הפועל תל אביב תארח את בית"ר ירושלים במחזור הקרוב בליגת העל, משחק שחלק רואים אותו בתור הסופר קלאסיקו הישראלי. לא משנה באיזה מקום הקבוצות נמצאות, תמיד היציעים יהיו מלאים. ובמפגש יוקרתי וטעון שכזה, 25 אלף צופים היו אמורים למלא את יציעי בלומפילד. אבל ההתאחדות, המשטרה ובתי דין חשבו אחרת. אותם גופים ממשיכים את מדיניות החלם ומונעים מאוהדים רבים לראות את קבוצתם האהובה.
למרות מחירי הכרטיסים היקרים, מחסור בכרטיסי נוער, מגבלות רבות וכדורגל ברמה נמוכה, אוהדים רבים רוצים לבוא ולראות משחקים, ולכאורה מונעים מהם לעשות זאת. תראו את המשחק בו הפועל אירחה בבלומפילד את קריית שמונה ללא קהל. 250 אוהדים בערך, וביניהם גם ילדים רבים, באו כדי לדחוף את קבוצתם האהובה מחוץ לאצטדיון ולצפות יחדיו במשחק בהקרנה משותפת - כפי שאירע פעמים רבות בשנים האחרונות ללא שום הפרעה מהמשטרה. אבל אחרי הדרבי הדריכות הייתה גבוהה, ועשרות שוטרים, אופנועים ופרשים חיכו מחוץ לשערים 4-5 כדי למנוע את ההקרנה.

1 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)

האלימות ברחובות משתוללת, אזרחים קמים בבוקר לצאת לעבודה ולא מוצאים את רכבם. בדרום אנשים לא יכולים לנהל את שגרת החיים, עסקים רבים מאוימים, הטרדות מיניות באוטובוסים עלו באחוזים גבוהים ביותר, וזה רק קצת הקרחון. אבל המשטרה הציבה לעצמה יעד חשוב ביותר, עדיפות ראשונה לפני כל הבעיות במדינה: לגרום לאוהדים להדיר את רגליהם מהמגרשים. כולנו כאחד צריכים להפגין לפי דין נגד עונשים קולקטיביים והריסת ענף הכדורגל.
הכדורגל שייך לאוהדים. בכבוד רב, ירון משער 7
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.