יום של שישה משחקים ב-NBA החל כבר הערב (ראשון) עם המשחק בו ניצחה אוקלהומה סיטי ת'אנדר בחוץ 135:145 את ניו-יורק ניקס, במשחק עם כמות נקודות גבוהה מאוד, גם ביחס לעונה הסדירה ב-NBA. 122 נקודות קלעה האורחת בשלושה רבעים, כאשר ברבע הרביעי הסקור נרגע מעט, ובסיום הת'אנדר יצאו עם ניצחון שני ברציפות ושישי העונה, והשתוו למאזן של הניקס (7:6), שמצדם ירדו למאזן שלילי וספגו את הפסד הביתי השלישי העונה.
הפתיחה הייתה דווקא של המארחת, שחגגה ברבע ראשון מדהים בו קלעה 48 נקודות, והוליכה בסיומו ב-12 הפרש. הת'אנדר התעשתו וחתכו כמעט בחצי את כמות הנקודות שספגו ברבע השני, שהיה כולו בשליטתם ובמהלכו קבעו מהפך במדיסון סקוור גארדן. שחקני האורחת יצאו בדיוק באותן אנרגיות מחדר ההלבשה לרבע השלישי ובמהלכו עלו ליתרון דו ספרתי.
1 צפייה בגלריה
שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר שיי גילג'ס-אלכסנדר
שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר שיי גילג'ס-אלכסנדר
המצטיין של הת'אנדר. שיי גילג'ס-אלכסנדר
(EPA)
ברבע הרביעי לא הצליחו המקומיים לשנות את המומנטום וכאמור ירדו למאזן שלילי. שיי גילג'ס-אלכסנדר היה פשוט נפלא בשורות המנצחת, כשקלע 37 נקודות להן הוסיף 8 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. לוגנץ דורט וג'וש גידי תרמו 24 נקודות כ"א וסייעו לאוקלהומה להשיג ניצחון שני ברציפות.
בצד השני, קאם רדיש קלע 26, ג'וליוס רנדל הוסיף 25 ועמנואל קוויקלי תרם 24 מהספסל, אך הקבוצה של טום ת'יבודו לא נראתה טוב וירדה מנוצחת בצדק.
משחקים נוספים הלילה (בין ראשון לשני): קליבלנד (4:8) – מינסוטה (8:5) פילדלפיה (7:6) – יוטה (4:10) שיקגו (7:6) – דנבר (4:8) סקרמנטו (6:5) – גולדן סטייט (7:5) לוס אנג'לס לייקרס (10:2) – ברוקלין (7:6)