יום רביעי, 29.05.2024 שעה 00:17
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

"הפגרה באה בזמן. תומכים באצילי, הלך עם הלב"

ברק בכר סיכם את ה-2:5 על הפועל ת"א: "עשינו סיבוב מצוין למרות עומס משחקים ופציעות, עכשיו השחקנים צריכים לנוח, אצילי התייעץ איתי ועם יענקל'ה"

|
ברק בכר (עמרי שטיין)
ברק בכר (עמרי שטיין)

מכבי חיפה יצאה בצורה הטובה ביותר לפגרת המונדיאל כשהביסה הערב (ראשוI) 2:5 את הפועל תל אביב בתצוגה משכנעת באצטדיון סמי עופר, ומיצבה את עצמה בפסגה עם פער של ארבע נקודות מהשנייה בטבלה מכבי תל אביב.

מאמן הירוקים, ברק בכר סיכם את המשחק: “הפגרה באה לנו בזמן למרות הניצחון. השחקנים כבר נופלים מהרגליים, יש המון פציעות. היה חשוב לנו להעביר מסר שאנחנו מספיק טובים כדי לסיים את זה בצורה כזאת ואני שמח שעשינו את זה. המטרה הייתה לא לבוא רק לנצח אלא לנצח כמו שאנחנו יודעים. הגענו לדרבי אחרי שלושה ימים של מנוחה, היום אחרי ארבעה ימים של מנוחה בלי שום נסיעות אז לא היו לנו תירוצים. רצינו לבוא בצורה הכי טובה למשחק ואני שמח שעשינו זאת. ידענו שהשנה אנחנו לא פותחים טוב את המשחקים במחצית הראשונה, היום היה חשוב לעשות את זה בבית ואני שמח שעשינו את זה. יכולנו לא לספוג ואף לכבוש יותר עם קצת יותר ריכוז, אבל לא נהיה חזירים, אנחנו מרוצים”.

“כבר לפני שלושה שבועות אמרתי שאנחנו צריכים להגיע לפגרה מהמקום הראשון ועשינו זאת”, הוסיף המאמן. “כיף לצאת ככה לפגרה, לעשות 11 ניצחונות בסיבוב זה לא מובן מאליו. עכשיו השחקנים ייצאו לשבוע חופש, הם צריכים את זה. יש לנו תוכנית מסודרת איך אנחנו חוזרים אחרי הפגרה, תוכנית לכל שחקן ושחקן. יש תחושה שהסתיימה עונה ומתחילה עונה חדשה, אי אפשר לדעת איך כל קבוצה תגיע אחרי הפגרה ואני חושב שלנו זה מצוין, זה יחזיר לנו את הרעב ונעשה את ההכנה הכי טובה. יש גביע הטוטו וגביע המדינה לפני החזרה לליגה אז יהיה זמן להתכונן כמו שצריך לליגה”.

ברק בכר וסלובודאן דראפיץ'' (עמרי שטיין)ברק בכר וסלובודאן דראפיץ'' (עמרי שטיין)

בכר סיכם את הסיבוב המוצלח של קבוצתו: “היו הרבה דברים טובים. לנצח את אולימפיאקוס בחוץ 0:4 זה היה ניצחון גדול, גם ה-2:2 בכוכב האדום, מה שהביא לנו את ליגת האלופות זה היה הישג גדול, בליגה היה את הניצחון על מכבי תל אביב, 0:2 עם דומיננטיות גדולה, ניצחון על הפועל באר שבע עם המון אופי ועוד. יחד עם זאת, היו לנו שני הפסדים מאוד כואבים שלא צפינו אותם, אבל בסך הכל אפשר להיות מרוצים מאוד מסיבוב כזה. עדיין יש הרבה דברים לשפר, בטח מבחינה הגנתית, גם היום למשל היינו מאוד חשופים”.

על החזרה הצפויה מהפגרה, אמר המאמן: “אני מאמין שאחרי הפגרה נבוא מאוד רעבים, יש לנו אתגר גדול לקחת אליפות שלישית ברציפות. אני לא יודע אם אנחנו מעל הליגה, אבל זה לא מובן מאליו להגיע למצב כזה עם כל העייפות והפציעות אחרי סיבוב. הצלחנו לסחוט את עצמנו, שחקנים פה נכנסנו לנעליים של שחקנים אחרים ועשו זאת בצורה טובה. אני מקווה שרוב הפצועים יחזרו אחרי הפגרה כי אנחנו צריכים את כולם”.

שחקני מכבי חיפה חוגגים (עמרי שטיין)שחקני מכבי חיפה חוגגים (עמרי שטיין)

על הצורך בחיזוק לסגל: “כל סגל שווה רענון וצריכים לעשות זאת בצורה חכמה, לשבת ולהבין מה צריך. נשב ביחד ונראה מבחינה תקציבית ומבחינה מקצועית מה נכון ומה לא נכון”.  

על האפשרות שיחדש את חוזהו במכבי חיפה: “אם יהיה משהו נוציא בצורה מסודרת ולא אדבר על זה כרגע בתקשורת. טוב לי פה, יש הערכה הדדית ביני לבין ההנהלה וימים יגידו מה יהיה בעתיד”.

בתוך כך, אחרי שהודיע בחמישי האחרון על פרישה מהמדים הלאומיים ויום לאחר מכן סיכם על הארכת חוזהו במכבי חיפה עד לעונת 2025/26, אוהדי הירוקים עודדו את עומר אצילי במהלך החימום הערב לפני המשחק. הקהל בסמי עופר לא הסתפק בעידוד לשחקנם ושר גם בגנות נבחרת ישראל, כאשר בין היתר אמרו: “הנבחרת מז***נת”.

עומר אצילי חוגג (עמרי שטיין)עומר אצילי חוגג (עמרי שטיין)

על פרישתו של עומר אצילי מנבחרת ישראל, אמר בכר: “מבחינת אצילי, הוא לקח את ההחלטה הנכונה, זה מה שהרגיש לו והוא הלך עם הלב. אני שמח שהוא שוב הראה היום איזה שחקן הוא. הוא התייעץ איתי ועם יענקל’ה שחר וההנהלה ובסוף הוא לקח את ההחלטה בעצמו אבל עם הגב שלנו, אנחנו תומכים בו. הדברים כבר נאמרו ונכתבו, זה מאחוריו, טוב לו במכבי חיפה, הוא סגר פה לארבע שנים וזה מה שחשוב”.

אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */