הפועל באר-שבע המשיכה אתמול (ראשון) בכושר הנהדר שבו היא נמצאת ונצמדה למכבי ת"א במקום השני לאחר הניצחון 0:3 על בני-ריינה. זה היה ניצחון ליגה שלישי ברציפות לקבוצה של אליניב ברדה, והמטרה של הקבוצה היא לצבור עוד שני ניצחונות בימים הקרובים: ביום ברביעי בבית נגד הפועל חדרה וביום ראשון בחוץ נגד קריית-שמונה, וכך לצאת לפגרת המונדיאל במרחק של לא יותר מארבע נקודות מהמובילה מכבי חיפה.
באר-שבע קיבלה יום נהדר מרמזי ספורי, שהוכיח כי חזר לעצמו לאחר הפציעה בשריר הירך האחורי. אחרי שכבש ביום חמישי נגד אוסטריה וינה בקונפרנס ליג, אתמול הוא הוסיף צמד. בכלל, שחקני ההתקפה של באר-שבע נראו טוב מאוד: שאפי סולימנוב ואדריאן פאון בישלו, והמחליפים דור מיכה ואיתי שכטר הובילו מבצע קבוצתי נהדר בשער השלישי.
3 צפייה בגלריה
שחקן הפועל באר-שבע רמזי ספורי
שחקן הפועל באר-שבע רמזי ספורי
באר-שבע קיבלה משחק נהדר ממנו. רמזי ספורי
(צילום: דניאל כהן)
מי ששוב הפך לשיחת היום בסיום המשחק הוא רותם חטואל, אך הפעם מהסיבות הלא נכונות. שחקן ההתקפה שקיבל לאחרונה המון מחמאות על השיפור ההתנהגותי שלו, שוב הראה שעדיין יש הרבה על מה לעבוד איתו בצד המנטלי. אתמול, במסגרת הרוטציה שעורך ברדה בסגל כדי למנוע פציעות ועומסים, חטואל לא שותף. לאחר שהתחמם ובוצעו כל חמשת החילופים הוא ירד באכזבה לספסל.
גם שיחה שקיים עם ברדה תוך כדי משחק, שבמהלכה הסביר המאמן את צעדיו, לא עזרה לשפר את מצב רוחו ובסיום הוא לא נראה חוגג ממושכות עם האוהדים כהרגלו. ברדה הסביר שהאכזבה של חטואל מכך שלא שותף היא טבעית ומקובלת, אך מצד שני העביר עליו ביקורת מרומזת, כשאמר שהוא מצפה מכל שחקן לשמוח עבור חבריו כשהם מנצחים. במקביל החמיא ברדה לעדן שמיר, שגם הוא לא שותף אך לא הגיב בצורה דומה לחטואל.
3 צפייה בגלריה
מאמן הפועל באר-שבע אליניב ברדה עם רותם חטואל
מאמן הפועל באר-שבע אליניב ברדה עם רותם חטואל
אליניב ברדה עם רותם חטואל
(צילום: דניאל כהן)
3 צפייה בגלריה
שחקן הפועל באר-שבע איתי שכטר עם שגיב יחזקאל, שי אליאס
שחקן הפועל באר-שבע איתי שכטר עם שגיב יחזקאל, שי אליאס
גם המחליפים נראו מצוין. איתי שכטר עם שגיב יחזקאל, שי אליאס
(צילום: דניאל כהן)
בכלל, אם עד לאחרונה ברדה התקשה למצוא שחקנים שישלימו לו סגל למשחקים, כעת עם סיום הקמפיין האירופי נראה שהמאבק בין שחקניו הוא לא רק על דקות משחק אלא גם על מקום בסגל. אתמול, לדוגמה, אור דדיה, אור בלוריאן, אנדרה מרטינש ויוג'ין אנסה לא נכללו בסגל. אנסה סובל מרגישות בשריר הירך האחורי, בעוד שלושת האחרים כשירים. מריאנו באריירו, שרק חזר מפציעה במיניסקוס שטופלה ללא ניתוח, הוחלף אתמול בגלל כאבים באותו מקום ונראה שלא תהיה ברירה והוא ייאלץ לעבור ניתוח בפגרת המונדיאל, שישבית אותו לכחודש וחצי.