2 צפייה בגלריה
ברייס וושינגטון
ברייס וושינגטון
ברייס וושינגטון
(ניסן עייש)
המחזור החמישי בליגת ווינר סל התחיל היום (שבת) כאשר הפועל גליל עליון גברה 89:95 על בני הרצליה בכפר בלום בתום משחק חד צדדי לטובת החבורה של ברק פלג.
גליל עליון מנצחת את בני הרצליה 89:95
המארחת ירדה לסוף הרבע הראשון כשהיא בפיגור נקודה, אך משם והלאה היא השתלטה לגמרי על המשחק, עלתה ליתרון דו ספרתי שעליו היא שמרה כמעט לאורך כל המשחק. את הצפוניים הוביל ג’יילן הדסון במשחק אדיר עם 31 נקודות כשמנגד רק מוריס קמפ היה היחיד שהופיע אצל מחזיקת הגביע עם משחק מדהים לא פחות כשהוא מסיים עם 28 נקודות ו-12 ריבאונדים.
גליל עליון חזרה לנצח לאחר שני משחקים רצופים שהיא הפסידה והיא תנסה להמשיך את המומנטום מהיום במחזור הבא עם משחק לא קל בארנה נגד הפועל ירושלים.
2 צפייה בגלריה
ברק פלג. יכול לחייך
ברק פלג. יכול לחייך
ברק פלג. יכול לחייך
(איציק בלניצקי)
בני הרצליה מבחינתה רושמת הפסד שלישי ברציפות, אחרי שנכנעה בתום דרמה גדולה בהארכה להפועל חיפה בשבוע שעבר והושפלה נגד טרניפה בליגת האלופות באמצע השבוע, והיא תקווה לחזור לנצח כשתארח את הפועל ב”ש בשבוע הבא.
קלעו להפועל גליל עליון: ג’יילן הדסון 31 נק’ ו-7 ריב’, ברייס וושינגטון 20 נק’, נמרוד לוי 17 נק’ ו-7 ריב’, דיישון בוקר 9 נק’ ו-11 אס’, עבדול-מאליק אבו 8 נק’, איתי מושקוביץ 7 נק’ והראל רינסקי 3 נק’. רועי הובר הוסיף 9 אס’.
קלעו לבני הרצליה: מוריס קמפ 28 נק ו-12 ריב’, אנדי ואן וליט 13 נק’ ו-7 ריב’, סנדי כהן 11 נק’, בריאנטה וובר ויאיר קרביץ 10 נק’ כ”א, כריס באב 8 נק’, ג’וליאן גמבל 5 נק’ ועודד ברנדווין 4 נק’.

רבע ראשון: 21:22 לבני הרצליה

חמישיית הפועל גליל עליון: דיישון בוקר, ג'יילן הדסון, עבדול-מאליק אבו, רועי הובר, נמרוד לוי.
חמישיית בני הרצליה: סנדי כהן, בריאנטה וובר, מוריס קמפ, כריס באב, ג'וליאן גמבל.
המשחק נפתח בקצב טוב מצד שתי הקבוצות כאשר כריס באב הוביל את קבוצתו ליתרון קטן, אך ג’יילן הדסון ונמרוד לוי השיבו מנגד ושמרו על משחק צמוד מאוד אחרי חצי רבע. מחזיקת הגביע הצליחה לברוח מעט עם ארבע נקודות מהירות של מוריס קמפ ושלשה שנייה במשחק של סנדי שקבעו 13:19 וגרמו לברק פלג לקחת פסק זמן ראשון במשחק. רועי הובר נכנס לעניינים בהגנה ובהתקפה הדסון עשה ריצה 0:5 לבדו שהחזיר את קבוצתו למשחק. 21:22 לזכות בני הרצליה.

רבע שני: 38:49 להפועל גליל עליון

הקצב הטוב נמשך גם ברבע השני כשואן וליט קלע את השלשה הראשונה שלו העונה, אך הובר מסר את האסיסט החמישי שלו ו-וושינגטון העביר את היתרון לקבוצתו. הצפוניים המשיכו לרוץ בזכות שלשה של נמרוד לוי ודאנק של אבו שקבע 27:36 למארחת ופסק זמן של אורן אהרוני. הדסון המשיך להיות השחקן הכי טוב על המגרש והשלים דאנק יפה משלו בנוסף לעוד חדירה ושומר לקבוצתו על היתרון עם 31:40. החבורה של פלג המשיכה לרוץ עם עוד דאנק של ווישנגטון ושלשה של רינסקי, אך וובר וקמפ סגרו את הרבע עם סלים משלהם. 38:49 להפועל גליל עליון.

רבע שלישי: 56:72 להפועל גליל עליון

הריצה של גליל עליון המשיכה עם הדסון ו-וושינגטון כשרק קמפ נותן תשובות מנגד כשהיתרון כבר עלה ל-41:57. ג’יילן הדסון ממשיך להיות ה-איש של המארחת והגיע ל-20 נקודות עם שלשה ראשונה שלו במשחק שקבעה 45:60 לקבוצתו. אסיסט שמיני של הובר לעוד שלשה של הדסון נתן שוב יתרון 16 עם 49:65, אך קמפ ו-ואן וליט צימקו מעט וברק פלג לקח פסק זמן. הרבע נסגר עם שלוש זריקות עונשין של הדסון שקלע את שלושתן. 56:72 להפועל גליל עליון.

רבע רביעי: 89:95 להפועל גליל עליון

סנדי כהן ניסה לתת תקווה לקבוצתו עם שלשה, אך מי אם לא ג’יילן הדסון קלע סל ועבירה והחזיר את היתרון ל-15 עם 63:78. וובר וקרביץ הלחיצו את ברק פלג שלקח פסק זמן אחרי שההפרש ירד לעשר בלבד. עונשין של ואן וליט הוריד את ההפרש לחד ספרתי. שלשה של קרביץ המשיכה להוריד את ההפרש שכבר עמד על שמונה נקודות בלבד, אך וושינגטון ובוקר הרגיעו מעט את פלג והחזירו לדו ספרתי עם 74:85. קמפ וקרביץ הורידו לשש נקודות בלבד, אך גליל עליון הצליחה בכל זאת לשמור על היתרון עד סוף המשחק ולנצח את המשחק. 89:95 להפועל גליל עליון.