לאחר ניצחון הבכורה בעידן רוני לוי, בהפועל חיפה מתכוננים לדרבי מול מכבי חיפה במחזור הקרוב בליגת העל. עד כה 5,000 אוהדי הפועל חיפה הבטיחו את מקומם באצטדיון, כאשר במועדון יש צפי שכ-7,000 יגיעו למשחק. במשטרה הודיעו כי הם נערכים בכוננות מוגברת ולא יאפשרו זליגה של אוהדים ליציעי היריבה.
במסיבת עיתונאים לקראת המשחק אמר רוני לוי: "היה חשוב מאוד לנצח במשחק הביתי האחרון. יש לנו עוד הרבה דברים להשתפר ונהיה קבוצה איכותית יותר. מכבי חיפה זו קבוצה עם מאמן ושחקנים נהדרים שמשחקת כדורגל התקפי ויצירתי. אנחנו נצטרך לעבוד קשה מאוד כדי להצליח מולם".
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל חיפה רוני לוי עם הבעלים יואב כץ ועם לואי טהא
מאמן הפועל חיפה רוני לוי עם הבעלים יואב כץ ועם לואי טהא
בהפועל חיפה מתכוננים לדרבי. רוני לוי עם יואב כץ ולואי טהא
(צילום: איתן גליקמן)
על יחסי הכוחות: "אני מאמין גדול בשחקנים שלי כדי להצליח ואני בטוח שלמרות שאני איתם רק שני משחקים הם רציניים ורוצים מאוד להצליח. אני עדיין לומד בהפועל חיפה מה צריכים לעשות - היו מגיעים נגדנו למצבים והיינו חשופים בהגנה וזה התייצב אבל יש עדיין דרך ארוכה כדי להצליח". כשנשאל על היריבות בין הקהלים הפתיע מאמן האדומים ואמר: "לאורך השנים הייתה מערכת יחסים מצוינת בין קהלי האוהדים חשוב שתישמר מערכת יחסים רגועה בין קהלי האוהדים".
הבעלים יואב כץ: "אני מאמין שהכל יעבור בשלום, לא מאמין שיקרה משהו במשחק. יש דרישה לכרטיסים רבים אצלנו למעלה מ-7,000. חיפה זו עיר שהולכים ביחד אני לא חושש משום דבר. המשטרה והסדרנים יתפרסו בנקודות שונות ולכן אין ממה לחשוש. האוהדים חייבים לכבד את החוקים והכל יעבור בשלום, אני מרוצה מההגעה של רוני ומצפים להמשיך בהצלחה".
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל חיפה
אוהדי הפועל חיפה
5,000 אדומים הבטיחו את מקומם בדרבי. אוהדי הפועל חיפה
(צילום: עוז מועלם)
על המפגש עם הירוקים אמר כץ: "כוכבים יש בשמים אנחנו לא כאלו קטנים גם מול מכבי חיפה עם כל השחקנים שלה, נגיע נתמודד ונהיה מרוכזים כדי להצליח".
הבלם לואי טהא התייחס להבדלים בין הקבוצה תחת רוני לוי, למה שהיה לפני כן: "אנחנו יותר מתואמים ויותר מקריבים עתה. התפרקנו מול אשדוד ומאז שחאתם הגיע אנחנו מחוברים יותר. רוני הגיע עם תוכנית של ארבעה בהגנה וקישור מעובה ואנחנו עם הפנים לדרבי. אנחנו שחקנים מקצוענים יודעים מי זו מכבי חיפה אבל נגיע מול הקבוצה ששיחקה בליגת האלופות והמטרה היא להגיע בגישה טובה כדי לנצח".