שתף קטע נבחר

זהבי: "עוברים בראש חלומות על שלב הבתים"

הפועל ת"א נמצאת בסראייבו לקראת משחק הגומלין מול ז'לז'ניצר. כובש שער האליפות מכוון גבוה: "היה כיף לשמוע את המנון ליגת האלופות בבלומפילד, רוצים לשמוע אותו בבתים". על בן סהר: "שחקן מצוין, שיכול לתרום למערכת"

הפועל ת"א נחתה אמש בסראייבו, בוסניה, שם תפגוש ביום חמישי את הדאבליסטית המקומית ז'לז'ניצר, במשחק הגומלין של סיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות. האדומים, שהביסו את הבוסנים 0:5 במשחק הראשון בבלומפילד, לא מקלים ראש ביריבה ומגיעים למשחק במטרה ברורה - לצבור עוד ניצחון יוקרתי מול יריבה אירופית.

 

אלי גוטמן יהנה מסגל מלא במשחק, כאשר נכון לעכשיו עדיין לא ברור האם יהיו שינויים ביחס להרכב שפתח בבלומפילד. "נעלה עם ה-11 הטובים ביותר שלנו", הבהיר המאמן לפני ההמראה לבוסניה, כאשר מסתמן כי ההרכב ששיחק ביום חמישי שעבר ימשיך לקבל קרדיט.


זהבי בנתב"ג: "למרות שאנחנו מובילים 0:5, לא הגענו לטיול" (אורן אהרוני)

 

הקשר ערן זהבי, שצפוי לשחק גם ביום חמישי כקשר אחורי לצידו של אביחי ידין, התייחס למשחק ואמר: "הגענו לפה בשביל לנצח ולעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר, כפי שעשינו בבלומפילד. הפועל ת"א רוצה לנצח בכל משחק, גם אם זה משחק אימון, כך שעל אחת כמה וכמה שמדובר במשחק במסגרת מוקדמות ליגת האלופות".

 

"מצפה לנו משחק קשה ביום חמישי", המשיך הקשר הצעיר. "אני לא מאמין שיילך לנו קל כמו שהיה לנו בבלומפילד. בבית שלהם ועם הקהל שלהם אני לא מאמין שיהיה לנו פשוט, אבל אנחנו רוצים לנצח. המשחק הזה מהווה הכנה טובה גם למשחק הבא, אם נעבור שלב, ורק אחר כך נתחיל להתכונן למשחקים הבאים".


האדומים חוגגים במשחק הראשון. זהבי: "לא יהיה פשוט" (אלי אלגרט)

 

"לא הגענו לטיול - למרות שאנחנו מובילים 0:5 מהמשחק הראשון, שום דבר עוד לא נגמר ואנחנו צריכים לנצח גם במשחק הזה. אנחנו רוצים לעשות את הדברים על הצד הטוב ביותר כדי לקבל בטחון לקראת המשחק הבא. אנחנו צריכים לקחת את הדברים הטובים ולהמשיך אותם, ובמקביל לשפר את הדברים הפחות טובים ולהמשיך הלאה", הוסיף מי שאחראי על שער האליפות בעונה שעברה.

 

על היריבה שמחכה להפועל ת"א בשלב הבא במפעל אמר זהבי: "הבנתי שאקטובה זו היריבה שנפגוש ככל הנראה ומדובר בקבוצה טובה שעשתה למכבי חיפה הרבה בעיות בשנה שעברה. במעמדים האלה צריך להתמודד עם ההגרלה שמקבלים ולעבור את מי שבא. אני מקווה שנעבור גם אותם ונמשיך במפעל עוד סיבוב".


בן סהר. זהבי: "שחקן עם איכויות כמו שלו יכול לתרום למערכת" (AP)

 

כשנשאל האם במועדון כבר מרשים לעצמם לחלום על השתתפות היסטורית בליגה האלופות, השיב זהבי ואמר: "ברור שאנחנו חושבים על שלב הבתים ורוצים להגיע לשם, אבל הדרך עוד ארוכה. החלומות על

שלב הבתים תמיד עוברים בראש. היה כיף לשמוע את המנון ליגת האלופות בבלומפילד, כולם התרגשו ואנחנו רוצים לשמוע אותו גם בשלב הבתים".

 

"סהר יכול לעזור לנו"

בתוך כך, עסקת בן סהר עדיין לא הושלמה, על אף דיווחים בספרד לפיהם הושלמה השאלתו של החלוץ להפועל ת"א. הנהלת הקבוצה עובדת שעות נוספות על מנת לסגור את העסקה מול אספניול, לאחר שסהר עצמו כבר סיכם את תנאיו במועדון בו גדל לעונה עם אופציה לעונה נוספת. נכון לעכשיו הפערים בין הקבוצות עומדים על גובה דמי ההשאלה, כאשר אספניול דורשת כ-100 אלף אירו והפועל לא מעוניינת לשלם כלל.

 

זהבי התייחס להגעתו האפשרית של סהר ואמר: "בן שחקן מצוין ואני חושב שהוא יכול לעזור לנו כמו כל שחקן שמגיע לקבוצה. שחקן כמו בן, עם איכויות כמו שלו, יכול לתרום למערכת. כל מי שבא להפועל ת"א מתקבל בברכה וכך גם הוא יתקבל אם יגיע".

 

הדאבליסטית תערוך הערב את האימון המסכם לקראת המשחק מחר, כאשר לפניו תתקיים מסיבת העיתונאים המסורתית בה ייטלו חלק המאמן אלי גוטמן ואחד משחקני הקבוצה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים