הליגות בגרמניה, ספרד ואיטליה נמשכו היום (שלישי) עם מחזור אמצע שבוע. במרכז הערב: נאפולי גברה 0:2 על אמפולי והשיגה ניצחון ליגה 11 ברציפות; בורוסיה דורטמונד נכנעה בתוצאה זהה לוולפסבוג הלוהטת; באיירן מינכן הביסה 1:6 את ורדר ברמן בעזרת שלושער של סרג' גנאברי, אך נותרה מודאגת אחרי שסאדיו מאנה נפצע והוחלף בדקה ה-20; ורק 0:0 למילאן עם קרמונזה.

איטליה

נאפולי – אמפולי 2:0 | זה היה קשה, זה היה ללא חביצ'ה קאברצ'חליה הפצוע, וזה דרש 69 דקות של יזע, אבל נאפולי השיגה ניצחון ליגה 11 ברציפות. הירבינג לוזאנו עלה מהספסל בדקה ה-64, וכבש בפנדל בדקה ה-69. סבסטיאן לופאטו הורחק בדקה ה-74 אחרי כרטיס צהוב שני, ופיוטר זיילינסקי - שעלה גם הוא מהספסל יחד עם לוזאנו - הכפיל בדקה ה-88. לנאפולי נותר לעבור בשלום רק עוד משחק אחד (מול אודינזה ביום שבת) על מנת לצאת לפגרת המונדיאל כשהיא בלתי מנוצחת בליגה.
7 צפייה בגלריה
הירבינג לוזאנו
הירבינג לוזאנו
עלה מהספסל וניצח את המשחק. לוזאנו
(צילום: גטי אימג'ס)
קרמונזה – מילאן 0:0 |אחרי הניצחון של נאפולי, האלופה לא יכולה הייתה להרשות לעצמה איבוד נקודות מול הקבוצה מהתחתית. היא שלטה לחלוטין על הנעשה בכר הדשא (החזיקה בכדור 73 אחוז מהזמן), והייתה מסוכנת בהרבה מיריבתה (רשמה 16 איומים על השער לעומת 6 של קרמונזה) אך לא הצליחה להכניע אותה. מילאן, שנמצאת במקום השני, רחוקה כבר שמונה נקודות מנאפולי.
7 צפייה בגלריה
רפאל לאאו
רפאל לאאו
משחק רביעי ברציפות ללא שער בכל המסגרות. לאאו
(צילום: AFP )
במשחק נוסף: ספציה - אודניזה 1:1

גרמניה

באיירן מינכן – ורדר ברמן 1:6 | במשחק שסומן כמוקש פוטנציאלי, האלופה והמוליכה הראתה שהמשבר של פתיחת העונה כבר הרחק מאחוריה, ושטפה את המגרש בדרך לניצחון תשיעי ברציפות בכל המסגרות. ג'מאל מוסיאלה כבש את שערו התשיעי העונה (6), אבל אנתוני יונג השווה כבר לאחר ארבע דקות. שערים של סרז' גנאברי (22, 28) ולאון גורצקה (26) סגרו את הסיפור עוד לפני הדקה ה-30, ושחקן הכנף השלים שלושער בדקה ה-82. מתיאס תל עלה מהספסל וחתם את תוצאת המשחק (84). אריק מקסים שופו-מוטינג, שכבש לפחות שער אחד בכל אחד משבעת המשחקים האחרונים (בסך בכל כבש במהלכם תשעה שערים ובישל עוד שלושה), החמיץ פנדל בדקה ה-17 והוחלף בדקה ה-57 כשהוא לא מעורב בשערים. סאדיו מאנה נפצע והוחלף בדקה ה-20. טרם ברור מה היא חומרת הפציעה, אך הכוכב ירד לחדר ההלבשה בכוחות עצמו. כל זאת 12 ימים לפני שסנגל תעלה למשחקה הראשון במונדיאל בקטאר.
7 צפייה בגלריה
גנבארי חוגג
גנבארי חוגג
הצטיין עם שלושער. גנבארי
(צילום: רויטרס)
7 צפייה בגלריה
שטפו את המגרש. שחקני באיירן חוגגים
שטפו את המגרש. שחקני באיירן חוגגים
שטפו את המגרש. שחקני באיירן חוגגים
(רויטרס)
וולפסבורג – בורוסיה דורטמונד 0:1 | המארחת, שלא הפסידה מאז המחזור השביעי, המשיכה את התקופה המצוינת שלה. אחרי שהביסה 0:4 את בוכום ו-0:3 את מיינץ, היום היא השיגה ניצחון קריטי על הקבוצה לה הפסידה בכל שמונת המשחקים האחרונים ביניהן. למעשה, מדובר בניצחון הראשון של וולפסבורג על דורטמונד מאז 2015. הבלם מיקי ואן דה ואן כבש כבר בדקה השישית, ולוקאס אנמצ'ה - שעלה מהספסל בדקה ה-75 - הכפיל בדקה ה-91. דורטמונד נעצרה אחרי שלושה ניצחונות ליגה, והיא רחוקה כבר שש נקודות מבאיירן מינכן המוליכה.
7 צפייה בגלריה
מיקי ואן דה ואן
מיקי ואן דה ואן
שער ראשון העונה. ואן דה ואן
(צילום: רויטרס )
7 צפייה בגלריה
יוספה מוקוקו
יוספה מוקוקו
לא כבש הפעם. מוקוקו
(צילום: EPA)
במשחקים נוספים: בוכום - בורוסיה מנשנגלאדבך 1:2 שטוטגרט - הרטה ברלין 1:1

ספרד

אתלטיק בילבאו - ריאל ויאדוליד 0:3 | עם שער אחד בלבד מפתיחת העונה (אי שם במחזור הראשון), שון וייסמן פתח בהרכב קבוצתו, אבל הוחלף בפתיחת המחצית השנייה ולא סייע לה מול אחת הקבוצות המלהיבות של העונה. גורקה גורוזטה - שכבש את השער היחיד של בילבאו בהפסד 2:1 לג'ירונה במחזור הקודם - התכבד היום בצמד (18, 51), ודני ויביאן חתם את תוצאת המשחק (78). מדובר בניצחון בית הראשון של בילבאו על ויאדוליד מאז עונת 2013/14.
7 צפייה בגלריה
שון וייסמן
שון וייסמן
נותר עם שער אחד העונה. וייסמן
(צילום: EPA)
במשחק נוסף: אלצ'ה - ג'ירונה 2:1
פורסם לראשונה: 21:25, 08.11.22