דראפיץ': "צריכים לעשות פחות טעויות"
(באדיבות ONE)
מכבי חיפה תנעל מחר (ראשון, 20:30) את הסיבוב הראשון במשחק ביתי בסמי עופר מול הפועל ת"א, בסיומו תצא לפגרת המונדיאל שהיא כל-כך מחכה לה. הירוקים יקיימו את משחקם ה-26 מפתיחת העונה והעומס הגדול משפיע מאוד על הקבוצה, אם זה בפציעות או בעייפות.
חיפה כבר הבטיחה את אליפות הסיבוב הראשון ותנסה להשיג ניצחון מספר 11 ב-13 משחקים. "ההישג יהיה אם נסיים במקום הראשון גם בסוף העונה", אמר מאמן הקבוצה, ברק בכר. "תמיד כיף להיות ראשון. נצטרך להיראות הרבה יותר טוב מאשר איך ששיחקנו בדרבי".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
"נצטרך להיראות הרבה יותר טוב מאשר איך ששיחקנו בדרבי". בכר
(צילום: גיל נחושתן)
"הריקוד האחרון" של מסי ורונאלדו | "מונדיאל במדבר" - האזינו לפרק השני
על היריבה אותה יפגוש מחר, אמר בכר: "יש שם מאמן (סלובודן דראפיץ') שיודע כדורגל ויודע להעניש. אנחנו רוצים לסיים את התקופה הזו בניצחון טוב. כל המשחקים האחרונים נגד הפועל ת''א היו קשים ואני בטוח שזה מה שיהיה גם הפעם. נצטרך להיות מוכנים ולא יהיו תירוצים. אני פחות מסתכל על העבר והסטטיסטיקה, חשוב להיות מוכנים".
על העובדה שעונש סגירת היציע הצפוני בוטל ושוב סמי עופר יהיה מלא ב-30 אלף אוהדים, אמר המאמן: "בית הדין לקח החלטה חכמה. המועדון עובד קשה כדי לתפוס מי שספציפית מנסה ופוגע בקבוצה".
2 צפייה בגלריה
שרי ואצילי
שרי ואצילי
שוב יעלו בהרכב. שרי ואצילי
(צילום: גיל נחושתן)
קפטן הקבוצה נטע לביא, שזומן גם לסגל הנבחרת למשחקי הידידות מול זמביה וקפריסין, הוסיף: "אני אוהב וגאה להיות בנבחרת. כיף לשחק כדורגל, גם אם זו בתקופה עמוסה". בכר צפוי לסחוט את הלימון ולעלות בהרכב החזק שלו: עם צ'ארון שרי, עומר אצילי (שאתמול האריך את חוזהו במועדון), דין דוד ופרנצדי פיירו בחלק הקדמי.
בכר החליט לאפשר חופש ארוך של שבועיים לשחקני הקבוצה אחרי המשחק. "אנחנו רואים חשיבות גדולה שהשחקנים ינוחו", אמרו במועדון. "שייהנו מזמן איכות עם המשפחות אחרי תקופה אינטנסיבית ומוצלחת".