11 ימים לפני המשחק הראשון שלה במונדיאל, מסתמן שנבחרת סנגל ספגה את המכה הקשה ביותר שהייתה יכולה לקבל. לפי דיווח בל'אקיפ, הקפטן והכוכב הבלתי מעורער סאדיו מאנה, יחמיץ את קטאר 2022 לאחר שנפצע אמש (שלישי) במהלך ההצגה של באיירן מינכן 1:6 מול ורדר ברמן והוחלף כבר בדקה ה-20.
מונדיאל 2022 בקטאר: הספירה לאחור
השחקן נפגע ברגלו ועל פי הדיווח ייעדר למשך מספר שבועות. בצוות הרפואי של באיירן היו בטוחים תחילה שמדובר במכה בלבד, אך מאנה כנראה סובל מפגיעה בגיד ויוכל לחזור לשחק רק אחרי הטורניר.
2 צפייה בגלריה
סאדיו מאנה
סאדיו מאנה
סנגל תסתדר בלעדיו? מאנה
(צילום: MCT)
מאנה אמור היה להיות התקווה הגדולה של סנגל להגיע רחוק במונדיאל. הוא עבר בקיץ האחרון לבאיירן מינכן אחרי שש עונות בליברפול, במהלכן זכה עם הקבוצה בכל תואר קבוצתי אפשרי. העונה כבש שישה שערים והוסיף שלושה בישולים במדי הבווארים ב-14 מחזורים בבונדסליגה, והוסיף עוד שלושה שערים בשלב הבתים של ליגת האלופות. הוא גם הכובש המצטיין של סנגל בכל הזמנים עם 34 שערים.
מאנה עלול להצטרף למספר גדול של שחקנים בכירים שיחמיצו את הטורניר בשל פציעות, כולל פול פוגבה ואנגולו קאנטה מנבחרת צרפת, דיוגו ז'וטה מנבחרת פורטוגל, ג'ורג'יניו ויינאלדום מנבחרת הולנד ועוד. בנוסף, באנגליה דווח היום שמגן הנבחרת ריס ג’יימס שנפצע בברך והיה בספק, יחמיץ סופית גם הוא את המונדיאל.
2 צפייה בגלריה
ריס ג'יימס מול קאלום מגרגור
ריס ג'יימס מול קאלום מגרגור
מכה גם לאנגליה. ג'יימס
(צילום: getty images)
המאמן אליו סיסה יפרסם את הסגל לקראת המונדיאל ביום שישי הקרוב. סנגל תפתח את המונדיאל במפגש מול הולנד במסגרת בית 1 של גביע העולם ולאחר מכן תפגוש את קטאר ואקוודור. הנבחרת אמורה להיות הפייבוריטית הברורה לסיים שנייה אחרי הולנד, אך ההיעדרות של מאנה - במידה ואכן תקרה - משנה לגמרי את מאזן הכוחות.