אכזבה גדולה בנבחרת ישראל אחרי ההדחה ממוקדמות המונדובאסקט. שחקניו של גיא גודס קיוו להציג יכולת טובה יותר אבל המשיכו להציג יכולת התקפית ירודה כשהפסידו 71:68 לנבחרת שבדיה בחוץ וירדו למאזן של שבעה הפסדים לעומת שלושה ניצחונות. עוד לפני שהסתיימה המחצית הראשונה של ישראל מול שבדיה נודע לכחולים-לבנים שהם הודחו סופית אחרי שנבחרת סלובניה השלימה ניצחון על נבחרת גרמניה וסגרה את הסיפור.
לנבחרת מחכה חלון משחקים שישי ואחרון בחודש פברואר עם צמד משחקים מול נבחרות פינלנד וסלובניה, שיהיו לפרוטוקול בלבד. הקפטן תומר גינת אמר בסיום: "זה מבאס ממש. עוד פעם לא שיחקנו מספיק טוב, אבל רצינו ונלחמנו, נתנו כל מה שיכולנו, אבל לצערי זה לא הספיק. קשה לנו למצוא את השטף, קשה לנו למצוא את משחק ההתקפה שלנו, קשה לנו לרוץ, וזה דברים שאנחנו נצטרך לעבוד עליהם ולשפר אותם בהמשך הדרך, בחלון הזה היה לנו באמת טיפה יותר קשה מהרגיל מבחינה התקפית, אבל תמיד ניתן הכל וננסה להיות יותר טובים".
1 צפייה בגלריה
מאמן נבחרת ישראל גיא גודס
מאמן נבחרת ישראל גיא גודס
מאמן נבחרת ישראל גיא גודס
(צילום: עוז מועלם)
המאמן גיא גודס אמר: "אני חושב שהגנתית עשינו כמה דברים טובים, אבל לא הצלחנו לתרגם את זה לכדורסל, זאת הייתה אחת הבעיות שלנו ברבע השלישי, המשחק הפך לפוזשן לפה ופוזשן לשם, עשינו כמה טעויות בסוף. הכדור בסוף היה אמור להיות שלנו אבל קיבלנו עבירה בלתי ספורטיבית. ההתקפה שלנו לא הייתה מפוקסת מספיק".