6 צפייה בגלריה
מרווין ג'ונס וגיא גודס
מרווין ג'ונס וגיא גודס
מרווין ג'ונס וגיא גודס
(עמרי שטיין)
הפועל חולון המשיכה הערב (שבת) את פתיחת העונה שלה במסגרת המחזור החמישי של ליגת ווינר סל. למרות שהייתה חסרה את כריס ג’ונסון, חזרה למאזן החיובי שלה בליגה עם ניצחון 94:101 בהתמודדות לא פשוטה מול הפועל באר שבע/דימונה וחניכיו של ליאור ליובין.
במשחק עצמו האלופה המכהנת רקדה על המגרש ופתחה פער שמונה נקודות כאשר קלעה את שלוש זריקותיה הראשונות שלה. אריק גרין והיידן דלטון הובילו לבריחת 2:10 מהירה, אך שלשה של אפיאני העירה את האדומים ובן מור צימק לחמש התקפה לאחר מכן. ג’ו רגלנד וגרין לא התרגשו והגדילו בחזרה את הפער לשבע בתום הרבע הראשון. ברבע השני נדמה היה שהדרומיים נכנסו לעניינים ואף עלו ליתרון ראשון במשחק, אך שוב עבודה קבוצתית נהדרת של הסגולים-צהובים לא אפשרה לחניכיו של ליובין לשמור על היתרון והשתיים ירדו להפסקת המחצית כשהחבורה של גודס ביתרון חמש נקודות.
המחצית השנייה נפתחה בסערה דרומית, ושוב האדומים מצאו עצמם עם יתרון נקודה שלא השכילו לשמור עליו. שלוש שלשות רצופות של האורחת פתחו ריצת 0:9, אך דייויד אפיאני צלף שלשה חשובה במהלך האחרון של הרבע וצימק את הפער שוב לחמש נקודות בלבד. ברבע האחרון המומנטום עבר מצד לצד, לרגעים נראה היה שהאדומים יכולים לעשות את הבלתי אפשרי ולנצח את המשחק, אך בכל הזדמנות נתנו את היתרון שלהם לאורחת. בסיום, החבורה המנוסה של גודס השכילה לצאת עם הניצחון ולהפוך את מאזן הניצחונות שלהם בליגה לחיובי.
6 צפייה בגלריה
גיא גודס ושחקני חולון
גיא גודס ושחקני חולון
גיא גודס ושחקני חולון
(איציק בלניצקי)
במחזור הבא גיא גודס והאלופה מחולון יארחו את נס ציונה של אלעד חסין וינסו להמשיך עם המומנטום החיובי ולחבר ניצחון שני ברצף בליגה. מנגד, החבורה של ליאור ליובין מבירת הנגב יתארחו אצל בני הרצליה למפגש הליגה הבא, כאשר עוד לפני זה הם צפויים לארח את מילניום במסגרת הליגה הבלקנית.
קלעו להפועל חולון: בן מור 26 נקודות, דייוויד אפיאני 20 נקודות, קאליל אחמד 18 נקודות, איגור קולשוב 9 נקודות, חואקין שוכמן 7 נקודות, טידג’אן קייטה ורועי פריצקי 6 נקודות כ”א ותומר פורת עם 2 נקודות
קלעו להפועל באר שבע: אריק גרין 28 נקודות, ניב משגב 17 נקודות, מרווין ג’ונס והיידן דלטון 16 נקודות כ”א, פרדריק בורדיון 10 נקודות, שון דוסון 8 נקודות וג’ו רגלנד עם 6 נקודות

רבע ראשון: 22:29 להפועל חולון

חמישיית הפועל חולון: ג’ו רגלנד, אריק גרין, היידן דלטון, פרדריק בורדיון ומרווין ג’ונס.
חמישיית הפועל באר שבע: רועי פריצקי, טידג’אן קייטה, איגור קולשוב, דייוויד אפיאני ובן מור.
סל ראשון במשחק לצד המארחת עם שלשה טובה של פרדריק בורדיון, שנענה עם סל מהצד השני. שתי דקות מהפתיחה האלופה רקדה על המגרש ופתחה פער שמונה נקודות כשקלעה את שלוש זריקותיה הראשונות שלה מכל טווח. האורחת מנגד הקשתה ולא אפשרה לסגולים לברוח לה, עם חטיפה ואסיסט של שוכמן שקבעו הפרש חמש בלבד בתום שש דקות משחק. ג’ו רגלנד ואריק גרין ניהלו את המשחק של האלופה מתוך הצבע מה שהוביל לסלי שדה חשובים שהגדילו את היתרון לדו ספרתי. לדרומיים הייתה עבירה נוספת לתת, ובמהלך אחרון שלא הסתדר לסגולים צהובים תוצאת הרבע נקבעה 22:29 לטובת הפועל חולון.
6 צפייה בגלריה
ג''ו רגלנד
ג''ו רגלנד
ג''ו רגלנד
(איציק בלניצקי)

רבע שני: 47:52 להפועל חולון

הרבע השני נפתח עם ‘פייד אווי’ וסל מרשים של איגור קולשוב שבתוך דקה מצמק את הפער לשתי נקודות בלבד. צליפה של אפיאני לשלוש קבעה שוויון 34:34, כשבהתקפה שלאחר מכן אפיאני הרים כדור לקייטה, שהשלים אלי-הופ נהדר בדרך ליתרון ראשון במשחק עבור הדרומיים. ניב משגב קלע שלשה שנייה שלו במשחק שהחזירה לאלופה את היתרון. ריכוז המארחת התפוגג מעט וזו התקשתה לענות לאורחת, כאשר ארבע דקות לסיום המחצית האורחים הובילו בפער שמונה נקודות. קאליל אחמד ריענן עם לייאפ ומיד לאחר מכן חטיפה ואסיסט לרועי פריצקי, שנענו עם דאנק מטורף של היידן דלטון. 47:52 להפועל חולון בתום המחצית הראשונה.
6 צפייה בגלריה
חואקין שוכמן
חואקין שוכמן
חואקין שוכמן
(שחר גרוס)

רבע שלישי: 69:75 להפועל חולון

את המחצית השנייה פותחת באר שבע עם שלשה שמלהיבה את הקהל המקומי, אך מיד נענה עם שלשה בצד השני. בן מור עם פריצה נהדרת לאיזור הצבע סחט עבירה בלתי ספורטיבית מג’ונס, והדרומיים צימקו את הפער לנקודה בלבד בתום חמש הדקות הראשונות של הרבע. שלוש שלשות רצופות החזירו את חניכיו של גודס לעניינים וליתרון שמונה נקודות. במהלך האחרון של הרבע אפיאני קיבל הזדמנות שנייה לשלוש נקודות חשובות שקבעו בסיום 69:75 לטובת הפועל חולון.
6 צפייה בגלריה
מרווין ג'ונס
מרווין ג'ונס
מרווין ג'ונס
(עמרי שטיין)

רבע רביעי: 94:101 להפועל חולון

החלק האחרון בהתמודדות נפתח עם שלשה נהדרת של הדרומיים שצימקו שוב לחמש נקודות בלבד. נראה שהמארחת מראה קשיחות ועליונות מסוימת כאשר לאחר שלוש דקות בתוך הרבע חולוניה קלעה שתי נקודות בלבד. לאחר שלשה חשובה של ניב משגב, קאליל אחמד סחט סל ועבירה על חשבונו, אך דלטון ענה עם שלשה מטורפת. ארבע וחצי דקות לסיום ההתמודדות ניב משגב עם עוד שלשה נהדרת שהגדילה את הפער לשבע נקודות, אך מהצד השני נענה עם שלשה מצוינת של קולשוב. שלשה נוספת של אפיאני מצמקת את היתרון של האלופה לשלוש נקודות כשעל השעון נשארו 48 שניות בלבד. הגנה טובה של דוסון ושני סלי שדה חשובים העניקו לסגולים את הניצחון החשוב 94:101 בסיום.
6 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חולון
שחקני הפועל חולון
שחקני הפועל חולון
(איציק בלניצקי)
הפועל חולון מנצחת 94:101 את הפועל ב"ש