סוף לסאגה שהסעירה את הכדורסל הישראלי. מכבי ת"א תעביר לאוהדי הפועל ת"א 1,000 כרטיסים למשחק הדרבי בין הקבוצות ביום ראשון הבא. פחות משבוע אחרי שהצהובים סירבו לעשות זאת והאדומים דרשו ממינהלת הליגה לפסוק לזכותם ניצחון טכני.
"לאחר סבב שיחות בין יו"ר מינהלת הליגה שמואל פרנקל וראשי הקבוצות, מכבי ת"א תעביר להפועל את מלוא הכרטיסים למשחק הדרבי הקרוב לפי התקנון", נאמר בהודעת המינהלת. יש לציין כי העניין נסגר, בסופו של דבר, בתיווך פרנקל, יו"ר מכבי ת"א שמעון מזרחי ואחד הבעלים דייויד פדרמן.
2 צפייה בגלריה
יגיעו לדרבי? אוהדי הפועל ת"א
יגיעו לדרבי? אוהדי הפועל ת"א
יגיעו לדרבי? אוהדי הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
במינהלת הליגה מתכוונים בכל מקרה לקיים ישיבת דירקטוריון בהמשך העונה כדי למנוע מקרים כאלה בעתיד. "אני חושב שכל משחק כדורסל ללא קהל חוץ הוא דבר שאסור שיקרה", אמר יו"ר מינהלת הליגה, שמואל פרנקל. "אני חושב שמכבי טועה בהתנהגות שלה. ניסיתי במשך שבוע לדבר עם אנשי מכבי, לחצתי עליהם כמה שאפשר וחזרתי על כך כמה פעמים שהם עושים טעות. לצערי לא הצלחתי".
הבוקר, כשמכבי ת"א עוד סירבה להעביר אליה כרטיסים, הפועל תל אביב הגיבה והבהירה כי דרשה לפסוק על הפסד טכני של הצהובים. "ביום חמישי נאלצנו, בחוסר ברירה, לשתף את התקשורת בהחלטה של מכבי להפר ברגל גסה את תקנון המנהלת ואיגוד הכדורסל ולא להעביר לנו כרטיסים לדרבי וזאת לאחר שבוע של התנהלות שקטה מול מינהלת הליגה שגילתה, לצערנו, אוזלת יד ונראתה חסרת מוטיבציה לאכוף את התקנון שלה עצמה על מכבי ת"א", טענו בהפועל ת"א. לבסוף, כאמור, העניין סודר.
2 צפייה בגלריה
שמעון מזרחי, דייויד פדרמן ושי רקאנטי
שמעון מזרחי, דייויד פדרמן ושי רקאנטי
הסכימו להעביר כרטיסים לאוהדי הפועל. פדרמן ומזרחי
(צילום: עוז מועלם)