יום שני, 10.06.2024 שעה 15:25
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

איביץ': ידעתי שתהיה בעיה עם שמואלביץ' ב-VAR

מאמן מכבי תל אביב ביקר את השיפוט אחרי ה-0:1 הדרמטי על הפועל חיפה: "לפני המשחק אמרתי לזיו - 'אתה תראה שיהיו בעיות היום', מישהו צריך לטפל בזה"

|
ולאדן איביץ'' (איציק בלניצקי)
ולאדן איביץ'' (איציק בלניצקי)

הכל היה מוכן לאיבוד נקודות נוסף של מכבי תל אביב בבית, עד שהגיע ג’ורג’ה יובאנוביץ’ ועם שער פשוט ענק, העניק לצהובים 0:1 יקר וקשה מאוד מול הפועל חיפה. המאמן ולאדן איביץ’ דיבר בסיום. 

“אני חושב שאין אף קבוצה בליגה שמייצרת כל כך הרבה מצבים כמונו, זה קורה כמעט בכל משחק” אמר איביץ’ בסיום. “אני לא יכול לבוא בטענות לשחקנים שלי, הם יצרו מצבים, הכינו את עצמם לפני המשחק כדי לנצח את המשחק. לפעמים אין לך מזל, אבל זה הכדורגל. הם לא מרגישים טוב עם ההחמצות, אבל אני מאוד מעריך את איך שהם נלחמים כל יום, יש להם מנטליות חזקה להתאושש כל משחק, זה מראה על אופי”.

מה חסר לחלוצים שלכם כדי לנצל את המצבים?
“לכל חלוץ חשוב לנצל את המצבים, הם מחמיצים הרבה אבל הם גם כובשים הרבה. כמובן שהפסדנו כמה נקודות בלי סיבה אבל זה הכדורגל, זה חלק מהמשחק וכמובן שכשאנחנו מייצרים מצבים, אני מרוצה. המשחק הזה יכול היה להיגמר 0:0, אבל מי שמבין כדורגל לא מסתכל רק על התוצאה. גם אם זה היה נגמר 0:0, לא הייתה לי מילה רעה לשחקנים”. 

ג''ורג''ה יובאנוביץ' ואבי ריקן מאוכזבים (איציק בלניצקי)ג''ורג''ה יובאנוביץ' ואבי ריקן מאוכזבים (איציק בלניצקי)

איך אתה מסכם את הסיבוב הראשון?
”כמובן שיכולנו להיות יותר טובים, אבל אנחנו מגיעים אחרי שתי עונות בלי זכייה בתואר, היה צריך לבנות את הקבוצה עם כמה שחקנים חדשים שהגיעו, זה לא קל, היינו צריכים לעשות התאמות מבחינה מנטלית כקבוצה. המשחק הזה ייתן לנו כוח, אני שמח בשביל האוהדים שלנו, הם באים לפה וממלאים את האצטדיון ואני בטוח שהם נהנים מהמשחק, כשהקבוצה מצליחה לייצר מצבים. זאת הייתה הופעה טובה שלנו ואני בטוח שעם עבודה קשה נוכל לעשות דברים יפים”.

עוד הוסיף המאמן: “יש לנו עוד הרבה דברים להשתפר בהם, אנחנו קבוצה שרוצה להשתפר כל הזמן. קודם כל כקבוצה אבל גם מבחינה אינדיבידואלית, כל שחקן יותר להיות טוב יותר והעבודה שלנו לדאוג שזה קורה. חשוב מאוד שניצחנו את המשחק הזה, עכשיו יש לנו פגרה קצרה, אנחנו צריכים להיות מוכנים ואני בטוח שהשחקנים שלי יקחו את הדברים האלה בשיא הרצינות ויגיעו כמו שצריך לחלק השני של העונה”.

ג'ורג'ה יובאנוביץ' חוגג (איציק בלניצקי)ג'ורג'ה יובאנוביץ' חוגג (איציק בלניצקי)

במסיבת העיתונאים, איביץ’ ביקר בחריפות את איתן שמואלביץ’: “ידעתי שתהיה בעיה עם שמואלביץ׳ ב-VAR. לפני המשחק אמרתי ליואב זיו – ‘אתה תראה שיהיו איתו בעיות היום’ (הוא השופט שהרחיק אותו בטרנר). היה גול חוקי לגמרי. מאה אחוז גול. אין שאלה. אין ספק. אבל מה אני יכול לעשות? אני מאמן מכבי ת״א, אני לא המועדון. מישהו צריך לטפל בזה”.

ערן זהבי מתלונן לנאאל עודה (איציק בלניצקי)ערן זהבי מתלונן לנאאל עודה (איציק בלניצקי)

כובש שער הניצחון, ג’ורג’ה יובאנוביץ’, אמר: “היה משחק קשה מההתחלה, הבקענו שני שערים אבל שניהם נפסלו. לאחר מכן זה נהיה הרבה יותר קשה, אבל בסוף השגנו ניצחון חשוב מאוד. במשחק אחד יכול להיות שתבקיע בכל בעיטה ומשחק לאחר מכן תחמיץ, זה הכדורגל. בסופו של דבר, היה חשוב ללכת לפגרה עם שלוש נקודות. ההחמצות? אני חושב שאני מגיע השנה להרבה יותר מצבים, בגלל זה נראה שאני מחמיץ יותר. אני צריך לעבוד קשה יותר וגם זה יגיע. אני לא מאוכזב שלא זומנתי לסגל של נבחרת סרביה, יש לה סגל גדול ועמוק, אני רק רוצה להודות למאמן ולצוות שלו". 

מאמן הפועל חיפה, רוני לוי אמר מנגד: “תחושת פספוס, נכנסנו למשחק רע מאוד. יכול להיות שהיה קשה לשחקנים אחרי מכבי חיפה שהם עשו שם עבודה טובה. אני חושב שככל שעבר הזמן השתפרנו ועמדנו טוב יותר, יצאנו טוב יותר קדימה, אבל אין ספק שלהפסיד בדקה הזאת זה הכי אכזרי, אבל כל הכבוד לשחקנים שנתנו הכל. היו מאוד מחויבים, מאוד רציניים, זה מאוד מאכזב”.

ג''ורג''ה יובאנוביץ'' חוגג (איציק בלניצקי)ג''ורג''ה יובאנוביץ'' חוגג (איציק בלניצקי)

עם חלק קדמי קצת יותר איכותי יכולתם לקחת אולי אפילו יותר מנקודה?
”קיבלנו החלטות רעות בחלק האחרון, מצאנו את היריב חשוף, למרות שזו קבוצה מאוד חזקה עם מאמן מצוין, הגענו למצבים שרצינו להגיע לעומק של הרחבה שלהם אבל המסירה האחרונה הייתה פחות טובה. יכול להיות שלפעמים שחקנים עובדים חזק מדי זה פוגע בהם בחלק הקדמי, אני מאמין שעם הזמן גם זה ישתפר להם”.

עוד הוסיף המאמן: “אנחנו נעבוד הרבה על משחק ההתקפה, אנחנו רואים שאנחנו לוקים בחסר ולא מגיעים למספיק מצבים, יש המון מה להשפר ונעבוד גם אם זה”.

רוני לוי (איציק בלניצקי)רוני לוי (איציק בלניצקי)

קשר הפועל חיפה, תמיר גלזר אמר: "הפסד כואב, אני חושב שעשינו משחק טוב והיינו צריכים לנצח אם היינו מרוכזים יותר בשליש האחרון. צריכים להפסיק לאצת עם המחמאות ולנצח. רוני הגיע ועשה סדר, אנחנו נראים טוב יותר בעיקר מבחינה הגנתית. אני מאמין שאחרי הפגרה נראה הפועל חיפה אחרת. איך השיח בין האחים? אנחנו מאוד מפרגנים אחד לשני, שלושתנו החברים הכי טובים, תמיד אחרי משחקים אנחנו מנתחים ביחד מה טוב ומה צריך לשפר. כל הכבוד למכבי תל אביב על השלוש נקודות אבל אני מסתכל עלינו, הפנים הלאה, לפגרה".

על התדמית האגרסיבית שנוצרה לו אמר: "אני חושב שמי שמכיר אותי מבחינה אישית יודע כמה אני בן אדם טוב והאחרון שרוצה לפגוע בשחקנים אחרים. אני חושב שנוצרה לי תדמית של שחקן קשוח במיוחד ואגרסיבי מאוד, אני האחרון שיפגע בכוונה בשחקנים יריבים. רוצה שכולם יהיו בריאים. אני רוצה להודות לקהל שלנו שהגיע ותמך".

אסור לפספס
נגןהצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
הצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
נגןצ'ארלס בארקלי כמעט ומכניס אגרוף לאוהד
צ'ארלס בארקלי מאיים על אוהד מציק באגרוף
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */