צפו בבכר מדבר אחרי הניצחון על בית"ר: "הפקנו את הלקח מההפסד להפועל ירושלים"
(צילום: ONE)
מכבי חיפה סימנה עוד "וי" אתמול (ראשון) כשהגדילה את הפער בצמרת ליגת העל לארבע נקודות. עוד שני מחזורים נותרו לפגרת המונדיאל, והירוקים - שנפרדו מהקמפיין האירופי - בהחלט יכולים להיות מרוצים מאוד מהמצב בזירה המקומית.
ברגע שהקבוצה של ברק בכר עלתה לשלב הבתים בליגת האלופות, ידעו במועדון שיהיה קשה מאוד לתמרן בין הליגה לאירופה ושמו לעצמם למטרה להישאר צמוד לצמרת עד פגרת המונדיאל. הירוקים ידעו שהם יסבלו מעומס, עייפות, פציעות ולא מעט מעברים חדים וקשים בין הליגה לאירופה, אך כנראה שחיפה מעל הליגה גם העונה ופער של ארבע נקודות בעומס משחקים כזה מוכיח שהירוקים מועמדים ברורים לזכייה באליפות שלישית ברציפות.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה עומר אצילי עם צ'ארון שרי
שחקן מכבי חיפה עומר אצילי עם צ'ארון שרי
"שובר שוויון". עומר אצילי עם צ'ארון שרי
(צילום: עוז מועלם)
"אף אחד לא האמין שאחרי שלב הבתים נוביל את הליגה בארבע נקודות בשלב הזה של העונה", אמרו במועדון. "יש לנו עוד שני משחקים עד הפגרה שבה ננוח, נשקם את הפצועים ונגיע למחצית השנייה של העונה מוכנים יותר, חזקים יותר ועם סגל מלא ועמוק יותר".
עומר אצילי שוב היה כוכב הניצחון אתמול. הקשר שנכנס למשחק רק במחצית השנייה כבש, בישל וסחט פנדל ועשה כל העולה על רוחו במגרש. אצילי הרגיש בבית בטדי, המגרש שבו פרץ, וזכה לשבחים: "עומר הוא שובר שוויון והוא מוכיח את זה פעם אחרי פעם. הוא השחקן הטוב בארץ ללא ספק ומשנה משחק בכל זמן נתון", אמר בכיר בקבוצה.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה עבדולאי סק עם פרנצדי פיירו
שחקן מכבי חיפה עבדולאי סק עם פרנצדי פיירו
מבקיע בצרורות. עבדולאי סק עם פרנצדי פיירו
(צילום: עוז מועלם)
בהעדר דילן בטובינסיקה, צמד הבלמים סק ורמי גרשון כבשו אתמול (עבור גרשון זהו שער בכורה בקריירה בליגת העל) ובחיפה התלוצצו: "סק עם שער נוסף אחרי הצמד מול פריז, כנראה בכר ישקול לשנות לו תפקיד לחלוץ".
לקראת הדרבי החיפאי בעוד יומיים שאותו תארח הפועל חיפה, יותר מ-15 אלף אוהדי מכבי חיפה הבטיחו את מקומם, והצפי הוא ל-23 אלף אוהדים ירוקים ביציעים. בכר צפוי להחזיר להרכב את שרי ואצילי, סק צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט במרכז ההגנה.