קחו נבחרת ענקית, מרהיבה, עם כישרונות-על בכל עמדה וגם עם תואר אלופת העולם המכהנת, תוסיפו את הזוכה הטרי ב"כדור הזהב", מקבץ אגואים שרעבים באופן כרוני לעוד קצת אהבה וכבוד ותציבו במרכזה אחד, קיליאן אמבאפה, כדורגלן בן 23 שמקבל 52 מיליון יורו בעונה ואמא שלו מצייצת כשמישהו מציק לבן שלה.
העיניים נשואות למסי, רונאלדו ונרטיב ההזדמנות האחרונה, אבל אמבאפה הוא סיפור לא פחות מרתק במונדיאל הקרוב. הסילון הצרפתי מגיע לקטאר כשהוא בסיטואציה מורכבת, שלא לומר מעט משונה. הוא יכול לעשות את הצעד הנוסף אל עבר הגדולה – האיש יכול להשלים זכייה שנייה במונדיאל עוד לפני שחגג יום הולדת 24, ולטפס למדרגה של אלילי הכדורגל שמזמרים להם שירי הלל גם בחלוף 50 שנה, אז המיתוס שלהם אף מתעצם. מצד שני: הפוזה, המאניירות והסקנדלים סביב המעבר שלא היה לריאל מדריד והחוזה המפלצתי בפריז סן-ז'רמן הפכו אותו מהילד עם החיוך המתוק אחרי כיבושים לצעיר היהיר שמעורר אנטגוניזם.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה שחקן נבחרת צרפת
קיליאן אמבאפה שחקן נבחרת צרפת
סיפור מרתק. אמבאפה
(צילום: גטי אימג'ס)
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה מונדיאל 2018
קיליאן אמבאפה מונדיאל 2018
עם הגביע של 2018. השני בדרך?
(צילום: גטי אימג'ס)
איך זה יעבוד בחדר ההלבשה הנפיץ גם ככה של נבחרת צרפת? האם אמבאפה יקבע את מעמדו הבכיר בכדורגל העולמי עם טורניר מלהיב שבו יילך עד הסוף, או שיפשל כמו ביורו האחרון שבו רשם אפס כיבושים והחמיץ פנדל מכריע שסידר לטריקולור הדחה מוקדמת כבר בשמינית הגמר?
בכל השאלות האלה ועוד עוסק הפרק הרביעי של הפודקאסט "מונדיאל במדבר", שבו התארחו מיטב הפרשנים והמומחים שלנו - אורי קופר, יאיר קטן וגיא לייבה, שניתחו, התווכחו וכתבו את התסריט האולטימטיבי של המונדיאל של אמבאפה ונבחרת צרפת.
גם איציק שאשו קפץ לבקר, וכרגיל הוא עצבני - והפעם על הכוכב הצרפתי שמרוויח יותר מדי כסף, עושה יותר מדי פרצופים, ולכן הוא מדביק לו כינוי שלא נעים לנו לכתוב אותו שחור על גבי אינטרנט.
האזינו לפרקים הקודמים של מונדיאל במדבר:
הפודקאסט "מונדיאל במדבר" עוסק בכל הנושאים הגדולים והקטנים לקראת הצגת הכדורגל הגדולה בקטאר, יביא סיפורים, ניתוחים מקצועיים, דיונים סוערים כמו שרק ספורט מסוגל לייצר, ולאחר שריקת הפתיחה ילווה מקרוב את המונדיאל עם שליחי "ידיעות אחרונות" ו-ynet בקטאר. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת האפליקציות שמתחת לנגן, או בכל אחד מהמקומות בהם אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים.
פורסם לראשונה: 07:44, 15.11.22