יום רביעי, 29.05.2024 שעה 04:00
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
40 57-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

בכר: הגדלת הפער מהמקום ה-2 היא סוג של מסר

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-1:4 על בית"ר: "יש עוד 2 משחקים קשים", "ריינג'רס? מחמיא אך לא רלוונטי". על אצילי: "מה שצריך להגיד אני אומר ב-4 עיניים"

|
ברק בכר (רדאד ג'בארה)
ברק בכר (רדאד ג'בארה)

לאחר שסיימה את הקמפיין האירופי שלה, מכבי חיפה חזרה הערב (ראשון) לליגת העל ושמרה על המקום הראשון בטבלה עם ניצחון 1:4 גדול על בית”ר ירושלים בטדי.

לאחר הניצחון, מאמן הירוקים ברק בכר אמר: “היה יותר טוב אם היינו מובילים 0:1 ולא סופגים את הגול בסוף המחצית, אבל החילופים היו נערכים בכל מקרה. לקחנו בחשבון את התקופה הלא טובה, אני שמח שהשחקנים שעלו עזרו לנצח את המשחק. אני חושב שיחד עם ההרכב שלא מתואם מספיק, עדיין הובלנו 0:1 והיינו יכולים להוביל יותר. חייבים לעשות את השינויים בתקופה הזאת, שחקנים כבר מותשים אבל בסופו של דבר יש רוטציה מסוימת, יש תוכנית משחק והיום היא עבדה”. 

בכר: הפקנו את הלקח מההפסד להפועל ירושלים

בכר התייחס לתבוסה לבנפיקה במחזור האחרון של שלב הבתים של ליגת האלופות: “לקחנו את זה מאוד קשה כי זה לא היה משחק של 6:1. עשינו מחצית אדירה, עד דקה 60 היה 1:1 ובסוף התפרקנו וזה היה מאוד מתיש, מבאס ומתסכל ולהפסיד שני משחקים בתוצאה כזאת. עכשיו אנחנו שמים מאחור את אירופה, יש את הליגה”.

ברק בכר (רדאד ג'בארה)ברק בכר (רדאד ג'בארה)

על העבודה עם השחקנים אמר המאמן: “תמיד צריך לעשות עבודה מנטלית, אני חושב ששחקנים מבינים שמה שנשאר זה הליגה ואנחנו במצב טוב ואני שמח שפתחנו פער בהזדמנות שהייתה לנו. נשארו לנו שני משחקים מאוד צפופים, אז מצד אחד אנחנו מאוד נהנים ומצד שני אנחנו חייבים לחשוב שוב איך אנחנו עושים רוטציות נכונות ומכינים את השחקנים למשחק מאוד חשוב – לדרבי”.

עוד הוסיף מאמן האלופה: “תמיד כשאתה מנצח ומגדיל את הפער מהמקום השני זה סוג של מסר אבל צריך לחכות עם המסר לעוד שני משחקים. כל משחק קשה, אין משחקים קלים לאף קבוצה, אבל אני מאוד מרוצה מאיך שניצחנו את המשחק. זה לא היה פשוט, אנחנו חוגגים 24 שעות, יש לנו עוד שני משחקים וגם אני אמצא את הכוחות יחד עם הצוות”.

שחקני מכבי חיפה חוגגים (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי חיפה חוגגים (רדאד ג'בארה)

על הפער שפתחה הקבוצה שלו ממכבי תל אביב אמר בכר: “האמת ששאפנו לזה, אבל ברור שידענו שיכול להיות שלא בטוח שנהיה במקום הראשון ונצטרך להיות לפחות קרוב לשם. הצלחנו עם הרבה אופי ונחישות לנצח משחקים שהיינו פחות טובים בהם וזה מראה על אישיות, אופי של שחקנים ומערכת חזקה. האינטנסיביות של ליגת האלופות מאוד קשה ברמה שקשה לתאר ועדיין הצלחנו לעשות 9 ניצחונות ב-11 משחקים – זה משהו שצריך להצדיע לו, אבל אני לא רוצה לסכם וזה משהו שנסכם לאחר הפגרה”.

על ההתעניינות מריינג’רס אמר בכר: “אין מה לספר. יש שמועות בהרבה מקומות, כרגע אני לא מתעסק בשמועות. אני נמצא במקום שטוב לי, כיף לי ויש לו הרבה מטרות וזה מה שמעניין כרגע. ברור שזה מחמיא שיש התעניינות, אבל כרגע זה לא רלוונטי. לא אמרתי שזה נכון או לא נכון, כרגע אני במכבי חיפה וזה מה שמעניין”.

שחקני מכבי חיפה חוגגים (אורן בן חקון)שחקני מכבי חיפה חוגגים (אורן בן חקון)

מאמן מכבי חיפה התייחס לספסול עומר אצילי: “אני לא מתעסק בסדרות חינוך, יש הרבה דברים שאני לא אוהב ומה שאני צריך להגיד אני אומר בארבע עיניים ולא בתקשורת. הכל בסדר, הוא נכנס, עזר לנצח את המשחק ואני מאוד שמח שהוא נכנס ככה”. על הדרבי אמר : “אני בטוח שיהיה אצטדיון מלא ויש קבוצה חזקה בהפועל חיפה עם מאמן חדש. אני בטוח שיהיה דרבי מעניין, חשוב שנבוא ונתעסק במה שהכי נכון – לשחק כדורגל”.

קשר הירוקים, מוחמד אבו פאני, אמר בסיום: “ניצחון מאוד קשה נגד קבוצה קשה, בטח שבטדי. עלינו ועשינו את העבודה, פתחנו את הפער בפסגה. שמחים מאוד על הניצחון. סיימנו את ליגת האלופות שזה מפעל קשה, עכשיו אנחנו מתרכזים רק בליגה ומצפים למשחק הבא. המעבר לליגה די קשה, אני שמח שצלחנו אותו. אנחנו שמחים על הניצחון ומסתכלים על הדרבי. אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק, הליגה עוד ארוכה ויש עוד הרבה משחקים. ברור שאנחנו מכוונים לזכות באליפות, אבל יש עוד הרבה משחקים נגד קבוצות קשות”.

עומר אצילי נכנס (רדאד ג'בארה)עומר אצילי נכנס (רדאד ג'בארה)

על הבוז שספג מהקהל בטדי אמר אבו פאני: “כן, היו קללות מהקהל של בית”ר. לא היו קללות גזעניות, קללות לגיטימיות ואולי טיפה יותר מהרגיל אבל בסדר, אני מתרכז במשחק. שמחים וממשיכים קדימה”.

מוחמד אבו פאני חוגג (רדאד ג'בארה)מוחמד אבו פאני חוגג (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */