכן אין לי על מה להגיב |
מהיהיה |
15.11.22 13:00 |
58 |
למה סתם? בוא תגיד לי באיזה שקרים אני מנופף ותראה איך בחצי שניה וחצי אני מפריך את טיעוניך |
אלון_2407 |
15.11.22 13:01 |
60 |
הם לא מסוגלים להפריך כלום |
נילי |
15.11.22 14:35 |
95 |
טוב, נעלמת, באסה |
אלון_2407 |
15.11.22 13:39 |
67 |
אפשר לראות חשבונית על המדינה רכשת שהיא שלך? חצוף. סע סע לשלום |
שאול |
15.11.22 12:40 |
51 |
לא מעוניין |
מהיהיה |
15.11.22 12:59 |
57 |
אלימות זה מה שאתה ונבחריך עשיתם |
שאול |
15.11.22 13:27 |
65 |
+++ |
אלון_2407 |
15.11.22 14:01 |
76 |
ברור שהציבור יגיב. אם תהפכו אותנו לבני ברק אנחנו נמשיך בשלנו |
אננס |
15.11.22 12:14 |
6 |
הרי אתה יודע שאף אחד לא יהפוך אותך לבני ברק . |
Agent_Smith |
15.11.22 12:19 |
20 |
לא סומך עליכם. ולא על אלו בממשלה |
אננס |
15.11.22 12:28 |
34 |
סע לשלום או קבל את הכרעת הבוחר. |
אני לא רובוט |
15.11.22 12:32 |
41 |
לא נוסע לשום מקום. נשאר פה ונשאר חילוני שנוסע בשבת וקונה בטיב טעם בשישי בערב. |
אננס |
15.11.22 12:33 |
43 |
אם זה עושה לך את זה.., מבחינתי גם תנענע לימון ותזיח את החושן.. |
אני לא רובוט |
15.11.22 12:41 |
52 |
גם אני חילוני, נוסע בשבת, לא אוכל כשר ולפעמים קונה בטיב טעם |
אלון_2407 |
15.11.22 14:03 |
77 |
ממשלה דתית קיצונית, אני לא לוקח את המילה שלך. לא סומך על שיקול הדעת שלך בעניין הזה |
אננס |
15.11.22 14:27 |
84 |
לא ציפיתי שתסמוך עלי, זאת לא שאיפה שלי |
אלון_2407 |
15.11.22 14:28 |
85 |
מכבד את ההכרעה. מזל טוב וזה. אבל מפחד מאוד מממשלת דת קיצונית |
אננס |
15.11.22 14:29 |
86 |
אני יארח אותך במאורה שלי במקרה ותהיה כאן מדינה דתית, צ׳יזבורגר עלי. |
אלון_2407 |
15.11.22 14:30 |
87 |
אני לא מבין איך אנשים משכילים לא מבינים את הסכנה בניסיון לבטל דעות שלטוניות והכרעת הרב כי זה פרו-דתי, זה עשוי |
Foreteller |
15.11.22 14:36 |
97 |
אני מסכים איתך ואוסיף כי מי שישב בשקט בשנה וחצי האחרונות ותמך במהלכי הממשלה |
אלון_2407 |
15.11.22 15:08 |
113 |
אני האמת ישמח שזה יהיה רק בקו של 'עשה טוב', תמריצים חיובים ולא עונשים, אני מדבר על יהודים |
Foreteller |
15.11.22 15:10 |
114 |
אוי זה כל כך כיף ומהנה לקרוא את ההפחדות הפתטיות שלכם . |
Agent_Smith |
15.11.22 14:30 |
88 |
4 שנים ? בינתיים אתם לא מצליחים אפילו להסכים אפילו על יו''ר הכנסת |
daraten |
15.11.22 14:32 |
92 |
אי אפשר לחשוב עליכם, כי אתם אופוזיציה למדינה. חארות. אנחנו כוחות האור ואתם כוחות האופל. באנו חושך לגרש. מכיר? |
Foreteller |
15.11.22 14:36 |
96 |
אתם פעלתם כאופוזיציה למדינה ופגעתם בכל דבר שנועד לטובת האזרחים |
daraten |
15.11.22 14:43 |
103 |
ככה אנחנו חושבים עליכם, וככה גם נגיד לכם, הכל טוב |
Foreteller |
15.11.22 14:44 |
104 |
לא הכל טוב - רע ויהיה רע הרבה יותר (תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר) |
daraten |
15.11.22 14:49 |
107 |
התגובה הזו ככ מפוצצת בתיפסת עולם של כת חשוכה שהעולם בחוץ מסוכן ומפחיד, אתה לא שם לב? |
Foreteller |
15.11.22 14:51 |
109 |
הבעיה שאנשי הכתות כרגע מרכיבים את הקואליציה המסתמנת ונראה שנתניהו איבד את הבלמים בנסיון לבסס את שלטונו |
daraten |
15.11.22 14:53 |
110 |
נשמה אתה צריך להרגע. קח אוויר.. זה סתם חרדות אחי. אם אתה באמת לחוץ - בוא נעשה בדירה |
Foreteller |
15.11.22 14:56 |
111 |
1. מלחמה כוללת בעקבות הדרדרות בהר הבית (צפון דרום + שטח פנים) |
daraten |
15.11.22 15:18 |
116 |
חוץ מסעיף 1, לא הבנתי למה זה 'סוף העולם'? בכל מקרה, נמתין. |
Foreteller |
15.11.22 15:20 |
118 |
לא אני לא ערבי |
daraten |
15.11.22 15:27 |
119 |
אין זכות להורות, מי שרוצה יכול לקחת את איברי הפריה והרביה שלו ולמצוא אשה שזורמת ולעשות ילד |
Foreteller |
15.11.22 15:40 |
121 |
תמשיך , תמשיך ... אני נהנה מכל רגע . |
Agent_Smith |
15.11.22 14:38 |
99 |
זה שאתה אומר את זה בכזה זעם קדוש |
נילי |
15.11.22 14:39 |
101 |
אתה לא שם לב שהשיח הזה כורה את הבור שאתה עשוי ליפול בו. אתה מעודד דה לגיטימציה לדעות שלטוניות |
Foreteller |
15.11.22 14:35 |
94 |
זה בסדר , גם אנחנו לא סמכנו עליכם בשנה וחצי האחרונות . |
Agent_Smith |
15.11.22 12:32 |
42 |
מהמר שמהסרט הספציפי הזה אתה יכול לצאת...דברים אחרים עשויים לקרות |
winter1 |
15.11.22 12:20 |
22 |
חחח... ברור שמשם כל הפחד שלכם... |
Lopo lity |
15.11.22 12:34 |
45 |
ראשית יש לעצור את טיבי לכשיחזור מה״כנס״ חמאס מארה״ב |
Mindless |
15.11.22 12:15 |
7 |
חבל על הטרחה. אפשר להעביר אותו ישר לחמאס בעזה שיהיה שם ראש ממשלה. מתאים לו |
joniboy |
15.11.22 12:16 |
12 |
אופציה נהדרת , |
Mindless |
15.11.22 12:23 |
28 |
אני לא חושב שאנחנו שם אבל בהחלט מתקרבים - מינוי של דרעי לבטחון עשוי בהחלט להצית מלחמת אזרחים |
daraten |
15.11.22 12:15 |
8 |
דרעי איפה שיהיה לא יעשה טוב , רק רע . |
Brasilver |
15.11.22 12:18 |
17 |
אתה חי בסרט שמישהו ירים נשק בגלל שדרעי ימונה לשר ביטחון...אולי כמה מטורללים שיסיימו את הקריירה בבית קברות |
winter1 |
15.11.22 12:22 |
25 |
אף אחד לא ירים נשק בגלל זה - אבל ההפגנות בעקבות זה עלולות להדרדר |
daraten |
15.11.22 12:25 |
29 |
זה ברור שהצד שלך הולך לנסות להבעיר את המדינה בגלל ניצחון הביביסטים, אבל לדעתי זה יסתיים בממשלת אחדות |
winter1 |
15.11.22 12:29 |
37 |
אתם מאיימים הרבה לאחרונה על מלחמת אזרחים . מעניין ... |
Agent_Smith |
15.11.22 12:22 |
26 |
אתם פועלים בכל הכח לפרוק מדינת ישראל ומוסדותיה ... מעניין |
daraten |
15.11.22 12:25 |
31 |
הממשלה תעשה את מה שרוב הציבור בחר בה לעשות . |
Agent_Smith |
15.11.22 12:33 |
44 |
נראה שאתה לא ממש סגור על מהי דמוקרטיה - שלטון העם המבוסס על איזונים ובלמים ולא שלטון הרוב |
daraten |
15.11.22 13:23 |
63 |
תמשיך להתלונן , ותמשיך לחשוב שאתה יודע מהי דמוקרטיה (ואז לבחור לפיד , לך תבין ) |
Agent_Smith |
15.11.22 13:58 |
73 |
נכון, אבל הייתם אופוזיציה למדינה, ולכן אנחנו בולמים אתכם. בעינינו זה חוקי. |
Foreteller |
15.11.22 14:38 |
100 |
כשאתה כותב 'אתם' אתה מדבר על העם, אתה מבין את זה, נכון?! |
אני לא רובוט |
15.11.22 12:34 |
46 |
אתם זוכרים שגם אנחנו חלק מהעם - ודווקא החלק שנושא בעיקר הנטל לקיים את העם. |
daraten |
15.11.22 13:22 |
62 |
אתם חלק קטן מהעם , והחלק הפחות רלוונטי כרגע . |
Agent_Smith |
15.11.22 14:00 |
75 |
אז זהו בדמוקרטיה אין חלק רלוונטי או לא רלווטי כל האזרחים שווים. |
daraten |
15.11.22 14:09 |
78 |
כפי שאמרת, ויפה אמרת -אין חלק פחות רלוונטי. |
אני לא רובוט |
15.11.22 15:04 |
112 |
דמוקרטיה היא שלטון העם לא שלטון הרוב |
daraten |
15.11.22 15:19 |
117 |
יואיל כבודו ויסביר לי, מה ההבדל ברמת היישום ? |
אני לא רובוט |
15.11.22 15:35 |
120 |
אין שום עניין לדרעי להיות שר בטחון.. הוא לא מעוניין בזה |
סקופילד |
15.11.22 12:55 |
55 |
למה? מה הוא כבר יעשה בשבתו כשר הבטחון? |
shabor |
15.11.22 13:31 |
66 |
אנשים שמסכנים את הדמוקרטיה, צריך לעצור מנהלית. לא רק אם יש להם פאות וטושים. גם אספרסו וטוקבק על המרדה. |
Foreteller |
15.11.22 14:38 |
98 |
אם יטפלו בהם לפחות כמו שמטפלים בהפגנות חרדים - דיינו! |
joniboy |
15.11.22 12:15 |
9 |
למה הוא לא נעצר מינהלי ? |
חדש בערך |
15.11.22 12:17 |
15 |
המופתי אכן מהגוש שלכם |
עבד לעם קדוש |
15.11.22 12:18 |
16 |
ה''ציבור'' שהוא מדבר עליו זה הצד שהפסיד בבחירות |
אשכנזון |
15.11.22 12:18 |
19 |
קריאה לערבים לחבור לשמאל ולצאת לטבח המוני ביהודים ? |
Brasilver |
15.11.22 12:20 |
23 |
כאילו לא די לנו באויבים מרים מבחוץ |
AQB |
15.11.22 12:27 |
32 |
אלה האנשים הכי מסוכנים שיש, מטיפים ל''דמוקרטיה'' אבל אם העם לא יצביע כמוהם הם יחתרו למלחמת אזרחים. |
Spook |
15.11.22 12:28 |
35 |
הציבור הימני חייב להתעורר ולצאת להפגנות שמנגד |
barry white |
15.11.22 12:28 |
36 |
האנרכיסטים ינפחו כמה בובות מין ובזה הסתיים הסיפור |
BlackHawkIL |
15.11.22 12:29 |
38 |
יש איזה קטע לשמאל הישראלי שהוא מסרב לקבל את רצון הבוחר, הם יודעים טוב יותר. וגם מרגישים כאלה חזקים וגברים |
Disco |
15.11.22 12:31 |
39 |
הציבור הגיב חביבי |
אהבת חיים |
15.11.22 12:31 |
40 |
בזמן שהדם עוד טרי החלאה הזה מתעסק בהפגנות |
Mr_Black |
15.11.22 12:35 |
47 |
מי הממן של כל הכועסים האלו ? |
blackjack |
15.11.22 12:37 |
48 |
יהודונים אוטואנטישמים מבפנים יחד עם אוייבים שלנו מבחוץ |
נילי |
15.11.22 14:46 |
106 |
לזרוק את מחבלי קריים לצינוק עד שיתפגרו |
צלם |
15.11.22 12:38 |
49 |
אם השמאל ינסה לעשות מעשים בולשיביקים יש לנקוט במלוא חומרת הדין |
ג'ון מגונט |
15.11.22 12:38 |
50 |
איך הציבור יגיב? |
פלומה |
15.11.22 12:44 |
54 |
הציבור יגיב לכל אנרכיסט מופרע |
Y to Y |
15.11.22 12:57 |
56 |
הדפקט שכח שגם מצד ''ימין'' יש ציבור? אם הם לא יכבדו את הדמוקרטיה, הציבור הזה יאלץ אותם לשאת בתוצאות הכואבות. |
Q |
15.11.22 13:41 |
68 |
את הדביל הזה צריך לעצור מיד עם השבעת הממשלה הבאה מעצר מנהלי למשך 6 חודשים |
המציל |
15.11.22 13:41 |
70 |
ישי הדס יפתח עלי באש? |
מרסו |
15.11.22 13:44 |
71 |
כל מי שיעז לנגוע בערבים סופו יהיה כמו אוליאל או אזריה או יותר גרוע. |
שמש בגבעון1 |
15.11.22 13:54 |
72 |
עוד אחד שאפשר לשים עליו סטיקר |
קפסולה |
15.11.22 13:58 |
74 |
במלחמת אזרחים הם בים… |
ממש חדש |
15.11.22 14:20 |
79 |
אם אנחנו בים אתם באירן (במקרה הטוב)- אתה בטוח שאתה רוצה לחיות שם? |
daraten |
15.11.22 14:23 |
81 |
חומד הציבור אמר את שלו |
אריסטו |
15.11.22 14:32 |
90 |
השבכ צריך לסכל אותו אחרת יהיה מלחמת אזרחים ולא בגלל התנועה ההזויה שלו אלה בגלל שאזרחי |
Zpatriots |
15.11.22 14:40 |
102 |
מעצר מנהלי ולהפעיל עליהם את המחלקה היהודית של השב''כ |
עוד קצת |
15.11.22 14:45 |
105 |
ביריון שלא יודע לקבל את הכרעת הדמוקרטיה |
השסק |
15.11.22 14:50 |
108 |
שיעשה מה שבא לו, זו דמוקרטיה. אם רוצה להפגין שיפגין. שיתמודד עם הכרעת הבחירות |
FireSky |
15.11.22 15:44 |
122 |
חבר מתאריך 16.4.19
4033 הודעות, 54 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
17930 הודעות, 45 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
36602 הודעות, 226 מדרגים, 445 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
😂
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
17930 הודעות, 45 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
51062 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
באיזה צד אתה חושב שהשב"כ נמצא?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.16
8367 הודעות
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.9.14
2792 הודעות, 23 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
ראיתי על איזה אנשים הוא ״מפקד״. זה קיבוצניקיות בפנסיה.
וקומץ של אנרכיסטים מופרעים. יגזימו? ניתן לבן גביר את הקרדיט לפעול.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.5.14
10466 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.21
4295 הודעות, 26 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בקלפי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
45247 הודעות, 345 מדרגים, 656 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מסוכנות לציבור ועל התססה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
17930 הודעות, 45 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
45247 הודעות, 345 מדרגים, 656 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
17930 הודעות, 45 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
כי אין את האנשים המתאימים בתפקידים המתאימים , אם היה פה למשל אחד המנהיגים של פעם היה יוצא למלחמה ממזמן ואין סיכוי שהם היו מגיעים למצב הנוכחי והקשה מבחינתנו וכמובן שגם לא היית שומע את השמאל שתומך מאכיל ומטפח את הערבים כאילו היו ברי שלום .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
28071 הודעות, 134 מדרגים, 226 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
17767 הודעות, 106 מדרגים, 190 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
בדחיפתם של פוליטיקאים בהווה ובעבר כמובן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
28071 הודעות, 134 מדרגים, 226 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
17767 הודעות, 106 מדרגים, 190 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
גם לגבי הפגנות בלפור אני די משוכנע אם כי לא יכול לומר באופן ודאי.
מזכיר את אותה פגישה שהתרחשה בשנת 2020 אצל קוברינסקי בבית עם לפיד, אהוד ברק, ישי הדס, גונן בן יצחק ועוד רבים וטובים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
28071 הודעות, 134 מדרגים, 226 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
17767 הודעות, 106 מדרגים, 190 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
אני חושב שההשוואה לא נכונה, רמי בן יהודה לא נבחר ציבור כמו לפיד שכן מארגן הפגנות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.9.20
1595 הודעות, 12 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא ברור לי למה זה סקופ פה.
דבר שני, כן, יהיה פה מלא מלא בלאגן, תתכוננו, לא תקחו לנו את המדינה תחת פסקת ההתגברות ההזויה וכו', הכל יבוצע באופן חוקי ודמוקרטי חס וחלילה ללא אלימות.
אולי דרעי יהיה שר ביטחון ?? סמוטריץ ??
בדיחה עצובה.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
1903 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
אלו הולכות להיות 4 שנים מאוד כיפיות .
הסבל שלכם , הניצחון שלנו .
כבר לא מתייחסים אליכם .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.9.20
1595 הודעות, 12 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
ביבי כן
הוא מאוד פחדן ולחיץ
מאוד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.22
4874 הודעות, 27 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.20
4148 הודעות, 25 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מה גם שהרוב במדינה שהיא גם שלו אגב, הצביע בעד פסקת ההתגברות שהינו חוק דמוקרטי לחלוטין בין אם אתה אוהב אותו או לא.
האיומים סטייל נסראללה שלכם כבר לא מפחידים אף אחד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.9.20
1595 הודעות, 12 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.20
4148 הודעות, 25 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
היא גם של אלו שהצביע בעד הממשלה ובעד פסקת ההתגברות שאגב הוא חוק דמוקרטי לחלוטין.
בכוונה צירפתי ציטוט שבו נאמר " לא תקחו לנו את המדינה", כי אלו שאתה מתייחס אליהם כשאתה רושם "תקחו" אל תשכח שהמדינה שלהם בדיוק באותה מידה כמו שהיא שלך או שלי, שהקול שלהם שווה בדיוק אותו הדבר ואותם אלו הם הרוב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
17767 הודעות, 106 מדרגים, 190 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
לקשקש לא עולה כסף, קבל את הכרעת הבוחר או שאל תגיד שאתה תומך בדמוקרטיה.
פסקת התגברות קיימת במדינות דמוקרטיות נאורות ולא רק אלא יותר.
אם זה לא מתאים לשמאל זה לא דמוקרטי, אם תהליכים שמובילים מנהיגי השמאל שהם דיקטטורה בהווייתם אז זה בסדר כי צריך להתקדם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.9.20
1595 הודעות, 12 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
17767 הודעות, 106 מדרגים, 190 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
תאמין לי שזה לא כזה מסובך וכמובן שלא הייתי כותב מה שכתבתי אילו הייתי יודע שזה לא נכון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.8.21
2205 הודעות, 22 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
אז הם מקללים אותך, אומרים שאתה מדבר שטויות, משקר או סתם בורחים מהדיון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
17767 הודעות, 106 מדרגים, 190 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.09
16734 הודעות, 154 מדרגים, 296 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.9.20
1595 הודעות, 12 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
בא לי להשאר תקוע לך בגרון לעולמים...
תגובתך חצופה ואלימה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.09
16734 הודעות, 154 מדרגים, 296 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
בשנה וחצי האחרונות.
לא עוד.
לאן לשלוח את הטישו מתוקי?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
17767 הודעות, 106 מדרגים, 190 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
אפשר להצטרף למשלוח ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.16
16782 הודעות, 112 מדרגים, 204 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
1903 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מה שמציב 2 אפשרויות
1. אתה משקר ביודעין כדי להסית
2. אתה משקר ביודעין כדי להסית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.16
16782 הודעות, 112 מדרגים, 204 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
2365 הודעות, 34 מדרגים, 59 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
אנחנו בדמוקרטיה. גם אם אתה פחות אוהב את זה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.16
16782 הודעות, 112 מדרגים, 204 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
2365 הודעות, 34 מדרגים, 59 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
17767 הודעות, 106 מדרגים, 190 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
ואני תומך בממשלה הנכנסת המעולה שתבוא על עם ישראל, תפסיק להפחיד כאן אנשים עם הזיות שלא אוחזות מציאות.
הדמוקרטיה מעניינת אתכם רק כשאתם לא בשלטון.
אנשים כמוך מפחידים אותי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.16
16782 הודעות, 112 מדרגים, 204 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
17767 הודעות, 106 מדרגים, 190 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
אני מקווה שתתמתן עם הזמן, יש הכרעת בוחר וזה מה שחשוב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.16
16782 הודעות, 112 מדרגים, 204 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
17767 הודעות, 106 מדרגים, 190 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
17809 הודעות, 113 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
להיות חרב פיפיות מאד מסוכנת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
17767 הודעות, 106 מדרגים, 190 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 97
היוצאת, לא יכול לבוא בטענות למה שיקרה כאן עכשיו.
הייתה כאן דריסת ציבור מוחלטת וזה הוביל אנשים שלא הצביעו לצאת ולהצביע.
אני כל הזמן כותב ״אמרנו לכם״.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
17809 הודעות, 113 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 113
שהתנהגו כך, הערבים הם לא העם שלי ןבארץ הם האויב שלי כקולקטיב אז לא על זה אני מדבר
כן צריך לא לספור אותם מבחינת משילות
אבל כן לספור ברמת הפרט
מסכים איתך שהם יצרו במו ידיהם מציאות שהיא תביא לדורסנות, היה מוגזם מאד.
ויש כאלה שעוד לא קולטים ומצדיקים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
1903 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
חייב להודות שאני פשוט נהנה לחשוב על הסבל שלכם ב 4 השנים הקרובות .
כבר לא מתייחסים אליכם ואל ערוצי התעמולה שלכם .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.02
40614 הודעות, 205 מדרגים, 224 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
תגידו תודה אם זה יחזיק מים שנה שלמה.
חבורה של אגואיסטים שחושבים רק על עצמם ועל הציבור הספציפי שלהם במקום על טובת הכלל והמדינה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
17809 הודעות, 113 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 92
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.02
40614 הודעות, 205 מדרגים, 224 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 96
אנחנו פעלנו בעבר ונפעל גם כעת כאופוזיציה לממשלה הרעה שאתם מקימים אבל לטובת האזרחים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
17809 הודעות, 113 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 103
לכם = מי שתומך בדיקטטורה שהייתה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.02
40614 הודעות, 205 מדרגים, 224 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 104
אבל כנראה זה מה שהציבור צריך לחוות כדי להבין ולבחור טוב יותר בפעם הבאה.
נקווה רק שבתום כהונת הממשלה הרעה הצפויה ישאר מה לתקן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
17809 הודעות, 113 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 107
חכה, אפילו לא התחיל, אפילו לא ניסית, כבר זה רעעעע לאאאא
תגובתך היא תגובת החרדי-הקיצוני החילוני המצוי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.02
40614 הודעות, 205 מדרגים, 224 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 109
דרעי שר הבטחון - שיהיה בצלחה לכולנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
17809 הודעות, 113 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 110
תרשום עשר דברים שלדעתך יקרו, ברמה מדידה ומבחינתך הם סוף העולם והדמוקרטיה לגמרי כמו שאתה מתאר
ונחזור עוד חצי שנה ושנה נראה מה התגשם
לא 'תל אביב תהיה בני ברק'
אלא
'מי שתלך בלי כיסוי תקבל מלקות'
דברים יותר מדידים, שנראה כמה קרו וכמה לא, דיל?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.02
40614 הודעות, 205 מדרגים, 224 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 111
2. ביטול פסקת ההתגברות ברוב 61
3. ביטול חלק מזכויות להט"ב
4. העמקת החינוך היהודי במערכת החינוך הרגילה על חשבון המדעים המדויקים
5. דרדור במעמד השפה הערבית
6. הגדלת מספר המשתמטים משרות צבאי
7. הגדלת תקציבי שרותי הדת והדתיים על חשבון העלאת מסים
8. המשך כניעה לועדי העובדים ולעבודה המארגנת
9. פגיעה מלאה בתוכניות לפיתוח הפריפרייה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
17809 הודעות, 113 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 116
סליחה על השאלה, אתה ערבי?
אם תוכל לפרט מה זה 'פגיעה בזכות להטב'
ואיך סעיף שמונה לא טופל בממשלה הקיימת? לא הבנתי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.02
40614 הודעות, 205 מדרגים, 224 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 118
פגיעה בזכויות הלהט"ב = בעיקר פגיעה בזכויותיהם להורות.
סעיף 8 לא טופל בממשלה הקודמת שפחדה מהצל של עצמה מרוב אנשי ימינה שרק רצו לחזור לחקו של נתניהו ושותפיו הטבעיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
17809 הודעות, 113 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 119
לא מחייבים במדינה להתחתן בשביל זה
אלא אם כן אתה מדבר על אימוץ
בכל מקרה, העיקר נתת רשימה מדידה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
1903 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 92
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.8.21
2205 הודעות, 22 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 92
אחרי שנה וחצי של גהינום שהבאתם על רוב העם פה, מראה בדיוק איפה אתם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
17809 הודעות, 113 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
זה הזזת השיח לכיוון פאשיסטי, הכנסת השיח הזה עלולה לעלות בחופש שלי - או שלך
תחזור לשיעור אזרחות בביה"ס, יש מנעד בין מדינת כל אזרחיה - ומדינת הלכה , זהו המנעד
היינו קרובים מדי לקיצון מסויים, הגיע הזמן להזיז, כך רצה הבוחר. כל השיטות 'לגיטימיות בדמוקרטיה', כך היה כתוב בספרים פעם לפחות, אולי שיניתם את זה בשנים האחרונות, למרות שלא נראה לי
בקיצור - אני חושב שיותר מסוכן לא לכבד את רצון הבוחר ולתת לפחד להשתלט, כי זו חרב פיפיות
עוד לא השביעו את הממשלה, כבר אתם מפיצים פחד וטרור. מפחדים? לכו לפסיכולוג, מדובר בפנטזיות לעת עתה.
רק מעניין אותי, מה חשבת, שלוקחים את משרד הבריאות ובמקום להתעסק עם חולי סרטן מתעסקים עם טרנסג'נדרים - לא יהיה לזה תגובת אנטיתזה? אי אפשר להקצין ולהתפלא שמקצינים, אני באמת מנסה להבין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
1903 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
נדבר עוד 4 שנים , עד אז , תן להנות ...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
51062 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.15
2324 הודעות, 43 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מורדמי המטריקס - הרי המטריקס במשך שנות חיים הינדס לכם את התודעה שהדבר המפחיד ביותר זה דת משה של היהודים...שהם בעצם, אתם, רק שהצליחו לנתק אתכם מעצמיכם ולפחד מהשורש שלכם...למעשה אתם נילחמים בשורש קיומכם.
אחרת, הייתם מבינים שיהודות לעולם לא תהיה אירן. אבל סם השקר כל כך חזק בוריד שלכם, שרק ה"אחד" יצליח לעורר אתכם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.8.14
7033 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
טיבי הרים להנחתה , כרגע יש רק למנף אותה בכדי להסביר לציבור הערבי את הדמוקרטיה הישראלית במדינת היהודים …
ולאחר מכן את הממומנים ע״י גופים זרים ואויבי המדינה ..כמו התכשיט הזה בכותרת .
אחרת לא עשינו כלום עם ״ממשלת ימין על מלא״ , וזה סיכון והימור שאין לנו לקחת .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.3.08
12616 הודעות, 30 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.8.14
7033 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
לא קיימת ציוויליזציה שהיתה נוהגת אחרת עם פרלמנטר שעומד במוצהר עם אויב הפרלמנט בכל יבשת ומדינה בגלובס … ביטול אזרחותו לאלתר ע״י פקיד אפור במשרד הפנים / ביטחון פנים .
שיחבור גם לבשארה בקאטר …
והדס ודומיו לחקירת מס מאיכן המימון לטירוף הפסיכוטי של רעיו … ראשית ובלבד .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.02
40614 הודעות, 205 מדרגים, 224 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה יהיה למעשה הפקרה מוחלטת של רעיון המדינה הציונית לטובת קואליציה לנאשם וזה לא יעבור, ולא יכול לעבור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
17930 הודעות, 45 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
51062 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
אבל לדעתי גם הם לא יעשו את זה...יש מצב שיצקצקו איתך ברוטר או בטוויטר, אולי בגשרים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.02
40614 הודעות, 205 מדרגים, 224 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
(שלא לדבר על עזרתה האדיבה של מיליציות בן גביר שנקראת משטרת ירושלים)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
51062 הודעות
בתגובה להודעה מספר 29
ולא במלחמת אזרחים (למרות שחלקכם בוודאי היו מעוניינים בכך, אבל אין לכם את תמיכת העם וגם לא את תמיכת המחנה שלכם)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
1903 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.02
40614 הודעות, 205 מדרגים, 224 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
1903 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
אני יודע שדמוקרטיה פחות מתאימה לסגנון שלכם , תתמודדו .
ואם לא , אז תסבלו , גם טוב .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.02
40614 הודעות, 205 מדרגים, 224 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
ואת זה בדיוק אתם מנסים לבטל עם פסקת ההתגברות.
כך שעל תטיפו לנו דמוקרטיה כאשר בסיס האיחוד שלכם הוא הנסיון לחסל את הדמוקרטיה ולעקרה מתוכן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
1903 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
אנחנו נעשה מה שטוב לרוב העם היהודי .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
17809 הודעות, 113 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
2365 הודעות, 34 מדרגים, 59 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.02
40614 הודעות, 205 מדרגים, 224 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
1903 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
אנחנו נעשה מה שטוב לימין , ואתם תבכו במשך 4 שנים לפחות .
ואגב אני חילוני גמור , שמשלם יותר מיסים ממך , ואשמח מאוד אם הם ילכו לחרדים , מאשר לערבים או להבימה .
אנחנו כבר לא מתביישים לומר את מה שעל ליבנו .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.02
40614 הודעות, 205 מדרגים, 224 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
לגבי חלוקת תקציבים תעשו כחכמתכם, אתם נצחתם בבחירות וזו זכותכם. (אבל לא בזה עוסק השרשור)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
2365 הודעות, 34 מדרגים, 59 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
ולכן נושא הנטל אינו קשור לנושא השרשור (טול קורה..)
דמוקרטיה היא כמובן שלטון ה'רוב' ולכן אין משמעות לזה שגם 'אתם' חלק מהעם, למעט התחשבות בזכויות הפרט ככל שהם יוגדרו.
המשך יום טוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.02
40614 הודעות, 205 מדרגים, 224 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 112
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
2365 הודעות, 34 מדרגים, 59 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 117
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.10
4931 הודעות, 94 מדרגים, 186 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
אתה יכול להיות רגוע
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.03
31090 הודעות, 173 מדרגים, 346 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
17809 הודעות, 113 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.3.08
12616 הודעות, 30 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכות, מעצרים ברוטליים, הפעלת בואש וזרנוקים ישירים עם צבע.
בואו נתחיל משם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.7.17
28421 הודעות, 117 מדרגים, 182 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מתכוון להתסיס את המדינה... מקווה שבהקמת ממשלה חדשה בשב"כ יקבלו הוראה להעלים את אנשי השמאל הקיצוני מחיינו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
56483 הודעות, 214 מדרגים, 391 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.20
4148 הודעות, 25 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הם יכולים להתעצבן, הרוב קבע אחרת ולכן אפשר להתעלם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
17930 הודעות, 45 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.12.20
8899 הודעות, 94 מדרגים, 186 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 15.11.22 בשעה 12:37 בברכה, AQB
צריכים גם אותכם בשנאתכם לעצמכם ולאחיכם היהודים.???
הלא תיתנו לפחות הזדמנות לממשלה להצליח.
ישבנו בשקט שנה וחצי עם ההתעללות שלכם בימין ובמדינה.
תנוח דעתכם הימין יועיל יותר לעם ישראל, יותר מכם!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
25946 הודעות, 150 מדרגים, 296 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ולי אין בעיה להלחם נגד מי שרוצה לקחת את השלטון לידיו בדרכים לא דמוקרטיות.
איך אמר יאיר גולם? הם לא אחים שלי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.5.12
22621 הודעות, 189 מדרגים, 360 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.16
38332 הודעות, 139 מדרגים, 266 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.19
9947 הודעות, 50 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בזמן שרובם קיבוצניקים זקנים ותל אביביות משועממות.
צאו תפגינו תמלאו ליבכם בשינאה, סך הכל רק את החיים שלכם אתם מקצרים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.22
12 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
נא להתנהג בהתאם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.2.18
16833 הודעות, 94 מדרגים, 174 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.4.19
9547 הודעות, 28 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.8.21
2205 הודעות, 22 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.6.22
2413 הודעות, 10 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.2.22
3071 הודעות, 26 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כולל עונש מוות לבוגדים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
79605 הודעות, 203 מדרגים, 382 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.18
10859 הודעות, 48 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
דם יכול להישפך בגללו, בנאדם חסר אחריות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.01
38305 הודעות, 165 מדרגים, 318 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.11.21
994 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
17788 הודעות, 175 מדרגים, 321 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
האם עלי להתחמש ולהצטייד ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.6.11
4978 הודעות, 40 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.20
7153 הודעות, 43 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.4.09
33004 הודעות, 153 מדרגים, 298 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.02
40614 הודעות, 205 מדרגים, 224 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 79
שלא לדבר שאם אנחנו לא כאן - אז אין מי שיעצור את אויבנו מלכבוש את המדינה ולהשמיד את מדינת ישראל ואז אתם מצטרפים לשיעורי השחיה איתנו בים.
אבל מה זה חשוב - העיקר שיבטלו את משפטו של הנאשם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.8.22
403 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
תחזרו להניף בולבולים ולצלם את הציצי דמה של שושקה. אתם לא מעניינים. תעשו שוב ישיבה בסביון עם אהוד ברח/ברדק ותחזרו לנפנף בגשרים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.4.15
18003 הודעות, 49 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ישראל הנורמטיבים סובלים יותר מדי מהחונטה ששולטת במדינה וגורמת לזה שיום יום יש פיגועי טרור לא מסוכלים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3311 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אה רגע הם מהשבט הנכון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.12.11
4982 הודעות, 30 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.13
23205 הודעות, 213 מדרגים, 390 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד