בשיתוף הטוטו
לא קל להיות ספורטאי מקצועני, בטח לא כשאתה עדיין בגיל הנוער, אין לך ספונסרים ואתה עוד לא זוכה בפרסים כספיים.
ספורטאי עבר רבים מספרים על ההקרבה הגדולה שעשו משפחותיהם כדי שהם יוכלו להגשים את החלום ויהפכו לאלופי ישראל או למובילים בתחום שבו עסקו. הם גם יוכלו לספר על חברים רבים לדרך, שנאלצו לנשור כי לא עמדו בעלויות הכלכליות, וכך "בוזבזו" כישרונות גדולים רבים שיכלו להפוך לספורטאים בולטים.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
בדיוק כדי לעזור לאלה נוסד פרויקט "טופ טאלנט 2" של הטוטו וקבוצת "ידיעות אחרונות", שבו שותפים משרד התרבות והספורט ועמותת "ערכים בספורט". במסגרת הפרויקט יוענקו מענקים לעשרה ספורטאים צעירים, בני 18-13, שמובילים בתחומם וצריכים תמיכה כדי לעשות צעד נוסף קדימה. אתם לא חייבים להיות אלופי המדינה בתחומכם, אבל כן כאלה שכבר השתתפו באליפויות ישראל, אולי גם בתחרות בינלאומיות רשמיות, ונחשבים לספורטאים המובילים במועדונים שלכם.
כל אחד מהנבחרים יזכה במענק של עשרת אלפים שקל, שבו יוכל להשתמש לקידום הקריירה. מה, למשל, תוכלו לעשות עם הכסף? לקנות ציוד ספורט שיעזור לכם; לממן הסעות לאימונים ותחרויות; לשכור מאמן אישי שתמיד חלמתם לעבוד איתו; ועוד.
כיצד תיעשה הבחירה: בשלב זה מתחילה ההרשמה. אם אתם (או ילדיכם) עונים לקריטריונים שצוינו לעיל - היכנסו לטופס והירשמו. שימו לב, יש לצרף שורה של מסמכים, למשל המלצות מהמאמנים או ראשי האיגוד בענף שבו אתם עוסקים, ומסמכים נוספים.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
לאחר שתסתיים ההרשמה תעבור ועדה ציבורית על כל הבקשות. בוועדה יהיו חברים סגן ראש מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט אבי בנבנישתי, מנכ"לית עמותת "ערכים בספורט" בת אל ג'רבי, דובר הטוטו אסף שלונסקי, והמשנה לעורך מדור הספורט של "ידיעות אחרונות" ו-ynet רועי גינת. חברי הוועדה יבחרו 24 מועמדים על פי הישגיהם הספורטיביים עד היום ועל פי הצורך במענק – מצבו הסוציו-אקונומי של המועמד ועד כמה המלגה עשויה לעזור להתקדמותו. הוועדה תיקח בחשבון שיקולי גיוון: מתן ייצוג הולם בפרויקט לבנים/בנות, נציגי ענפים שונים, תושבי הפריפריה, מיעוטים ועוד.
בשלב הבא יבחרו גולשי אתר ynet את הספורטאים שלדעתם הכי מגיעה להם תמיכה. כל אחד מהעשרה שיקבלו הכי הרבה קולות – יזכה במענק בסך 10,000 שקלים. הפרויקט יסתיים בטקס חגיגי, שבו יוענקו לזוכים המענקים.
אז למה אתם מחכים? כנסו לטופס והירשמו>>
בשיתוף הטוטו
פורסם לראשונה: 07:00, 11.11.22