ברק בכר מגיב לתבוסה לבנפיקה
(באדיבות ONE)
אחרי שהיריבה הישירה לתואר מכבי ת"א סיימה רק בתיקו אתמול (שבת) מול סקציה נס-ציונה, מכבי חיפה תוכל להגדיל הערב (ראשון, 20:30) את הפער בצמרת ל-4 נקודות אם תנצח את בית"ר ירושלים בטדי. זאת עוד לפני פגרת המונדיאל שתחל בשבוע הבא.
מכבי חיפה מגיעה למשחק אחרי שסיימה את הקמפיין האירופי שלה בטעם מר, בשתי תבוסות כואבות לפריס סן-ז'רמן (7:2) ולבנפיקה ליסבון (6:1). כעת, בחיפה יכולים להתרכז בליגה ובמטרה העיקרית של העונה שהיא להשאיר את האליפות אצלה.
2 צפייה בגלריה
דילן באטובינסקה
דילן באטובינסקה
בספק למשחק. בטובינסיקה
(צילום: רויטרס)
המאמן ברק בכר סובל מלא מעט חוסורים - דולב חזיזה ודניאל סונדגרן הפצועים ישובו רק לאחר פגרת הנבחרת, סוף פודגוראנו סיים את העונה ומחמוד ג'אבר ממשיך בניסיונות שלו להתגבר על שבר הדחיסה ממנו סובל, אך במידה ולא יצליח הוא עשוי לעבור ניתוח שישבית אותו עד לסיום העונה. דילן בטובינסיקה, שלא שותף מול בנפיקה, זכר למתיחה מול אשדוד, בספק גם למשחק הערב. הבלם אמנם מתאמן באופן כמעט מלא, אך ברק בכר חושש שמאמץ יתר שלו יחזיר את הפציעה אחורה וישבית אותו לתקופה ממושכת.
בצד של השחקנים הכשירים, צ'ארון שרי, דין דוד ופרנטצי פיירו צפויים לפתוח בהתקפה, בעוד מוחמד אבו פאני ונטע לביא בקישור האחורי. "מצפה לנו משחק קשה מאוד בטדי, אמר גורם במועדון. "בית"ר היא קבוצה חזקה ובטדי זה תמיד זה משחק לא פשוט, לא משנה איפה הם ממוקמים בטבלה. זו הזדמנות מצוינת בשבילנו להגדיל את הפער ונעשה הכל כדי לנצח".
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
מסתערים על הכרטיסים לדרבי. אוהדי מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
כ-6,000 אוהדי מכבי חיפה צפויים להגיע למשחק הערב, וביום רביעי הקבוצה תתארח לדרבי מול הפועל חיפה והאקס רוני לוי. לירוקים הוקצו 19 אלף כרטיסים למשחק כאשר מחצית מהכמות נחטפה כבר ביממה הראשונה למכירה, והערכות הם שעד מחר כבר לא יישארו כרטיסים לירוקים לדרבי.