איזו הצגה קיבלנו הערב (ראשון) בגמר טורניר מאסטרס בפריז. בתום דרמה אדירה הולגר רונה (18 בעולם) ניצח את נובאק ג'וקוביץ' (7 בעולם) וזכה בתואר הכי גדול בקריירה שלו עד כה. הולגר ניצח 6:3, 3:6, 5:7 אחרי שעה ו-13 דקות של טניס משובח.
ג'וקוביץ' פתח חזק את המערכה הראשונה, שבר פעם אחת וניצח 3:6 קליל תוך חצי שעה. אבל במערכה השנייה רונה בן ה-19 התעורר, ואחרי שניצח בקושי במשחקון הראשון אותו הגיש והציל נקודת שבירה, שבר את ג'וקוביץ' בדרך ל-0:2. הסרבי היה קרוב לשבור בחזרה, אבל רונה הציל שלוש נקודות שבירה וניצח 3:6. המערכה השלישית הייתה מאוד מותחת ושני הצדדים הצליחו לשבור את ההגשות, נובאק עלה ל-4:5 ושם את כל הלחץ על רונה, אך הדני השווה. ג'וקוביץ' רשם שגיאות קשות ורונה ניצל זאת כדי לעלות ל-5:6.
2 צפייה בגלריה
ג'וקוביץ'
ג'וקוביץ'
ג'וקוביץ'. הפסד כואב
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
הולגר רונה
הולגר רונה
הולגר רונה. ניצחון ענק
(צילום: EPA)
אבל את ג'וקוביץ' אי אפשר לנצח בקלות, חמש פעמים הוא הגיע לנקודת שבירה שהייתה משווה ל-6:6, אולם רונה הצליח פעם אחר פעם להציל את עצמו. עד שהדני הצליח להגיע לנקודת אליפות, הוא רשם טעות כפולה. נובאק לא הצליח לשבור גם בפעם השישית ורונה, אחרי משחקון של 16 דקות, עשה את זה וניצח.
רונה בן ה-19 זכה בתואר מאסטרס ראשון בקריירה שלו, הוא מנע מג'וקוביץ' את התואר ה-91 בקריירה שלו ועצר לסרבי רצף של 13 ניצחונות רצופים. ילד הפלא הדני לא ישכח את הניצחון הענק הזה.